eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno KrajeńskieRemont sali gimnastycznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29086233-c745-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29086233-c745-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049330/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont sali gimnastycznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Remont sali gimnastycznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim. Budynek sali gimnastycznej usytuowany jest w zwartej zabudowie zespołu budynków sportowo-administracyjnych. Obiekt znajduje się w niedostatecznym stanie techniczno-funkcjonalnym. Budynek parterowy o konstrukcji drewnianej. Budynek o wymiarach maksymalnych 25,0 x 11,0 i wysokości 5,0m.
Zakres planowanych robót
W ramach robót budowlanych przewiduje się kompleksowy remont sali gimnastycznej obejmujący:
• Naprawę wiązaru dachowego oraz wymiana pokrycia dachowego
• Wykonanie ścian i sufitów
• Wykonanie elewacji
• Wymianę posadzki
• Wymianę instalacji elektrycznej oraz oświetlenia
• Wymianę wentylacji mechanicznej i nagrzewnic

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, składająca się z:
Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 9 do SWZ)
Przedmiar robót (Załącznik nr 10 do SWZ)
STWiORB (Załącznik nr 11 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1076139,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIVOLO Mieczysław Gniot & Romuald Zdrenka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671421146

7.3.3) Ulica: Leśna 4

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.