Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253124/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłku w formie zimnego bufetu tj. kanapka, bułka słodka, napój, owoc dla maksymalnie 15 uczestników świetlicy środowiskowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004709735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pabianicka 21
1.5.2.) Miejscowość: Dłutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 05
1.5.8.) Numer faksu: 44 634 05 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@dlutow.naszops.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlutow.naszops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6643829a-0698-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie posiłku w formie zimnego bufetu tj. kanapka, bułka słodka, napój, owoc dla maksymalnie 15 uczestników świetlicy środowiskowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6643829a-0698-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00252863/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i dostarczenie posiłku w formie zimnego bufetu tj. kanapka, bułka słodka, napój, owoc dla maksymalnie 15 uczestników świetlicy środowiskowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Pracuś” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2601.02.18.2023.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 25500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przygotowanie i dostarczenie posiłku w formie zimnego bufetu tj. kanapka, bułka słodka, napój owoc dla maksymalnie 15 uczestników świetlicy środowiskowej prowadzonej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie”
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 6 ustawy Pzp. stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zgodnie z XI SWZ postępowanie o udzielenie zamówienia na przygotowanie i dostarczenie posiłku w formie zimnego bufetu tj. kanapka, bułka słodka, napój, owoc dla maksymalnie 15 uczestników świetlicy środowiskowej prowadzonej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie jest prowadzone na platformie eZamówienia.
Zamawiający uchybił zasadzie jawności postępowania poprzez nieterminowe opublikowanie informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania oraz informacji z otwarcia ofert.
Krajowa Izba odwoławcza w wyroku z dnia 13 marca 2023 r. KIO 512/23 wskazała, iż zgodnie z art. 16 PZP zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób: 1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców; 2) przejrzysty; 3) proporcjonalny. Zgodnie zaś z art. 18 ust. 1 PZP postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.
Ww. regulacje wskazują na podstawowe zasady zamówień publicznych, które każda instytucja zamawiająca zobowiązana jest respektować podczas przygotowania i prowadzenia postępowania, na każdym jego etapie. Jedną z gwarancji zachowania ww. zasad, w szczególności zasady przejrzystości i zasady jawności, są nałożone na zamawiającego przez ustawodawcę określone obowiązki informacyjne. Zamawiający zobowiązany jest prowadzić postępowanie w sposób transparentny, tak aby podejmowane przez niego działania były możliwe do prześledzenia i poddawały się kontroli. Na gruncie zasady jawności i przejrzystości postępowania zamawiający zobligowany jest do zapewnienia - nie tylko wykonawcom, ale wszystkim pomiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem - dostępu do informacji dotyczących tego postępowania w zakresie określonym w PZP. Zamawiający, poza publikowaniem ogłoszeń odpowiednio w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub Biuletynie Zamówień Publicznych, ma obowiązek publikowania wymaganych informacji dotyczących postępowania na stronie internetowej tego postępowania. Dotyczy to zarówno etapu przed upływem terminu składania ofert (publikacja dokumentów zamówienia oraz wprowadzanych w nich zmian), jak i po jego upływie, kiedy to Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania m.in. informacji o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (art. 222 ust. 4 PrZamPubl), informacji z otwarcia ofert (art. 222 ust. 5 PrZamPubl),. Ustawodawca przyjął, iż tylko zachowanie powyższych reguł w pełni gwarantować będzie jawność i przejrzystość postępowania, dając odpowiednią możliwość kontroli działań instytucji zamawiającej. Prawidłowe wypełnianie przez instytucję zamawiającą obowiązków informacyjnych ma fundamentalne znaczenie dla całego postępowania, niewątpliwie kształtuje też zaufanie do podmiotów wydatkujących środki publiczne.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25500
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI DŁUTÓW
więcej: przetargi DŁUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w 2025 roku.
- zapewnienie usługi cateringowej (przerwa kawowa i obiad) wraz z wynajmem sali szkoleniowej podczas organizacji 12 dni szkoleniowych na potrzeby projektu pn.: "Podnoszenie kompetencji kadr systemu, ...
- "Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych podczas szkolenia organizowanego dla osób dorosłych w projekcie "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.