Og³oszenie z dnia 2021-11-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00072851/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00127852/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2022/BZP 00011646/01 - Wynik z dnia 2022-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Zielony Taras"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360247262
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Leonida Teligi 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-206
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 947170890
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpskoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dps.koszalin.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Zielony Taras"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8bfbeb3b-4ec1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00286794
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (nie dotyczy z³o¿enia oferty) odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformazakupowa.pl, za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, dostêpnego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dpskoszalin.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu „Formularza do komunikacji” opisane zosta³y pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, ¿e:
Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie z siedzib± przy ul. Leonida Teligi 4 w Koszalinie, adres e-mail: dps@dpskoszalin.pl, tel. 94 717 08 90.
Inspektor ochrony danych £ukasz Kalman. Kontakt z inspektorem jest realizowany za po¶rednictwem adresu mailowego iodo@dpskoszalin.pl oraz poprzez korespondencjê na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
Jako Administrator bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów i udzielonej zgody w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o warto¶ci zamówienia nieprzekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 750 000 EURO na ¶wiadczenie us³ug gastronomicznych dla Domu Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie w 2021 roku.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej ni¿ okresy wynikaj±ce z przepisów prawa reguluj±ce niezbêdne okresy przetwarzania. Dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa, bêd± przechowywane przez czas wskazany w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych. W przypadku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane bêd± przetwarzane przez okres do 5 pe³nych lat.
Do Pani/Pana danych osobowych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz inne podmioty uczestnicz±ce
w procesach niezbêdnych do realizacji postêpowania. Dane mog± byæ powierzone celem przetwarzania przez podmioty wspieraj±ce funkcjonowanie Administratora, np. Kancelaria Radcy Prawnego, firma serwisuj±ca oprogramowanie i infrastrukturê IT, wy³±cznie podstawie stosownej umowy powierzenia przetwarzania. Administrator nie przekazuje danych osobowych przetwarzanych w swoich zbiorach do pañstw trzecich, ani ¿adnych organizacji miêdzynarodowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± równie¿ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 6 Ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz.U.2019.0.1429 t.j.). Przys³uguj±ce prawa:
a) w ka¿dej chwili przys³uguje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; Administrator danych osobowych przestanie przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w celach wskazanych w pkt 1, chyba, ¿e w stosunku do tych danych istniej± prawnie uzasadnione podstawy, które s± nadrzêdne wobec Pani/Pana interesów, praw
i wolno¶ci lub dane bêd± niezbêdne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ,
b) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
c) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urz±d Ochrony Danych Osobowych (Warszawa, ul. Stawki 2).
Podanie danych jest obowi±zkowe w sytuacji, gdy przes³ankê przetwarzania stanowi przepis prawa. Podanie danych ma charakter dobrowolny, je¶li jest niezbêdne do zawarcia umowy
lub przetwarzania na podstawie udzielonej zgody. Nie podanie danych osobowych w przypadku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci udzia³u
w postêpowaniu.
W procesie przetwarzania danych osobowych Administrator danych osobowych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, z uwzglêdnieniem profilowania, w oparciu o dane przekazane do przetwarzania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.261.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 241340,32 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 233892 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Domu Pomocy Spo³ecznej „Zielony Taras” w Koszalinie w 2022 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1.1) posiada do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci: wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie co najmniej
1 us³ugê polegaj±c± na bezpo¶redniej ochronie fizycznej osób i/lub mienia na kwotê 150.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100);
1.2) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, co umo¿liwia jego realizacjê na odpowiednim poziomie jako¶ci, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczone us³ugi,
co najmniej: 4 osoby pe³ni±ce funkcjê pracownika ochrony fizycznej.
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej:
2.1) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± co najmniej 150.000,00 z³.
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej:
3.1) posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane – oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacjê zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
4) dokument koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wydany przez uprawniony organ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±:
5.1) ka¿dy samodzielnie - brak podstaw wykluczenia;
5.2) ³±cznie - spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
- Warunek dotycz±cy posiadania uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej bêdzie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wyka¿e, ¿e posiada wymagane uprawnienia.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców O¦WIADCZENIE sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te winny potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy, w przypadku okre¶lonym w art. 455 ust. 2 ustawy PZP.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy, w przypadku okre¶lonym w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w przypadku okre¶lonym w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê w przedmiotowym postêpowaniu Wykonawca sk³ada na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dpskoszalin (link do Profilu Nabywcy).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzêtu komputerowego dla Politechniki Koszaliñskiej
- Dostawa sprzêtu kuchennego i sto³owego na potrzeby 17 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadañ).
- Butelki i smoczki jednorazowego u¿ytku
- Przebudowa DW 177 odc. Tuczno - Cz³opa
- Przegl±dy serwisowe ci±gników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Przegl±d i konserwacja oraz naprawy Zespo³ów Spalinowo Elektrycznych - ZSE oraz UPS - ów (3 zadania).
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony fizycznej, monitoringu budynku S±du Rejonowego w Zduñskiej Woli przy ul. ¯eromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Us³uga ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i monta¿em urz±dzeñ nadawczych systemów antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych w OR KRUS w Gdañsku oraz w podleg³ych Placówkach Terenowych.
- Us³ugi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddzia³ w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Us³ugi ochrony osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.