Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00221417/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00231597/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych IWS (postępowanie II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141768967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 826 03 63
1.5.8.) Numer faksu: 22 826 24 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iws.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iws.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5b59df0-f2dd-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa jednostka organizacyjna prowadząca działalność naukowo-badawczą
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych IWS (postępowanie II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b59df0-f2dd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zgodnie z Porozumieniem z dnia 16.11.2020 r. nr 2/20/DSF/NMF zawartym z Operatorem Programu - Ministrem Sprawiedliwości w sprawie dofinansowania projektu „Zintegrowany system zapobiegania przemocy domowej”, część zamawianych usług jest współfinansowana ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu Opera-cyjnego „Sprawiedliwość”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221417/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.220.134.2022
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 271538,22
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi wynikające z procesu wydawniczego publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości ujętych w planie wydawniczym na 2022 r. oraz projektów naukowych realizowanych w latach 2022-2023.
Przedmiot zamówienia stanowią następujące czynności:
1) redakcja i korekta językowa tekstów,
2) skład i łamanie tekstów,
3) przygotowanie e-book,
4) projekt graficzny okładek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414879 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414879 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414879 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWA SMOŁKA STUDIO FORMAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060534114
7.3.3) Ulica: ul. Solna 4 lokal 9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-021
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EWA SMOŁKA WYDAWNICTWO EPISTEME
jakie przetargi wygrała firma
EWA SMOŁKA WYDAWNICTWO EPISTEME
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414879 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.