Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego, olejów i preparatów smarowych
dla OT Karzniczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Karzniczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karzniczka 2
1.5.2.) Miejscowość: Damnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59/811 33 11
1.5.8.) Numer faksu: 59/811 30 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@karzniczka.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karzniczka.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0073465-e1de-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rejestracja odmian roślin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego, olejów i preparatów smarowychdla OT Karzniczka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0073465-e1de-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090364/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju napędowego, olejów i preparatów smarowych dla OT Karzniczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDOO/ZP/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 461108,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350499,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Dostawa do SDOO Karzniczka- olej napędowy – 45 000 litrów
- olej silnikowy – VALTRA ENGINE CR-4 10W-40; spełniający wymagania ACEA E9, API CJ4- 40 litrów
- olej silnikowy - PLATINUM ULTOR 15W-40 – spełniający wymagania CH-4, CG-4/ SL: ACEA E7, E5, E3– 20 litrów
- olej hydrauliczny - l HL 46 ISO VG 46 - 60 litrów
- olej hydrauliczno-przekładniowy -QUATOR AGRI UTTO 10W30: SAE 80 W I ISO VG 68(HVLP 68) spełniający wymagania API GL4, MF M 1135/1141/1143/1145/,Ford M2C 134D, John Deere JDM J20C, Case MS 1207, MS1209, New Holland CNH MAT 3525 I MAT 3505, VOLVO WB101, Caterpilar TO-2, ZFTE-ML 03E, 05F, 17E– 40 litrów
- smar ŁT – 40 kilogramów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów
09210000-4 - Preparaty smarowe
4.5.5.) Wartość części: 307858,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dostawa do ZDOO Wyczechy- olej napędowy – 6500 litrów
- olej silnikowy Agrifarm mot X-LA 10W40* – 45 litrów
- olej hydrauliczny HVI 46 * – 100 litrów
- olej hydrauliczny Agrifarm Stou 10w30 * – 40 litrów
- smar uniwersalny litowy 400 ml tuba renolit uni 2 - 15 sztuk
- oleje do silników 2 suw - olej do tworzenia mieszanki paliwowej JASO-FB, ISO-L-EGB -2 litry
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów
09210000-4 - Preparaty smarowe
4.5.5.) Wartość części: 35250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- olej napędowy – 11000 litrów- olej silnikowy Speedcar 15W/40* – 100 litrów
-olej silnikowy Mobil Super 3000 5W/40 – 5 litrów
- olej silnikowy Lotos Mineral 15W/40 * – 5 litrów
- olej hydrauliczny Hydrol HL 46*– 100 litrów
- olej przekładniowy Hipol GL 4 – 80W/90 * – 100 litrów
- smar ŁT – 10 kilogramów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów
09210000-4 - Preparaty smarowe
4.5.5.) Wartość części: 81500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Dostawa do ZDOO Lisewo- olej napędowy 5000 litrów
- olej silnikowy do kosiarki 4T SAE 30 * – 20 litrów
- olej silnikowy do kosy spalinowej 2T HP* – 2 litry
- olej hydrauliczny Hydrol HL * – 20 litrów
- smar liten ŁT – 10 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów
09211100-2 - Oleje silnikowe
09210000-4 - Preparaty smarowe
4.5.5.) Wartość części: 36500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282280,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289837,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282280,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "CEPEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771302764
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 113
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "CEPEN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "CEPEN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282280,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45522,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47402,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45522,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.P.T. MASTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040168795
7.3.3) Ulica: Gdańska 60
7.3.4) Miejscowość: Suchy Dąb
7.3.5) Kod pocztowy: 83-022
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45522,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71794,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78105,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71794,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MALNAFT” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5790007015
7.3.3) Ulica: Łąkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MALNAFT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MALNAFT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71794,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31517,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32845,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31517,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MALNAFT” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5790007015
7.3.3) Ulica: Łąkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MALNAFT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MALNAFT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31517,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup odzieży sportowej, sprzętu sportowego, drobnego sprzętu sportowego oraz środków do konserwacji i dezynfekcji sprzętu sportowego i szkoleniowego"
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.