Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231886/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00234848/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojemników i worków do selektywnej zbiórki odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932141549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16a
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgmkwr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgmkwr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://katywrroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojemników i worków do selektywnej zbiórki odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dddbbe8-2b34-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004617/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojemników na odpady segregowane.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80919,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pojemników na odpady segregowane.1. Pojemniki mają być fabrycznie nowe, czyste, posiadać gwarancję. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą:
a) Pojemniki SM 120 na bioodpady w ilości 120 szt. mają być:
- pojemność 120l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru brązowego,
- posiadać klapy,
- posiadać ruszt ociekowy,
- posiadać wentylację na całej długości ścianek bocznych (bez rozet wentylacyjnych),
- posiadać dwa gumowe kółka na stalowej osi,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840-1.
b) Pojemniki SM 120 na odpady zmieszane w ilości 20 szt. mają być:
- pojemność 120l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru czarnego ( dopuszczalne kolory z palety RAL 7000),
- posiadać klapy,
- posiadać dwa gumowe kółka na stalowej osi,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840-1.
c) Pojemniki SM 1100 na odpady zmieszane w ilości 25 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru czarnego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
d) Pojemniki SM 1100 na odpady segregowane – papier w ilości 10 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru niebieskiego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
e) Pojemniki SM 1100 na odpady segregowane – szkło w ilości 5szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru zielonego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
f) Pojemniki SM 1100 na odpady segregowane – tworzywa sztuczne w ilości 10 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru żółtego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
g) Pojemniki SM 660 na odpady segregowane – szkło w ilości 5 szt. mają być:
- pojemność 660l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru zielonego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 43765,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów:-tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, puszki alum. – 85 000 szt.
- na szkło – 15 000 szt.
- na papier – 15 000 szt.
- na bioodpady – 15 000 szt.
a) opis worków do selektywnej zbiórki odpadów:
- kolor żółty- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, puszki alum. o pojemności 120l.
folia HDPE grubości nie mniejszej niż 0,06 mm.
- kolor zielony- na szkło o poj. 80l. – folia LDPE grubość nie mniejszej niż 0,06 mm.
- kolor niebieski- na papier o poj. 120 l. – folia LDPE grubość nie mniejszej niż 0,04 mm.
- kolor brązowy – na bioodpady folia HDPE grubości nie mniejszej niż 0,06 mm. o pojemności 120l.
b) wszystkie worki wykończone taśmą ściągającą z nadrukiem zawierającym logo gminy
wg wzoru ( załącznik do worków-załącznik nr 1;2;3;4) i opisem jakie odpady należy w nim gromadzić,
a jakie nie (załącznik do worków-załącznik nr 5;6;7;8).
Nadruk powinien być odporny na działanie atmosferyczne o wymiarach nie mniejszych niż:
- 200 x 200 mm – (załącznik do worków-załącznik nr 1;2;3;4)
- 210 x 297 mm – (załącznik do worków-załącznik nr 5,6,7,8).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 37154,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51666,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56100,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51666,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contenur Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51666,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52152,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group sp z o o. sp k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: Makowisko 162
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI KĄTY WROCŁAWSKIE
- Dostawa artykułów żywnościowych o Przedszkola Publicznego w Kątach Wrocławskich u. M. Drzymały 4
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ogólnodostępnego skateparku w Krzeptowie
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego nr 2 w Kątach Wrocławskich
więcej: przetargi KĄTY WROCŁAWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w różnych lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
- Utrzymanie bieżące koszy na śmieci usytuowanych w pasach dróg wojewódzkich oraz parkingach na terenie będącym w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.