Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 3513W Nowe Zawady - Bierwce na odc. od km 3+548 do km 3+935,00 dł. 387 m oraz drogi powiatowej nr 3514W Wierzchowiny – Lisów na odc. od km 1+840 do km 3+353 dł. 1513 m
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48483815060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pzdp.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4506187d-d627-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu radomskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 3513W Nowe Zawady - Bierwce na odc. od km 3+548 do km 3+935,00 dł. 387 m oraz drogi powiatowej nr 3514W Wierzchowiny – Lisów na odc. od km 1+840 do km 3+353 dł. 1513 m2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4506187d-d627-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029379/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu dróg powiatowych na terenie gminy Jedlińsk:
• nr 3513W Nowe Zawady – Bierwce, na odcinku od km 3+548 do km 3+935,00 długości 387,00 m,
• nr 3514W Wierzchowiny – Lisów, na odcinku od km 1+840 do km 3+353 długości 1 513,00 m.
W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności:
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno,
- wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej,
- wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej AC 16W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S,
- likwidacja przełomów wraz z odtworzeniem warstw konstrukcyjnych drogi,
- umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym,
- remont istniejących urządzeń odwadniających,
- remont zjazdów oraz włączeń dróg lokalnych,
- wykonanie niezbędnych robót ziemnych,
- pionowe i poziome oznakowanie drogi.
2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach zamówienia podane jest w formularzu kosztorysu ofertowego (Formularz nr 2), stanowiącego załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. W ramach robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy wykonać również:
- wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ, SST, kosztorysu ofertowego i umowy.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:
- dokumentach i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
- projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.
5. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, SST i kosztorysach ofertowych zapewnia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej w dokumentach zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, SST, kosztorysach ofertowych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.
3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.
5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.
6. Stosownie do zapisów art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (Podwykonawcę) wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.
Przyjmuje się, że osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz świadczące usługi obsługi geodezyjnej nie wykonują pracy pod kierownictwem.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymóg określony w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 875, z późn. zm.), tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, z późn. zm.) używanych przy wykonywaniu zamówienia (w tym pojazdów używanych przez Podwykonawców) musi wynosić co najmniej 10 %. Sposób weryfikacji oraz sankcje z tytułu niespełnienia opisanego wymogu określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.
9. Zamówienie zostało zakwalifikowane do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2653107,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3181815,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2653107,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010676681
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja, pobocza, przepusty, oznakowanie, frezowanie.
Na tym etapie postępowania podwykonawcy nie są jeszcze znani.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2653107,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Radomia w 2025 roku
- Zakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych łodzi wraz z 4 przyczepami do ich transportu oraz niezbędnym wyposażeniem dla potrzeb KWP z siedzibą w Radomiu.
- Zakup i dostawa pojazdów służbowych
- Dostawa Oprogramowania JFrog Artifactory Enterprise+ w wersji Self-Hosted lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym na okres 12 m-cy wraz z gwarancją
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2025 r.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.