Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego - 79. Tour de Polonge UCI World Tour 2022, który odbywać się będzie w terminie 30 lipca - 5 sierpnia 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego - 79. Tour de Polonge UCI World Tour 2022, który odbywać się będzie w terminie 30 lipca - 5 sierpnia 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49d6d9ad-f789-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego 79. Tour de Pologne UCI World Tour 2022, który odbywać się będzie w terminie 30 lipca - 5 sierpnia 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237354/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Sport to jeden z podstawowych i ważniejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych form komunikowania się z potencjalnym konsumentem.
Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r. poz. 559 )
Dzięki organizacji wydarzeń sportowych osiągany jest jeszcze inny, ważny z punktu widzenia Miasta cel jakim jest dostęp mieszkańców Miasta do wydarzeń sportowych na najwyższym poziomie.
cd w pkt. 4.3.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.52.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przygotowanie wizytówki filmowej miasta Lublin o czasie trwania 5 sekund, podczas której Miasto zostanie zaprezentowane jako współorganizator startu etapu 79. Tour de Pologne UCI World Tour. Emisja wizytówki nastąpi w okresie poprzedzającym wyścig.
2) Zamieszczenie przez Organizatora logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach min. 150 x 70 px wraz z odnośnikiem do strony www.lublin.eu na oficjalnej stronie internetowej Lang Team poświęconej Wyścigowi www.tourdepologne.pl. Logotyp miasta wraz z odnośnikiem do strony zostaną zamieszczone przed rozpoczęciem wyścigu.
3) Umieszczenie nazwy Miasta na przygotowanych i wyprodukowanych przez Organizatora materiałach reklamowo-promocyjnych Wyścigu w tym na: oficjalnych folderach, identyfikatorach, mapach trasy Tour de Pologne, mapach etapu. Nazwa Miasta na ww. materiałach zostanie umieszczona zgodnie z kreacją graficzną 79 Tour de Pologne UCI World Tour oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego.
4) Umieszczenie w oficjalnym folderze Wyścigu informacji o Mieście wraz z dwoma zdjęciami w rozdzielczości 300 dpi w dwóch wersjach językowych (polski, angielski), z których każda nie będzie zawierała więcej niż 1800 znaków.
5) Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 50 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na bramie mety I etapu.
6) Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 5 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na ekranie do wywiadów wykorzystywanym w trakcie wyścigu, wyprodukowanym przez Organizatora.
7) Promocja Lublina w transmisji telewizyjnej z mety wyścigu na antenie Telewizji Polskiej w wymiarze nie mniej niż 30 minut, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania. W transmisji uwzględnione zostaną ujęcia przestrzeni Miasta, w obrębie której zorganizowana zostanie meta I etapu wyścigu.
8) Promocja Lublina w transmisji telewizyjnej „na żywo” w trakcie I etapu wyścigu – poprzez umieszczenie wizytówki filmowej w animacji trasy 79. Tour de Pologne .
9) Ekspozycja elementów scenografii Miasta na mecie I etapu: 2 balony pneumatyczne o wysokości minimum 3 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji.
10) Umieszczenie nazwy miasta Lublin w reklamach 79 Tour de Pologne UCI World Tour ukazujących się w prasie ogólnopolskiej w ilości minimum 3 sztuki, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
11) Zorganizowanie kampanii promocyjnej outdoor 79 Tour de Pologne UCI World Tour na terenie kraju w postaci minimum 50 billboardów na których umieszczona zostanie nazwa LUBLIN, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
12) Umieszczenie logotypu Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 o wymiarach min. 40 x 84 px w serwisie Onet dedykowanym 79 Tour de Pologne UCI World Tour.
13) Umieszczenie animacji trasy z wizytówką filmową Miasta Lublin zawierającą logotyp Lublin Miasto Inspiracji w serwisie Onet dedykowanym 79. Tour de Pologne oraz na stronie oraz social mediach organizatora 79. Tour de Pologne
14) Umieszczenie na oficjalnym koncie Tour de Pologne w serwisie Facebook postu promocyjnego poświęconego tytułowi Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 wraz z oznaczeniem @lublinisYOUth, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
15) Umieszczenie na oficjalnym koncie Tour de Pologne w serwisie Facebook filmu promocyjnego przygotowanego i udostępnionego przez Zamawiającego wraz z oznaczeniem @lublinisYOUth, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
16) Umieszczenie na stronie internetowej www.tourdepologne.pl newsa promocyjnego (nie więcej niż 1600 znaków) dotyczącego Miasta Lublin wraz ze zdjęciem w rozdzielczości 300 dpi. Publikacja newsa na stronie nastąpi w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
17) Umieszczenie logotypu Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 o wymiarach min. 20 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na scenie do dekoracji zwycięzców na mecie I etapu 79 Tour de Polonge w Lublinie.
18) Ekspozycja elementów scenografii Miasta na mecie I etapu: min 4 flagi typu batfan z logotypem Lublin Miasto Inspiracji oraz min 4 flagi typu batfan z logotypem Europejska Stolica Młodzieży 2023
19) Umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji w czołówce telewizyjnej etapu I o wymiarach 50 x 40 px.
20) Przygotowanie i publikacja w mediach społecznościowych zwiastuna 79. Tour de Pologne, w którym pojawi się logotyp Lublin – Miasto Inspiracji oraz przekazanie zwiastuna Zamawiającemu na potrzeby promocyjne.
21) Umieszczenie nazwy Miasta Lublin jako mety I etapu w spocie promocyjnym kampanii sieci kin Cinema City.
22) Umieszczenie nazwy Miasta Lublin jako mety etapu 79. Tour de Pologne w kampanii promocyjnej w Radio Zet.
23) Umieszczenie nazwy Miasta Lublin jako mety etapu 79. Tour de Pologne w kampanii promocyjnej w regionalnych rozgłośniach radiowych.
24) Umieszczenie nazwy Miasta Lublin jako mety etapu 79. Tour de Pologne w kampanii banerowej w serwisie onet.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LANG TEAM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270018923
7.3.3) Ulica: Ul. Pachnąca 81
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.