Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222619/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/27/2022 Usługa przewozu osób autokarami wraz z kierowcą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/27/2022 Usługa przewozu osób autokarami wraz z kierowcą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d23a017-f2db-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062221/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa przewozu osób autokarami wraz z kierowcą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222619/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/27/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu osób autokarami wraz z kierowcą w transporcie krajowym na potrzeby 3 bz w Trzebiatowie.
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności:
a) ustawą z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. 2017, poz. 2200 z późn. zm.) o transporcie drogowym,
b) ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. 2020 r. poz. 8),
c) ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019, poz. 2140).
d) Wykonawca musi posiadać aktualne licencje uprawniające do krajowego transportu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019, poz. 2140).
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi wyłącznie przy użyciu sprawnych technicznie środków transportowych, posiadających aktualne badania techniczne i wykupioną polisę OC i polisę NW w autokarach o wartości co najmniej 350 000,00 zł oraz w pełni ukompletowanych w wymagane wyposażenie określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz wyposażenie zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017 r. poz 1260). Wykonawca zobowiązany jest również do wykonywania usługi zgodnie z wymogami obowiązującego Kodeksu pracy oraz Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo PKS Gryfice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571673972
7.3.3) Ulica: Trzygłowska 32
7.3.4) Miejscowość: Gryfice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/28/2025 - Wycinka drzew na terenie JW. w Mirosławcu
- ZP/26/2025 Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego II
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Świdwin
- ZP/16/2025 Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni i węzłów cieplnych
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyjazdy edukacyjne"
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych -powtórka 3 części.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.