Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336790/01 - Wynik z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02970d42-fb16-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060859/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ekolbuszowa.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem
https://ekolbuszowa.logintrade.net
3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa.
1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka
ul. Piłsudskiego 6/10
36-100 Kolbuszowa
Tel. 17 2271 333 wew. 502
e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl
1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa.
numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.17.2024
prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.1.8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także
w trakcie realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. „Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa” – część I.
Warunki realizacji zadania:
1) Przedmiotem zamówienia jest koszenie pasów drogowych i poboczy na terenie gm. Kolbuszowa. Koszenia wykonywane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego w określonym terminie z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych. Powierzchnia terenów do koszenia 58 387,00 m². Częstotliwość koszenia uzależniona będzie m.in. od wysokości trawy w danej lokalizacji i stopnia wyczerpania nakładów finansowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotowej usługi. Zakłada się trzykrotne koszenie zakresu wymienionego w załączniku.
2) Wykaz terenów przeznaczonych do koszenia znajduje się w Rozdziale III SWZ.
3) Wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
4) Po skoszeniu trawy należy każdorazowo podkaszarką wykosić trawę na skarpach, przy drzewach, krzewach, znakach drogowych oraz krawężnikach.
5) W ciągu 24 godzin od wykonania koszenia, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zakończeniu wykonania prac w celu dokonania odbioru.
6) Czynności obejmujące koszenie, winny być wykonane ręcznie i mechanicznie w zależności od możliwości terenowych.
7) Należy dokonać oczyszczenia przyległych terenów (chodników, jezdni, placów itp.) ze ściętej trawy, natychmiast po jej skoszeniu.
8) Podczas stwierdzenia nienależytego wykonania usługi, Zamawiający zgłosi uwagi, które winny zostać usunięte w ciągu 48 godzin.
9) Trzykrotne nienależyte wykonanie usługi może skutkować zerwaniem umowy bez odszkodowania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
10) Roboty uznaje się za wykonane po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu przez przedstawicieli obu stron
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 30%, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował
w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.
3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I
SWZ)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi od otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. „Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa” – część II.
Warunki realizacji zadania:
1) Przedmiotem zamówienia jest koszenie pasów drogowych i poboczy na terenie gm. Kolbuszowa. Koszenia wykonywane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego w określonym terminie z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych. Powierzchnia terenów do koszenia 51 759,00 m². Częstotliwość koszenia uzależniona będzie m.in. od wysokości trawy w danej lokalizacji i stopnia wyczerpania nakładów finansowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotowej usługi. Zakłada się trzykrotne koszenie zakresu wymienionego w załączniku.
2) Wykaz terenów przeznaczonych do koszenia znajduje się w Rozdziale III SWZ.
3) Wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
4) Po skoszeniu trawy należy każdorazowo podkaszarką wykosić trawę na skarpach, przy drzewach, krzewach, znakach drogowych oraz krawężnikach.
5) W ciągu 24 godzin od wykonania koszenia, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zakończeniu wykonania prac w celu dokonania odbioru.
6) Czynności obejmujące koszenie, winny być wykonane ręcznie i mechanicznie w zależności od możliwości terenowych.
7) Należy dokonać oczyszczenia przyległych terenów (chodników, jezdni, placów itp.) ze ściętej trawy, natychmiast po jej skoszeniu.
8) Podczas stwierdzenia nienależytego wykonania usługi, Zamawiający zgłosi uwagi, które winny zostać usunięte w ciągu 48 godzin.
9) Trzykrotne nienależyte wykonanie usługi może skutkować zerwaniem umowy bez odszkodowania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
10) Roboty uznaje się za wykonane po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu przez przedstawicieli obu stron
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 30%, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował
w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.
3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I
SWZ)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi od otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. „Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa” – część III.
Warunki realizacji zadania:
1) Przedmiotem zamówienia jest koszenie terenów zielonych na terenie gm. Kolbuszowa. Koszenia wykonywane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego w określonym terminie z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych. Szacowana powierzchnia terenów jednorazowo do koszenia 55 892,00 m². Podane działki do koszenia mogą ulec zmianie na wyraźne zlecenie Sołtysa. Częstotliwość koszenia uzależniona będzie m.in. od wysokości trawy w danej lokalizacji i stopnia wyczerpania nakładów finansowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotowej usługi. Zakłada się dwukrotne koszenie zakresu wymienionego w załączniku.
2) Wykaz terenów przeznaczonych do koszenia znajduje się w Rozdziele III SWZ
3) Wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
4) Po skoszeniu trawy należy każdorazowo podkaszarką wykosić trawę na skarpach, przy drzewach, krzewach, znakach drogowych oraz krawężnikach.
5) W ciągu 24 godzin od wykonania koszenia, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zakończeniu wykonania prac w celu dokonania odbioru.
6) Czynności obejmujące koszenie, winny być wykonane ręcznie i mechanicznie w zależności od możliwości terenowych.
7) Należy dokonać oczyszczenia przyległych terenów (chodników, jezdni, placów itp.) ze ściętej trawy, natychmiast po jej skoszeniu.
8) Podczas stwierdzenia nienależytego wykonania usługi, Zamawiający zgłosi uwagi, które winny zostać usunięte w ciągu 48 godzin.
9) Trzykrotne nienależyte wykonanie usługi może skutkować zerwaniem umowy bez odszkodowania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
10) Roboty uznaje się za wykonane po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu przez przedstawicieli obu stron
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 30%, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował
w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.
3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I
SWZ)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi od otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa” – część IV.
Warunki realizacji zadania:
1) Przedmiotem zamówienia jest koszenie terenów zielonych na terenie gm. Kolbuszowa. Koszenia wykonywane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego w określonym terminie z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych. Szacowana powierzchnia terenów jednorazowo do koszenia 58 000,00 m². Podane działki do koszenia mogą ulec zmianie na wyraźne zlecenie Sołtysa. Częstotliwość koszenia uzależniona będzie m.in. od wysokości trawy w danej lokalizacji i stopnia wyczerpania nakładów finansowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotowej usługi. Zakłada się dwukrotne koszenie zakresu wymienionego w załączniku.
2) Wykaz terenów przeznaczonych do koszenia znajduje się w Rozdziale III SWZ.
3) Wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
4) Po skoszeniu trawy należy każdorazowo podkaszarką wykosić trawę na skarpach, przy drzewach, krzewach, znakach drogowych oraz krawężnikach.
5) W ciągu 24 godzin od wykonania koszenia, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zakończeniu wykonania prac w celu dokonania odbioru.
6) Czynności obejmujące koszenie, winny być wykonane ręcznie i mechanicznie w zależności od możliwości terenowych.
7) Należy dokonać oczyszczenia przyległych terenów (chodników, jezdni, placów itp.) ze ściętej trawy, natychmiast po jej skoszeniu.
8) Podczas stwierdzenia nienależytego wykonania usługi, Zamawiający zgłosi uwagi, które winny zostać usunięte w ciągu 48 godzin.
9) Trzykrotne nienależyte wykonanie usługi może skutkować zerwaniem umowy bez odszkodowania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
10) Roboty uznaje się za wykonane po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu przez przedstawicieli obu stron
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 30%, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował
w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.
3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I
SWZ)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji usługi od otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:1) Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
Część I: 10.000,00 PLN,
Część II: 10.000,00 PLN,
Część III: 10.000,00 PLN,
Część IV: 10.000,00 PLN,
6) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
/dotyczy zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4/
- minimum jedną usługę utrzymania (koszenia) zieleni na powierzchni min. 35 000 m²,
c. Wykonawca spełni ten warunek w zakresie potencjału technicznego, jeżeli wykaże, że dysponuje następującym sprzętem, który zostanie wykorzystany do realizacji niniejszego zamówienia:
Zadanie nr 1:
1. ciągnik - w ilości co najmniej 2 sztuk,
2. kosiarka bijakowa na pantografie - w ilości co najmniej 2 sztuk,
3. kosiarka wysięgnikowa o zasięgu minimum 6 metrów - w ilości co najmniej 2 sztuk,
4. kosa spalinowa do ręcznego podkoszenia - w ilości co najmniej 2 sztuk,
Zadanie nr 2:
1. ciągnik - w ilości co najmniej 2 sztuk,
2. kosiarka bijakowa na pantografie - w ilości co najmniej 2 sztuk,
3. kosiarka wysięgnikowa o zasięgu minimum 6 metrów - w ilości co najmniej 2 sztuk,
4. kosa spalinowa do ręcznego podkoszenia - w ilości co najmniej 2 sztuk
Zadanie nr 3:
1. ciągnik - w ilości co najmniej 2 sztuk,
2. kosiarka bijakowa na pantografie - w ilości co najmniej 2 sztuk,
3. kosiarka wysięgnikowa o zasięgu minimum 6 metrów - w ilości co najmniej 2 sztuk,
4. kosa spalinowa do ręcznego podkoszenia - w ilości co najmniej 2 sztuk
Zadanie nr 4:
1. ciągnik - w ilości co najmniej 2 sztuk,
2. kosiarka bijakowa na pantografie - w ilości co najmniej 2 sztuk,
3. kosiarka wysięgnikowa o zasięgu minimum 6 metrów - w ilości co najmniej 2 sztuk,
4. kosa spalinowa do ręcznego podkoszenia - w ilości co najmniej 2 sztuk
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
6) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/
c. Wykonawca spełni ten warunek w zakresie potencjału technicznego, jeżeli wykaże, że dysponuje następującym sprzętem, który zostanie wykorzystany do realizacji niniejszego zamówienia:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału wykonawca przedłoży wykaz sprzętu.
/wzór wykazu sprzętu stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku
udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa
każdy z Wykonawców.;
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku
udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia:a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7,
wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnieubiegających się o
udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu.c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku gdy konieczność zmiany, wtym zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w
zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT,
wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku
obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności
niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy jedynie w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) Konieczność zmniejszenia / zwiększenia ilości wykonywanych usług przy jednoczesnej zmianie wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy. Wyliczenie wynagrodzenia w przypadku zwiększenia/zmniejszenia ilości usług.
a) Zwiększenie wartości zamówienia nastąpi poprzez przeliczenie wartości pojedynczej dostawy (wg. rodzaju) określonej w
ofercie Wykonawcy i ilości dodatkowych dostaw.
b) Zmniejszenie wartości zamówienia nastąpi poprzez przeliczenie wartości pojedynczej niewykonanej ilości dostaw (wg.
rodzaju) określonej w ofercie Wykonawcy i ilości dostaw.
2) Wstrzymania przez zamawiającego wykonania dostaw,
3) Klęskę żywiołową,
4) Siłę wyższą,
3. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, pod rygorem
nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ekolbuszowa.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-23
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - SP_WER"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2"
- Ubezpieczenie Gminy Kolbuszowa
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - P_1"
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.