Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00243116/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy worków na odpady
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483802000
1.5.8.) Numer faksu: 483802033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e411da0a-e112-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy worków na odpady2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e411da0a-e112-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243116
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady:
1.1. Worki niebieskie wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120l, z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie – nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis: „PAPIER”- powierzchnia nadruku min. 1500cm2, kolor czarny) w ilości 30 000 sztuk.
1.2. Worki żółte wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120l, z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie – nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis: „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” - powierzchnia nadruku min. 1500cm2, kolor czarny) w ilości 140 000 sztuk.
1.3. Worki zielone wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120l, z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie – nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis: „SZKŁO” - powierzchnia nadruku min. 1500cm2, kolor czarny) w ilości 30 000 sztuk.
1.4. Worki brązowe wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o pojemności 120l, z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie – nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis: „BIO” - powierzchnia nadruku min. 1500cm2, kolor biały)
w ilości 200 000 sztuk.
Uwaga. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
Worki muszą posiadać mocny i trwały zgrzew. Wysokość dostarczanej palety nie powinna przekroczyć 1,50m, oraz muszą być cięte i pakowane w pakiety. Folia nie powinna posiadać uciążliwego zapachu.
Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych do akceptacji projekt nadruku. Ostateczna treść nadruku zostanie ustalona z wybranym Wykonawcą przed pierwszym zleceniem.
2. Szczegółowe wymagania:
2.1. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia w partiach, ….. dni kalendarzowych - każda w terminie zaproponowanym w ofercie (MAX 10 dni kalendarzowych) - od otrzymania zamówienia przesłanego przez Zamawiającego e-mailem. Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia otrzymania zamówienia do realizacji, w przypadku braku potwierdzenia na piśmie Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne za nieterminową dostawę lub realizację usługi od dnia wysłania e-maila na podstawie potwierdzenia wysłanego przez Zamawiającego.
2.2. Wykonawca dostarczy worki do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać deklarację zgodności potwierdzającą spełnienie, przez dostarczone worki, wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualne wystąpienie niezgodności w dokumentach worków będzie uznane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji.
2.4. Odbioru dostaw będzie dokonywał pracownik magazynu.
2.5. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia ze względów organizacyjnych, ekonomicznych i technicznych prawo zmiany ilości dostaw worków w poszczególnych asortymentach do wyczerpania całej wartości umowy
2.6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości worków określonych w pkt. 3.1. SWZ w okresie obowiązywania Umowy. Faktycznie dostarczone ilości worków na odpady mogą ulec zmianie - 20% w stosunku do ilości określonych w pkt. 3.1. SWZ i w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Miejsce dostawy: MAGAZYN Zamawiającego, ul. Witosa 94 lub 96, 26-600 Radom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133332,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VECOPAK Przemysław Źródlewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392779883
7.3.3) Ulica: Bohuna 1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów typu HIKO V-120 do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.