Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253439/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja 2 imprez plenerowych - uroczystości poświęcenia sztandaru RDLP w Katowicach - 7.07.2023r oraz regionalnych obchodów Dnia Leśnika - 14.07.2023r na terenie Szkółki Królówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 141
1.5.2.) Miejscowość: Piasek
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32-2188181
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/josephine.proebiz.com/pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja 2 imprez plenerowych - uroczystości poświęcenia sztandaru RDLP w Katowicach - 7.07.2023r oraz regionalnych obchodów Dnia Leśnika - 14.07.2023r na terenie Szkółki Królówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bc3dff8-0529-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158289/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja 2 imprez plenerowych- poświęcenia i przekazania sztandaru RDLP w Katowicach - 7.07.2023r oraz regionalnych obchodów Dnia Leśnika -14.07.2023r na terenie Szkółki Królówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uroczystości poświęcenia i przekazania sztandaru RDLP w Katowicach oraz odsłonięcie obelisku upamiętniającego pracowników Lasów Państwowych – na terenie siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach – Katowice, ul. Św. Huberta 43/45– w dniu 7.07.2023robejmująca dostawę namiotów (w 2 wariantach) i wyposażenia oraz usługa gastronomiczna ( 150osób)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39522530-1 - Namioty
4.5.5.) Wartość części: 36500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
organizacja Imprezy pracowniczej – regionalnych obchodów Dnia Leśnika połączonych ze ślubowaniem nowo wstępujących pracowników do Służby Leśnej oraz narady nadleśniczych na terenie Nadleśnictwa Kobiór – Szkółki kontenerowej „Królówka” w Orzeszu ul. Batorego 26 - w dniu 14.07.2023r.Obejmuje: dostawa namiotów i wyposażenia, zabezpieczenie strefy sanitarnej oraz usługa gastronomiczna - opisana w części II załącznika nr 16 ( ilość osób 530)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39522530-1 - Namioty
4.5.5.) Wartość części: 193500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36002,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23978,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Kozioł "Ze smakiem u Koziołka"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381558445
7.3.3) Ulica: Gen. Hallera
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Estrada Rybnicka sp. zo.o. Rybnik- dostarczenie namiotów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ KOZIOŁ " ZE SMAKIEM U KOZIOŁKA"
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ KOZIOŁ " ZE SMAKIEM U KOZIOŁKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23978,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-07 do 2023-07-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147561,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207263,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147561,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Kozioł "Ze smakiem u Koziołka"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381558445
7.3.3) Ulica: Gen. Hallera
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Estrada Rybnicka Sp z o.o.-dostawa namiotów
TOI TOI POlska sp. zo.o. - dostarczenie i rozstawieni strefy sanitarnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ KOZIOŁ " ZE SMAKIEM U KOZIOŁKA"
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ KOZIOŁ " ZE SMAKIEM U KOZIOŁKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147561,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-14 do 2023-07-14PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup i dostawa trzech hal namiotowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
więcej: Namioty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.