Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00198480/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00207206/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
- 2022/BZP 00209469/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WIW.DA.272.9.2022 - Zakup aparatu do Real-Time PCR na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 170
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-836
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wiw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6240691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WIW.DA.272.9.2022 - Zakup aparatu do Real-Time PCR na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6e29e4-e670-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00115128/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 [40] Zakup z dostawą urządzeń laboratoryjnych (w tym aparatu ABI)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198480/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.DA.272.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245241,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup aparatu do Real-Time PCR na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń.
2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym okres gwarancji na przedmiot zamówienia.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do sześćdziesięciu [ 60 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: do pięćdziesięciu [ 50 ] dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301646,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301646,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301646,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 118-00-39-931
7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301646,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywna dostawa materiałów bariatrycznych
- Druk folderów i ulotek promujących Opole
- WYKONANIE W RAMACH GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 (GPR 2025) BEZPOŚREDNICH POMIARÓW RUCHU, NA ODCINKACH POMIAROWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO - W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa macierzy dyskowej oraz serwera plików do archiwizacji logów i kopii zapasowych dla Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i kwasku cytrynowego na potrzeby Stacji Dializ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160913_2.0044 - Ligota Turawska, 160913_2.0050 - Rzędów, gmina Turawa
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa specjalistycznej aparatury kontrolno-pomiarowej do sprzętu techniki lotniczej" SPRAWA 2/25/P
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa wraz z inst. ukł. do pom. wym. i prędkości cząstek metodą obrazowania cieniowego na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie aktywności naukowo-badawczej PO w obszarze zrówn. produkcji".
- Dostawa komory gazowej, komory wilgotnościowej i pieca komorowego.
- Zaawansowane stanowisko preparatyki próbek
- Dostawa systemu rejestracji danych, sterowania i zasilania zasilacza hydraulicznego UHAP-S01939-0.0
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.