Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266800/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00266800/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00266899/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00275803/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00276261/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płyt drogowych betonowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI I ROZWOJU INFRASTRUKTURY GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170991585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 12A
1.5.2.) Miejscowość: Młoteczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: perig@perig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perig.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.perig.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o. o.,
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa płyt drogowych betonowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b2ec663-420f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266800/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PERIG ZP.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyt drogowych betonowych o wymiarach 300x150x15 cm .
2. Dostarczony produkt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym w niniejszej SWZ.
3. Wykonawca zapewni transport i rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać n/w wymogi Zamawiającego:
1) Płyta drogowa betonowa podwójnie zbrojona siatką z prętów żebrowanych min 8 mm (góra, dół), posiadająca 4 uchwyty montażowe, z betonu min. C25/30, o wymiarach 300x150x15cm, o wytrzymałości min 40 kN na koło.
2) Dostawa płyt do miejscowości Cielętnik gm. Braniewo w ilości 300 szt. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie dostawy na 200 szt., ewentualne zamówienie na pozostałe 100 szt. zostanie zrealizowane na podstawie osobnego oświadczenie Zamawiającego (termin realizacji 100 szt. wynosi 15 roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiającego) – co będzie podyktowane bieżącą sytuacją finansowego.
3) Okres od daty produkcji płyt do daty ich dostarczenia musi wynosić minimum 30 dni.
4) Płyty powinny posiadać deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, którą Wykonawca dostarczy przy ich dostawie.
5) Dostarczone płyty nie mogą być uszkodzone, nie mogą mieć pęknięć, ubytków, nie może wystawać zbrojenie, powinny odpowiadać parametrom jakościowym określonym w obowiązujących normach lub aprobacie technicznej.
7. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.
8. Oferta musi obejmować wykonanie m.in.: wszelkich prac związanych z załadunkiem, transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i wyładunkiem dostarczonych materiałów.
9. W formularzu ofertowym należy podać również cenę jednostkową netto płyty drogowej loco droga dojazdowa do miejscowości Cielętnik Gm. Braniewo będącą podstawą do obliczenia ceny oferty.
10. Kod CPV: 44 17 10 00 - 9
11. Zamawiający nie zamierza dzielić zamówienia na części ze względu na konieczność łącznego wykonania dostaw będących przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, unieważnił niniejsze postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie:
Zamawiający ogłosił niniejsze postępowanie w BZP ( za pomocą platformy e-zamowienia) oraz udostępnił Wykonawcom za pomocą portalu: miniPortal możliwość obsługi komunikacji elektronicznej między zamawiającym a wykonawcą, w tym złożenia ofert.
Zamawiający zakłócił tę komunikację w sposób następujący:
Zamawiający ogłaszając niniejsze postępowanie w ogłoszeniu pierwotną datę składania ofert wyznaczył do dnia: 22.XI.2021 r. godz. 10:00. Zamawiający na miniportalu dodał niniejsze postępowanie umożliwiając Wykonawcom złożenie oferty do dnia: 22.XI.2021 r. godz. 10:00.
W dniu 19.XI.2021 r. Zamawiający opublikował zmianę ogłoszenia dotyczącą zmiany terminu składania ofert. Termin składnia ofert przedłużono do dnia: 29.XI.2021 r. godz. 10:00.
Brak funkcjonalności na mini portalu, umożliwiającej zmianę terminu składnia ofert na pierwotną datę (nie możność przesunięcia terminu składania ofert na pierwotną datę) spowodowała, iż Zamawiający na miniportalu dodał postępowanie umożliwiając Wykonawcom złożenie oferty do dnia: 29.XI.2021 r. godz. 10:00.
Po czym w dniu 19.XI.2021 r. Zamawiający ponownie opublikował zmianę terminu składania ofert na pierwotny termin tj. do dnia: 22.XI.2021 r. godz. 10:00.
Powyższe spowodowało, iż w niniejszym postępowaniu umożliwiono złożenie ofert do dnia 22.XI.2021 r. godz. 10:00. i do dnia 29.XI.2021 r. godz. 10:00 co spowodowało powstaniem sytuacji w której równolegle złożono dwie oferty dla każdej z dat wskazanych na mini portalu, powyższe spowodowało niemożność jednoczesnego porównania i oceny ofert co uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.