Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202624/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostępna Szkoła w Gminie Borki – Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach oraz Szkoły Podstawowej w Woli Chomejowej do wymogów Modelu Dostępnej Szkoły”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Borki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-345
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktury@gminaborki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugborki.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostępna Szkoła w Gminie Borki – Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach oraz Szkoły Podstawowej w Woli Chomejowej do wymogów Modelu Dostępnej Szkoły”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9329758b-e7d9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035815/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostępna szkoła w Gminie Borki - Dostosowanie budynków SP w Woli Chomejowej oraz ZPO w Borkach do wymogów modelu dostępnej szkoły.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Dostępna Szkoła” realizowanego przez Fundację Fundusz Współpracy i Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, jako pilotaż działania „Szkoła bez barier” – program Dostępność Plus. Realizacja projektu przewidziana jest na lata 2019-2023.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202624/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRI.271.1.7.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 746526,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Dostępna Szkoła w Gminie Borki – Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach oraz Szkoły Podstawowej w Woli Chomejowej do wymogów Modelu Dostępnej Szkoły” z podziałem na:Część 1) Prace remontowo - budowlane, w tym przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach,
Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1a-b do SWZ oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji, stanowiącej jego integralną część. Składają się na niego następujące dokumenty:
Załącznik 1a – dokumentacja dla części 1:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach wraz z załącznikami,
2) dokumentacja projektowa w tym: projekt architektoniczno-budowlany z pozwoleniem na budowę, projekt wykonawczy przebudowy szybu windowego do montażu dźwigu osobowego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach,
3) przedmiar robót,
4) Model Dostępnej Szkoły wraz z załącznikiem (ilustracje pomocnicze)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 587354,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Dostępna Szkoła w Gminie Borki – Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach oraz Szkoły Podstawowej w Woli Chomejowej do wymogów Modelu Dostępnej Szkoły” z podziałem na:Część 2) Prace remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej w Woli Chomejowej.
Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1a-b do SWZ oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji, stanowiącej jego integralną część. Składają się na niego następujące dokumenty:
Załącznik 1b – dokumentacja dla części 2:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ ) dla Szkoły Podstawowej w Woli Chomejowej wraz z załącznikami,
2) przedmiar robót,
3) Model Dostępnej Szkoły wraz z załącznikiem (ilustracje pomocnicze)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 159172,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYMAR Marta Mikucewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409
7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 25
7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-505
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYMAR Marta Mikucewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409
7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 25
7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-505
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI BORKI
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK - 2012" przy ul. Wojska Polskiego w Borkach"
więcej: przetargi BORKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.