eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceWykonanie projektu remontu robót drogowych dla zadania pn. "Remont drogi powiatowej nr 1781T (0600 T) Rzepin - Rzepinek - Szerzawy - Brzezie - Łomno w miejscowości Łomno".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu remontu robót drogowych dla zadania pn. ”Remont drogi powiatowej nr 1781T (0600 T) Rzepin – Rzepinek – Szerzawy – Brzezie – Łomno w miejscowości Łomno”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291019637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrowiecka 15

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412730220

1.5.8.) Numer faksu: 412730228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cc5145e-e778-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu remontu robót drogowych dla zadania pn. ”Remont drogi powiatowej nr 1781T (0600 T) Rzepin – Rzepinek – Szerzawy – Brzezie – Łomno w miejscowości Łomno”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cc5145e-e778-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042622/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie projektu remontu robót drogowych dla zadania pn. ”Remont drogi powiatowej nr 1781T (0600 T) Rzepin – Rzepinek – Szerzawy – Brzezie – Łomno w miejscowości Łomno”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255896

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2510.08.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania należy wykonać kompleksową dokumentację na potrzeby uzyskania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych dla zadania: „Remont drogi powiatowej nr 1781T (0600 T) Rzepin – Rzepinek – Szerzawy – Brzezie – Łomno w miejscowości Łomno.”

Zamówienie obejmuje następujący zakres usług:

a) analizę istniejącego zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ustaleń obowiązującego (lub w toku uchwalania) planu miejscowego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w obszarze projektowania;
b) uzyskanie Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Starachowicach aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania projektu remontu;
c) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji w ramach potrzeb;
d) opracowanie kompletnego projektu na potrzeby uzyskania zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz z odwodnieniem, łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami
i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej;
e) opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych
z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących
z inwestycją (projekt budowlany + projekt wykonawczy) jeżeli zajdzie taka potrzeba;
f) opracowanie wraz z zatwierdzeniem przez odpowiedni organ administracji projektu stałej organizacji ruchu;
g) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującej otrzymanie pozwolenia
na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją ( o ile zajdzie taka potrzeba);
h) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją pozwolenia na budowę;
i) specyfikacje techniczne, ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
j) złożenie przez wykonawcę w imieniu zamawiającego wniosku o zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych;
k) uzyskanie w imieniu zamawiającego pisemnej informacji od organu o niewnoszeniu zastrzeżeń i/lub sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

Szczegółowy opis usług będących przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – rozdział IV SWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacji Technicznej – rozdział IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1605), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.