Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190857/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynków gospodarczych i garażowych, usytuowanych przy ul. Tadeusza Kościuszki 18, 20 i 26 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875635000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/71884f75-ca87-4c74-abd1-5fddcde9a3f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynków gospodarczych i garażowych, usytuowanych przy ul. Tadeusza Kościuszki 18, 20 i 26 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e20eb40e-e253-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026767/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 ul. Kościuszki 18 - rozbiórka pomieszczeń gospodarczych i garaży
1.1.40 ul. Kościuszki 20 - rozbiórka pomieszczeń gospodarczych i garaży
1.1.41 ul. Kościuszki 26 - rozbiórka pomieszczeń gospodarczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190857/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129053,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku gospodarczego i budynku garażowego, usytuowanych na działce o nr geod. 11126 w obszarze zabytkowego układu urbanistycznegoprzy ul. Tadeusza Kościuszki 18 w Suwałkach oraz budynku gospodarczego i budynku garażowego, usytuowanych na działkach o nr geod. 11125/1 i 12014 w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego przy ul. Tadeusza Kościuszki 20 w Suwałkach.
a) Obiekty przewidziane do rozbiórki:
budynek gospodarczy parterowy, częściowo podpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym częściowo papą asfaltową, blachą i płytami azbestowo-cementowymi. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 104,49 m2
wysokość p.p.t. - 4,71 m
kubatura - 434,13 m3
budynek garażowy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym częściowo papą asfaltową i blachą. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 50,91 m2
wysokość p.p.t. - 2,51 m
kubatura - 114,03 m3
budynek gospodarczy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 208,43 m2
wysokość p.p.t. - 3,67 m
kubatura - 689,90 m3
budynek garażowy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 21,19 m2
wysokość p.p.t. - 2,69 m
kubatura - 53,40 m3
b) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa.
c) Zamawiający nie przewiduje wykorzystania materiałów z rozbiórki, materiał pozostaje własnością Wykonawcy.
d) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 89589,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka trzech budynków gospodarczych, usytuowanych na działce o nr geod. 11115/2 w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego przy ul. Tadeusza Kościuszki 26 w Suwałkach.a) Obiekty przewidziane do rozbiórki:
budynek gospodarczy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 63,17 m2
wysokość p.p.t. - 2,43 m
kubatura - 144,03 m3
budynek gospodarczy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem płaskim krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 34,93 m2
wysokość p.p.t. - 1,45 m
kubatura - 99,21 m3
budynek gospodarczy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 18,07 m2
wysokość p.p.t. - 2,48 m
kubatura - 42,10 m3
b) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa.
c) Zamawiający nie przewiduje wykorzystania materiałów z rozbiórki, materiał pozostaje własnością Wykonawcy.
d) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 39464,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANTRANS Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Jankowski Grzegorz, NIP 844-102-83-68,ul. Konińska 8, 16-400 Suwałki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441028368
7.3.3) Ulica: Konińska 8
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W i W Plus Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993174356
7.3.3) Ulica: Ryska 8
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYBURZENIA M.KWIATKOWSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WYBURZENIA M.KWIATKOWSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31488,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Modernizacja Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
- Dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Gen. Z. Podhorskiego z ul. Kolejową (...) w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Sejneńską (na wysokości bazaru) wraz z przebudową chodników, przebudową oświetlenia oraz montażem wiaty przystankowej (....)
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Suwałki
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1806K w miejscowości Zator
- Remont szklanego świetlika nad klatką schodową w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Matejki 8/10 w Poznaniu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.