Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184620/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“Utrzymanie potoków na terenie NW Oświęcim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Utrzymanie potoków na terenie NW Oświęcim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eec22876-17af-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.30 Usługi związane z usuwaniem zatorów i oczyszczaniem cieków, rzek i kanałów na terenie RZGW Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.144.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac będzie obejmował wykoszenie skarp, lokalną wycinkę zakrzaczeń, przywrócenie drożności koryta poprzez przycięcie zwisów, likwidację zawężeń i przetamowań koryta, wykorzystanie urobku do zabudowy wyrw lub złożenie poza górną krawędź skarpy, likwidację wyrw w skarpach potoku – zakup i dowóz ziemi oraz wykonanie opasek z podwójnych kiszek faszynowych.W ramach prac utrzymaniowych zaplanowano:
ręczne wykoszenie skarp potoku wraz z ich wygrabieniem – 74 800 m2,
ręczne ścinanie odrostów wikliny z ubezpieczeń oraz krzaków ze skarp wraz ze zrębkowaniem na miejscu- 0,03 ha,
przycięcie zwisów, likwidacja zawężeń i przetamowań koryta (usunięcie powalonych trzech drzew w korycie potoku) - urobek należy wykorzystać do zabudowy wyrw lub złożyć poza górną krawędź skarpy - 530 m3,
zakup i dowóz ziemi samochodami samowyładowczymi, zabudowa wyrw w skarpie - 80m3
wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi˙20+20˙cm – 100 m
pełnienie nadzoru przyrodniczego – 1szt.
Wszystkie prace należy prowadzić z brzegu bez wjazdu koparki do potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 56909,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem prac utrzymaniowych na potoku Sosnówka jest przywrócenie jego drożności oraz poprawa bezpieczeństwa przeciwpowodziowego terenów przyległych.W ramach prac utrzymaniowych zaplanowano:
- ręczne koszenie porostów ze skarpy potoku z wygrabieniem – 4 000 m2,
- ręczne ścięcie i karczowanie zakrzaczeń wraz ze zrębkowaniem na miejscu - 0,26 ha,
- likwidacja zatorów i przetamowań w dnie koryta (śmieci, gałęzie, powalone drzewa), zagospodarowanie urobku we własnym zakresie, szerokość dna potoku 3- 4 m – 120 m3
- pełnienie nadzoru przyrodniczego – 1szt.
Wszystkie prace należy prowadzić z brzegu bez wjazdu koparki do potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 16258,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac będzie obejmował: wykoszenie skarp, lokalną wycinkę zakrzaczeń, przywrócenie drożności koryta poprzez lokalne usunięcie nanosów, oczyszczenie płyt w dnie i na skarpach wraz z wywiezieniem pozyskanego materiału.W ramach prac utrzymaniowych zaplanowano:
- ręczne wykoszenie skarp potoku wraz z ich wygrabieniem - na całej długości potoku – 22 500 m2,
- lokalna ręczna wycinka zakrzaczeń i podszycia średniej gęstości: 0,034 ha,
- oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu – 5 250 m2,
- lokalne usunięcie nanosów - żłob betonowy, kosze siatkowo-kamienne, oczyszczenie płyt betonowych w dnie i na skarpach z nanosów, załadunek wraz z wywiezieniem - 806 m3,
- pełnienie nadzoru przyrodniczego – 1szt.
Wszystkie prace należy prowadzić z brzegu bez wjazdu koparki do potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 48780,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac będzie obejmował: wykoszenie skarp, lokalną wycinkę zakrzaczeń, przywrócenie drożności koryta poprzez lokalne usunięcie nanosów, likwidację zawężeń koryta (śmieci, gałęzi) wraz z wywiezieniem pozyskanego materiału, zabudowę wyrw narzutem kamiennym.W ramach prac utrzymaniowych zaplanowano:
- ręczne wykoszenie skarp potoku wraz z ich wygrabieniem - na całej długości potoku – 14 000 m2,
- ręczne ścinanie, krzaki i podszycia gęste : 0,38 ha,
- likwidacja zatorów i przetamowań w dnie koryta (śmieci, gałęzie), urobek należy zagospodarować we własnym zakresie – 38 m3,
- zabudowa wyrw narzutem kamiennym - wyładunek ręczny, transport na miejsce zabudowania za pomocą taczek , ręczne układanie, narzut z kamienia ciężkiego hydrotechnicznego frakcja 100-500 mm - trudne warunki terenowe – 29 m3,
- pełnienie nadzoru przyrodniczego – 1szt.
Wszystkie prace należy prowadzić z brzegu bez wjazdu koparki do potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 24389,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98338,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98338,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98338,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Dawidzki Dawid Ryszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462713341
7.3.3) Ulica: Jagiełły 21A
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIDZKI" DAWID RYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIDZKI" DAWID RYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98338,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15104,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15104,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Dawidzki Dawid Ryszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462713341
7.3.3) Ulica: Jagiełły 21A
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIDZKI" DAWID RYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIDZKI" DAWID RYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15104,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66597,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80724,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66597,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GlobCenter Iwona Talik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532512915
7.3.3) Ulica: Dworska 1
7.3.4) Miejscowość: Okrajnik
7.3.5) Kod pocztowy: 34-321
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66597,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37428,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37428,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37428,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GlobCenter Iwona Talik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532512915
7.3.3) Ulica: Dworska 1
7.3.4) Miejscowość: Okrajnik
7.3.5) Kod pocztowy: 34-321
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37428,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.