eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi na obiekcie hydrotechnicznym EW Świnna Poręba - etap II:



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi na obiekcie hydrotechnicznym EW Świnna Poręba – etap II:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi na obiekcie hydrotechnicznym EW Świnna Poręba – etap II:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb520b7c-ec64-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.146 Usługi związane z eksploatacją i utrzymaniem w sprawności obiektu hydrotechnicznego EW Świnna Poręba - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.95.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Nadzór, konserwacja comiesięczna i utrzymanie w sprawności systemów sterowania elektrownią,
LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Lp. Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat
1. rzeka Skawa
Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki


2. OPIS URZĄDZENIA
Układ nadzoru i sterowania elektrowni wodnej w Świnnej Porębie.


3. ZAKRES PRAC :
a) Serwisowych:
1. kontrola wolnego miejsca na dyskach, zgranie archiwów i logów alarmów na stały nośnik oraz defragmentację dysków twardych wszystkich komputerów systemowych.
2. weryfikacja aktualności oprogramowania systemowego i sterownikowego oraz aplikacji wizualizacji. W przypadku stwierdzenia rozbieżności wersje oprogramowania należy uaktualnić.
3. kontrola stanu połączeń i sprawdzenie parametrów transmisji dla sieci technologicznych Układu Nadzoru i Sterowania.
4. kontrola urządzeń transmisyjnych elektrycznych i światłowodowych.
5. wykonanie ogólnej diagnostyki sterowników, analizę logów alarmów.
b) Przeglądu:
1. przegląd układu kontroli szczelności rurociągu derywacyjnego.
2. kontrola zdalnych połączeń z firm zewnętrznych posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z weryfikacją bezpieczeństwa połączeń i weryfikacją ilościową pracowników ww. firm posiadających uprawnienia do połączeń zdalnych.
3. kontrola i wydanie pisemnego oświadczenia przez Wykonawcę o legalności całego oprogramowania zainstalowanego w Układzie Nadzoru i Sterowania.
4. skanowanie antywirusowe całego systemu komputerowego. Skanowanie musi być przeprowadzone przy wyłączonym systemie operacyjnym. Wyniki skanowania zostaną przekazane Zamawiającemu w formie raportu.
5. przegląd i kompleksowe czyszczenie wewnętrzne (dopuszczalne środki czyszczące: sprężone powietrze) wszystkich serwerów i sterowników Układu Nadzoru i Sterowania. Czyszczenie serwerów musi odbywać się poza pomieszczeniem telemechaniki. Termin czyszczenia będzie wcześniej uzgodniony z zamawiającym. Wyniki przeglądu
i czyszczenia zostaną przekazane w formie raportu.
6. kontrola haseł, zabezpieczeń, uprawnień użytkowników lokalnych i domenowych wraz
z przekazaniem stanu pokontrolnego w formie elektronicznej zaszyfrowanej.
7. przegląd przekaźników pośredniczących pomiędzy kartami we/wy a urządzeniami obiektowymi.
8. kalibracja przetworników pomiarowych zainstalowanych na hydrozespołach wraz
z kartami wejściowymi do systemu.
9. kontrola zasilaczy i akumulatorów w szafach systemowych, sprawdzenie układów kontroli temperatury oraz wentylacji w szafach systemowych wraz z wymianą filtrów. Pomiary akumulatorów należy przeprowadzić w taki sposób, aby była możliwość oceny ich stanu w kilkuletniej perspektywie. W ramach sprawdzenia raz do roku należy wykonać kontrolne rozładowanie z określeniem czasu pracy sterownika na zasilaniu tylko akumulatorowym. Po przeprowadzonych testach należy wytypować akumulatory do wymiany.
10. Wymiana UPS hydrozespołu Hz3.
11. Opracowywanie protokołów i raportów z przeprowadzonych czynności wraz
z interpretacją wyników oraz zaleceniami dotyczącymi koniecznych do przeprowadzenia prac polegających na wymianie wyeksploatowanych urządzeń Układu Nadzoru
i Sterowania.
c) zdalnego nadzoru:
1. Pełnienie stałego dyżuru telefonicznego w trybie 24/7 w celu diagnostyki i usuwania usterek i awarii zgłaszanych przez Zamawiającego i mogących skutkować zakłóceniami w eksploatacji hydrozespołów.
2. Zdalną diagnozę uszkodzenia urządzenia.
3. Zdalna diagnoza usterek oprogramowania systemowego.
4. Konsultacje telefoniczne z załogą eksploatacyjną obiektu w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00 w zakresie funkcjonowania urządzeń i układów.
5. Aktualizacja dokumentacji serwisowanych układów i urządzeń.


4. OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGI
Charakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas
ich wykonywania.

5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.).

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę.

6. ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGI
Odbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 3 prac.

7. INNE USTALENIA
Wykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach oferty.

8. Kod CPV: 50000000 – 5 – Usługi naprawcze i konserwacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Nadzór, konserwacja comiesięczna i utrzymanie w sprawności układu regulatora turbiny.

1. LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Lp. Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat
1. rzeka Skawa
Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki


2. OPIS URZĄDZENIA
Elektrohydrauliczny układ regulacji typu RTKS-24 dla turbin Kaplana HZ1 i HZ2 na elektrowni wodnej w Świnnej Porębie.


3. ZAKRES PRAC :
a) Serwisowych dla układu regulacji turbozespołów HZ1 i HZ2:
1. Sprawdzenie stanu poszczególnych części i zespołów oraz występujących połączeń mechanicznych
2. Sprawdzenie szczelności połączeń hydraulicznych i usunięcie ew. małych przecieków
3. Sprawdzenie i ewentualne dokręcenie zacisków połączeń elektrycznych
4. Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania układu regulacji poprzez pomiar charakterystyk i parametrów elementów składowych układu istotnych dla procesu regulacji
5. Przegląd i próby funkcjonalne urządzeń elektronicznych regulatora:
• sprawdzenie poprawności nastaw układy regulacji w trakcie prób ruchowych oraz podczas uruchamiania i odstawiania hydrozespołu
• sprawdzenie układu pomiarowego prędkości obrotowej
• przeprowadzenie prób zabezpieczeń rozbiegowych wchodzących w skład układu regulacji
• sprawdzenie układu regulacji przy działaniu zabezpieczeń wewnętrznych oraz zabezpieczeń elektrycznych i hydromechanicznych turbozespołu
• kontrola parametrów regulatora oraz optymalizacja nastaw
• sprawdzenie poprawności działania układu z pomiarem czasów zamykania podczas zrzutów mocy zarówno z wyłącznikiem bloku jak również od działania zabezpieczeń
6. Sporządzenie protokołów ze wszystkich wykonanych czynności.

b) zdalnego nadzoru:
1. Zdalną diagnozę uszkodzenia urządzenia.
2. Zdalna diagnoza usterek oprogramowania systemowego.
3. Konsultacje telefoniczne z załogą eksploatacyjną obiektu w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00 w zakresie funkcjonowania urządzeń i układów.
4. Aktualizacja dokumentacji serwisowanych układów i urządzeń.

4. OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGI
Charakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas
ich wykonywania.

5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.).

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę.

6. ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGI
Odbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 3 prac.

7. INNE USTALENIA
Wykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach oferty.

8. Kod CPV: 50000000 – 5 – Usługi naprawcze i konserwacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Efekt-Automatyka Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6412479914

7.3.3) Ulica: ul. Karola Goduli 36

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-703

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69372,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69372,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69372,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Energetyki Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie Oddział Gdańsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5250008761

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 27

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 01-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69372,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.