Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252831/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-08
- 2023/BZP 00261562/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem używanych specjalistycznych pojazdów do odbioru odpadów typu śmieciarka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Eco Sopot Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522447168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 723a
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58/5513827
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ecosopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ecosopot.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29a34cbd-050f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem używanych specjalistycznych pojazdów do odbioru odpadów typu śmieciarka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a34cbd-050f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254745,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: najem dwóch używanych specjalistycznych pojazdów do odbioru odpadów typu śmieciarka. Pojazdy zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w maksymalnym terminie: do 01.07.2023 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 119880 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: najem trzech używanych specjalistycznych pojazdów do odbioru odpadów typu śmieciarka. Pojazdy zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w maksymalnym terminie: do 14.08.2023 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 134865,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139482,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139482,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139482,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. IMPEX PIOTR BĘĆKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531002645
7.3.3) Ulica: ZIELONOGÓRSKA 36
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 71-084
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139482,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165157,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165157,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165157,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. IMPEX PIOTR BĘĆKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531002645
7.3.3) Ulica: ZIELONOGÓRSKA 36
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 71-084
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165157,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-14 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Św usł dot okresowych przeglądów, konserwacji ,serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń med zainstalowanych w Pom Centrum Reumatologicznym im. dr J Titz Kosko w Sopocie Sp. z o. o., w podz na 4p
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia 3 matkom z małoletnimi dziećmi, kobietom w ciąży, ojcom z małoletnimi dziećmi, innym osobom sprawującym opiekę prawną nad małoletnimi dziećmi - klientom MOPS
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych na potrzeby OChUO Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 34 pakiety - oferty częściowe
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego z wywrotką trójstronną z kabiną typu DOKA 7 miejscowa
- UBEZPIECZENIA OC Z TYT. DZIAŁALNOŚCI STATUTOWO - GOSPOD. I UŻYTKOWANIA MIENIA NA TERENIE GMINY M. SOPOTU I UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZDiZ W SOPOCIE W 2025 r.
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z zabudową bramową na podstawie umowy leasingu operacyjnego
- Zakup (dostawa) w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 18t z urządzeniem bramowym oraz żurawiem HDS
- Dostawa pojazdu specjalnego do odbioru odpadów komunalnych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową przystosowaną do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu.
- Zakup używanego samochodu z zabudową hakową o DMC do 15 000 kg
- Dostawa 1 pojazdu ciężarowego zeroemisyjnego z wywrotem do odbioru śmieci z koszy ulicznych.
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.