eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Zielone Nadodrze - rewitalizacja skwerów i zieleńców - Zadanie 1 - ul. Łokietka, Zadanie 2 - ul. B. Chrobrego i Zadanie 3 - ul. L. Rydygiera wraz z wnętrzem blokowym" - etap 1 - projekt 12 WBO 2020.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zielone Nadodrze - rewitalizacja skwerów i zieleńców – Zadanie 1 – ul. Łokietka, Zadanie 2 – ul. B. Chrobrego i Zadanie 3 – ul. L. Rydygiera wraz z wnętrzem blokowym” - etap 1 - projekt 12 WBO 2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zielone Nadodrze - rewitalizacja skwerów i zieleńców – Zadanie 1 – ul. Łokietka, Zadanie 2 – ul. B. Chrobrego i Zadanie 3 – ul. L. Rydygiera wraz z wnętrzem blokowym” - etap 1 - projekt 12 WBO 2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7f95fc3-cd22-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Zielone Nadodrze - rewitalizacja skwerów i zieleńców – Zadanie 1 – ul. Łokietka, Zadanie 2 – ul. B. Chrobrego i Zadanie 3 – ul. L. Rydygiera wraz z wnętrzem blokowym - etap 1 - projekt nr 12 WBO 2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148063/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/27/2022/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - ul. Łokietka1
Inwestycja dotyczy zachodniej strony ul. Łokietka i obejmuje dz. nr 65, AM-25, obręb Plac Grunwaldzki. Teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania.
W ramach zadania należy wykonać nasadzenia drzew w chodniku poprzez rozszczelnienie istniejącej nawierzchni, przygotowanie gruntu pod nasadzenia
i zamontowanie stalowych krat ochronnych pod drzewami.
Zadanie zostało podzielone na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
b) tyczenie układu przestrzennego,
c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
e) zabezpieczenie drzew należy wykonać zgodnie z Planem ochrony drzew przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Plan ochrony drzew należy opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew
w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html),
f) prace rozbiórkowe i przygotowawcze (demontaż płyt chodnikowych, wywóz gruzu, roboty ziemne),
g) dostawa i montaż krat pod drzewa, stojaków na rowery i ekranów korzeniowych,
h) zabezpieczenie sieci.
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych obejmujących w szczególności:
a) przygotowanie podłoża pod nasadzenia,
b) posadzenie drzew (6 szt.) wraz korowaniem,
c) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzory umów wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 102237,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - ul. Chrobrego1
Inwestycja dotyczy ul. Chrobrego na odcinku od ul. Jagielończyka do
ul. Św. Wincentego. W ramach zadania należy wykonać nasadzenia zieleni niskiej, tj. 14 szt. krzewów soliterowych poprzez rozszczelnienie istniejącej nawierzchni chodnika wraz z przygotowaniem i zaprawieniem dołów. Inwestycja obejmuje część dz. nr 131,
AM-18, obręb Plac Grunwaldzki. Teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania.
Zadanie zostało podzielone na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
b) tyczenie układu przestrzennego,
c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
e) zabezpieczenie drzew należy wykonać zgodnie z Planem ochrony drzew przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Plan ochrony drzew należy opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew
w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html),
f) prace rozbiórkowe (demontaż płyt chodnikowych),
g) przygotowanie terenu – roboty ziemne (wywóz gruzu),
h) dostawa i montaż obrzeży stalowych na ławie z oporem oraz ekranów korzeniowych,
i) zabezpieczenie sieci.
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych obejmujących w szczególności:
a) przygotowanie podłoża pod nasadzenia,
b) posadzenie 14 szt. krzewów wraz korowaniem,
c) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzory umów wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 58371,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - ul. Rydygiera wraz z wnętrzem międzyblokowym1
Inwestycja dotyczy ul. Rydygiera na odcinku od ulicy św. Wincentego, do ulicy Henryka Brodatego (zachodnia strona) wraz z fragmentem podwórka międzyblokowego po wschodniej stronie ulicy, na wysokości numerów 25 – 27. W ramach zadania należy wykonać nasadzenia zieleni niskiej, tj. krzewów ozdobnych poprzez rozszczelnienie istniejącej nawierzchni chodnika oraz nasadzenie drzew i krzewów w podwórzu międzyblokowym. Inwestycja obejmuje część dz. nr 104 oraz AM-23; dz. nr 92/8;
AM-18, obręb Plac Grunwaldzki. Teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania.
Zadanie zostało podzielone na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
b) tyczenie układu przestrzennego,
c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
e) zabezpieczenie drzew należy wykonać zgodnie z Planem ochrony drzew przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Plan ochrony drzew należy opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew
w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html),
f) prace rozbiórkowe (demontaż płyt chodnikowych),
g) przygotowanie terenu – roboty związane z wycinką i pielęgnacją drzew, roboty ziemne (wywóz gruzu),
h) dostawa i montaż obrzeży stalowych na ławie z oporem, barierek trawnikowych
i ekranów korzeniowych,
i) zabezpieczenie sieci.
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych obejmujących w szczególności:
a) przygotowanie podłoża pod nasadzenia,
b) posadzenie 6 szt. drzew oraz 164 szt. krzewów wraz korowaniem,
c) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzory umów wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 123993,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139503,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145267,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139503,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTOMAT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8970015621

7.3.3) Ulica: ul. Stabłowicka 134

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139503,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256776,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTOMAT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8970015621

7.3.3) Ulica: ul. Stabłowicka 134

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Wykonawca ROTOMAT Spółka z o.o., ul. Stabłowicka 134, 54-062 Wrocław w ofercie zaproponował ceną, która znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia - co wypełnia przesłankę unieważnienia wskazaną w ww. przepisie.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy w zakresie Zadania nr 1 i 2 - Przedmiot umowy w zakresie Część I oraz Część II zostanie wykonany w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.