eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipieDostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipiu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA LIPIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152149454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 95

1.5.2.) Miejscowość: Lipie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-165

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 781694076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uglipie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.lipie.akcessnet.net/index.php?idg=1&id=1&x=1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd68307f-10d7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochotnicza Straż Pożarna Lipie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd68307f-10d7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00269620/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

Pojazd powinien być fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia winien być zgodny z rokiem zabudowy tj. 2023r.
Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania:
- ustawy Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997 r. (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 z póź. zm.),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z póź. zm.)
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub
ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z póź. zm.),
- Rozporządzenie Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji , Obrony Narodowej,
Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 594),
- norm PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2.

Pojazd musi posiadać najpóźniej w dniu odbioru techniczno- jakościowego ważne
świadectwo dopuszczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania(tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z póź. zm.) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 m-ce gwarancji na podwozie oraz 36 miesięcy na zabudowę pożarniczą. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert
W ramach udzielonej gwarancji zamawiający wymaga bezpłatnych napraw podwozia oraz zabudowy, bezpłatnych przeglądów w okresie udzielonej gwarancji w Autoryzowanych Stacjach Obsługi na terenie RP.
Wykonawca w okresie gwarancji ponosi koszty serwisowania pojazdu, natomiast Zamawiający płaci za niezbędne materiały eksploatacyjne w cenach porównywalnych do cen rynkowych.
Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem:
- instrukcji obsługi w języku polskim do podwozia samochodu, zabudowy
pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia,
- aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej dla
pojazdu,
- dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako „samochód
specjalny”, wynikającej z ustawy „Prawo o ruchu drogowym”
- książki gwarancyjnej /serwisowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert,
tj. do dnia 30.06.2023 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.