Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218814/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,157762,9e343d1a2db14d222854cf6eebe58f40.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie Drogami Wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95fb92b8-d492-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 RDW w Zamościu Usługi ścinki poboczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.3.2024.eb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1024160,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157324,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy”. Zestawienie ilości usług:Zadanie nr 1 – OD Zamość – DW nr 849 oraz DW nr 858
1) Droga wojewódzka nr 849 od km 2+940 do km 22+650 strona L i P - 19 369,00 m2
2) Droga wojewódzka nr 858 od km 61+200 do km 65+800 strona L i P - 18 519,00 m2
2. Zakres usług obejmuje mechaniczne ścinanie poboczy o średniej szerokości 1,5 m i średniej grubości ścinania 0,15 m. W miejscach gdzie praca sprzętem może być utrudniona (tj.: przy pionowych znakach drogowych, słupkach prowadzących, barierach ochronnych, itp.), ścinkę należy wykonać ręcznie (pracę tą należy wkalkulować w cenę) lub usunąć z pobocza drogi w/w urządzenia (jeżeli ich czasowe usunięcie nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego) oraz ponownie je ustawić po wykonaniu ścinki poboczy.
3. Urobek gruntowy do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę usługi we własnym zakresie lub do wbudowania w miejscach wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
4. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany dokonać:
a) usunięcia zanieczyszczeń takich jak gałęzie, bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Usunięcie pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp. lub innych elementów Wykonawca uzgodni z osobą nadzorującą,
b) wyznaczenia szerokości pobocza,
c) spulchnienia powierzchni lub rozdrobnienia darniny w przypadkach niezbędnych przy wykonywaniu ścinki poboczy,
e) spulchnienia powierzchni poboczy na głębokość od 2 do 3 cm przy ich uzupełnianiu dla dobrego związania warstw,
5. Usługę należy wykonać zgodnie ze Opisem Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacją Techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość.
6. Do wykonania usług Wykonawca zapewni dowolne środki transportowe (np. samochody skrzyniowe, samochody samowyładowcze lub ciągniki z przyczepami). Preferuje się stosowanie środków transportowych samowyładowczych.
7. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług oraz z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego przez Zamawiającego.
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanych usług zgodnie z projektem organizacji ruchu.
9. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 79564,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy”. Zestawienie ilości usługZadanie nr 2 – OD Biłgoraj – DW nr 835 oraz DW nr 858
1) Droga wojewódzka nr 835 od km 58+237 do km 74+502 strona L i P – 35 858,60 m2
2) Droga wojewódzka nr 858 od km 48+710 do km 49+100 strona L i P – 1 170,00 m2
2. Zakres usług obejmuje mechaniczne ścinanie poboczy o średniej szerokości 1,5 m i średniej grubości ścinania 0,15 m. W miejscach gdzie praca sprzętem może być utrudniona (tj.: przy pionowych znakach drogowych, słupkach prowadzących, barierach ochronnych, itp.), ścinkę należy wykonać ręcznie (pracę tą należy wkalkulować w cenę) lub usunąć z pobocza drogi w/w urządzenia (jeżeli ich czasowe usunięcie nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego) oraz ponownie je ustawić po wykonaniu ścinki poboczy.
3. Urobek gruntowy do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę usługi we własnym zakresie lub do wbudowania w miejscach wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
4. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany dokonać:
a) usunięcia zanieczyszczeń takich jak gałęzie, bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Usunięcie pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp. lub innych elementów Wykonawca uzgodni z osobą nadzorującą,
b) wyznaczenia szerokości pobocza,
c) spulchnienia powierzchni lub rozdrobnienia darniny w przypadkach niezbędnych przy wykonywaniu ścinki poboczy,
e) spulchnienia powierzchni poboczy na głębokość od 2 do 3 cm przy ich uzupełnianiu dla dobrego związania warstw,
5. Usługę należy wykonać zgodnie ze Opisem Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacją Techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość.
6. Do wykonania usług Wykonawca zapewni dowolne środki transportowe (np. samochody skrzyniowe, samochody samowyładowcze lub ciągniki z przyczepami). Preferuje się stosowanie środków transportowych samowyładowczych.
7. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług oraz z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego przez Zamawiającego.
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanych usług zgodnie z projektem organizacji ruchu.
9. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 77760,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60582,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73424,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60582,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe TAWEXIM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132097342
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Druga
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
jakie przetargi wygrała firma
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60582,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51438,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109249,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51438,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe TAWEXIM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132097342
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Druga
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
jakie przetargi wygrała firma
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51438,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.