Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00209288/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00219991/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00222197/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOSZENIA TRAWNIKÓW NA TERENIE PARKÓW, ZIELEŃCÓW ORAZ W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC
NA TERENIE MIASTA KOSZALINA – CZĘŚĆ I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOSZENIA TRAWNIKÓW NA TERENIE PARKÓW, ZIELEŃCÓW ORAZ W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULICNA TERENIE MIASTA KOSZALINA – CZĘŚĆ I”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f745823a-ef16-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 60/S
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 478278,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
koszenie i podkaszanie terenów zielonych (trawników, poboczy) zlokalizowanych na obszarze parków, zieleńców oraz w pasach drogowych ulic na terenie miasta Koszalinao powierzchni wynoszącej do 126.000,00 m2 przeznaczonej do pięciokrotnego koszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 75600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
koszenie i podkaszanie terenów zielonych (trawników, poboczy) zlokalizowanych na obszarze parków, zieleńców oraz w pasach drogowych ulic na terenie miasta Koszalina o powierzchni wynoszącej do 126.000,00 m2 przeznaczonej do pięciokrotnego koszenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 75116,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
koszenie i podkaszanie terenów zielonych (trawników, poboczy) zlokalizowanych na obszarze parków, zieleńców oraz w pasach drogowych ulic na terenie miasta Koszalina o powierzchni wynoszącej do 126.000,00 m2 przeznaczonej do pięciokrotnego koszenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 75115,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
koszenie i podkaszanie terenów rekreacyjno-sportowych wraz z zagrabieniem oraz wywozem zagrabionej trawy z trawników na terenie miasta Koszalina o powierzchni wynoszącej do 70.135,00 m2 przeznaczonej do pięciokrotnego koszenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 73170,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszenie i podkaszanie terenów zielonych (trawników, poboczy) wrazz zagrabieniem oraz wywozem zagrabionej trawy z trawników zlokalizowanych na terenie Osiedla im. „J.J. Śniadeckich” w Koszalinie o powierzchni wynoszącej do 13.085,10 m2 przeznaczonej do czterokrotnego koszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 10921,15 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszenie i podkaszanie terenów zielonych (trawników, poboczy) wrazz zagrabieniem oraz wywozem zagrabionej trawy z trawników zlokalizowanych na terenie ZBM-u w Koszalinie o powierzchni wynoszącej do 150.000,00 m2 przeznaczonej do trzykrotnego koszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 93895,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszenie terenów zielonych (trawników, poboczy) wraz z zagrabieniem oraz wywozem zagrabionej trawy z trawników zlokalizowanych na obszarze zarządzanym przez Spółdzielnię "Na Skarpie" w Koszalinie o powierzchni wynoszącej do 42.184 m2 przeznaczonej do trzykrotnego koszenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 26405,84 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
jednokrotne grabienie liści - do 141.264,00m24.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 42107,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD-TRACK SYLWIA ADAMCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386318289
7.3.3) Ulica: ul. Kilińszczaków 14A
7.3.4) Miejscowość: 75-358 Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD-TRACK SYLWIA ADAMCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386318289
7.3.3) Ulica: ul. Kilińszczaków 14A
7.3.4) Miejscowość: 75-358 Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD-TRACK SYLWIA ADAMCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386318289
7.3.3) Ulica: ul. Kilińszczaków 14A
7.3.4) Miejscowość: 75-358 Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70135 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133256,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70135 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD-TRACK SYLWIA ADAMCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386318289
7.3.3) Ulica: ul. Kilińszczaków 14A
7.3.4) Miejscowość: 75-358 Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75745,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35316 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46617,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35316 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD-TRACK SYLWIA ADAMCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386318289
7.3.3) Ulica: ul. Kilińszczaków 14A
7.3.4) Miejscowość: 75-358 Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38141,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont pomieszczeń lekarskich
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa .... (2025)
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz krzeseł obrotowych i konferencyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Przebudowa DW 106 odc. granica RDW - Warnice
- 2/TP1/SZP-3/2025 Ochrona osiedla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana 15, 13, 11, 5a-7a w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek przy drogach wojewódzkich Nr 408, 901, 907 i 921
- Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek przy drogach powiatowych powiatu gliwickiego.
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego"
- "Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Iławy - sektory I, II, III, IV"
- Utrzymanie terenów zieleni na terenie miasta Łeby w latach 2025-2026
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025 - II postępowanie
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.