Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216247/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK TECHNOLOGII KOSMICZNYCH – BADAŃ, ROZWOJU I INOWACJI Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526172389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Kisielin - A. Wysockiego nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-002
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 784703967
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ptklubuskie.cpm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ptklubuskie.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0080611-d226-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Park technologii, inkubator przedsiębiorczości.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0080611-d226-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216153/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216247
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PTKL.ZP.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze, ul. Nowy Kisielin — A. Wysockiego 1., wspomaganej technicznymi środkami zabezpieczenia, monitoringu obiektu i jego otoczenia (wyznaczonym przez ogrodzenie okalające budynek) z wykorzystaniem systemu telewizji przemysłowej (CCTV), systemu włamania i napadu (SWIN) i systemu sygnalizacji pożaru oraz zapewnienia ładu i porządku publicznego.
2. Usługi będą wykonywane w ramach jednoosobowego posterunku „Portiernia", znajdującego się w pomieszczeniu ochrony/portierni na parterze budynku, przy czym pracownik ochrony skierowany do wykonywania zadania na tym posterunku ma obowiązek posiadania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, oraz musi on posiadać udokumentowane, nieprzerwane najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w pełnieniu służby ochrony fizycznej.
3. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do wykonywania następujących usług:
1) prowadzenie nadzoru na budynkiem oraz terenu przyległego, obsługi systemów sygnalizacji alarmu napadu, włamania, kontroli dostępu, sygnalizacji p.poż i monitoringu wizyjnego; Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy w zakresie obsługi ww. systemów;
2) wzywanie mobilnej grupy interwencyjnej w przypadku zagrożenia osób lub mienia w obiekcie oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przyjazdu wezwanych służb i przedstawiciela wykonawcy; czas dojazdu patrolu interwencyjnego nie może przekraczać będzie przekraczał 15 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w godzinach od 6:00 do 22:00 i 10 minut w godzinach od 22:00 do 6:00;
3) obserwacji osób w związku z groźbą kradzieży, napadu, rozboju lub zakłócenia porządku oraz podejmowanie adekwatnych działań;
4) obserwacji budynku, terenu, pomieszczeń, poprzez telewizyjny system monitoringu; nadzór fizyczny nad dostępem do budynku oraz wg potrzeb, tj. sprawdzanie pomieszczeń oraz zabezpieczeń budynku/terenu;
5) wydawania i przyjmowania od pracowników Zamawiającego kluczy I kart dostępu do pomieszczeń biurowych oraz prowadzenie Rejestru wydanych i przyjmowanych kluczy; Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz osób uprawnionych do przebywania w obiekcie i będzie na bieżąco aktualizował te wykazy - stosownie do zmian;
6) prowadzenia własnej dokumentacji ochrony, w której odnotowuje się informacje o objęciu dyżuru oraz o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia ochrony;
7) zamykania i otwierania budynku wraz z uzbrajaniem i rozbrajaniem systemów sygnalizacji alarmu,
8) niezwłocznego informowania upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu (pożary, próby kradzieży, włamania, dewastacji, awarie instalacji CO, wod.- kan., wentylacji, itp.);
9) sprawdzania infrastruktury budynku, a w razie konieczności zawiadomienie służb miejskich, pogotowia ratunkowego, straży miejskiej, straży pożarnej, policji lub wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w celu podjęcia adekwatnych do sytuacji działań;
10) reagowania na zgłoszenia pracowników Zamawiającego;
11) nie wpuszczania na Teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, akwizytorów, etc.;
12) patrolowanie terenu zewnętrznego i interweniowanie w przypadkach nieprawidłowego parkowania pojazdów utrudniających wjazd/wyjazd na teren parkingu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268791,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420925,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281676,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel FM Partner Sp. z o.o., Impel FM Contractor Sp. z o.o., Impel Technical Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276153155
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281676,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 291 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Budowa platformy widokowej wraz z infr. techn. i zagospodar. terenu el. małej arch. w ramach zad: Miejska winnica na tyłach DPS-u przy al. Słowackiego i taras widokowy, z którego widać Śnieżkę
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Budowa drogi do Domu Seniora w m. Zielona Góra-Jarogniewice w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.