eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaŚwiadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół i przedszkoli na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół i przedszkoli na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618977174

1.5.8.) Numer faksu: 618977124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół i przedszkoli na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52a7f68-f220-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020439/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowozy uczniów - zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022.NB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół i przedszkoli na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2022/2023
2. Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznie wynosi ok. 185 osób, z podziałem na trasy:
a) Trasa nr 1 - Dowóz do Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie oraz do Przedszkola „Pod Świerkiem” w Biskupicach, z miejscowości wyznaczonych w załączniku nr 1 do OPZ. Przewidywana liczba dzieci – 59.
b) Trasa nr 2 – dowóz do Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. B. Chrobrego w Biskupicach oraz Przedszkola „Pod Świerkiem w Biskupicach, z miejscowości wyznaczonych w załączniku nr 2 do OPZ.
Przewidywana liczba dzieci – 58.
c) Trasa nr 3 - dowóz do Zespołu Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Pobiedziskach Letnisku, Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie oraz Przedszkola „Pod Świerkiem w Biskupicach, z miejscowości wyznaczonych w załączniku nr 3 do OPZ. Przewidywana liczba dzieci – 68.
d) Łączna szacowana liczba biletów – 185 x 10 miesięcy = 1850 biletów.
3. Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2022/2023, począwszy od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji zadania może ulec zmianie.
4. Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 9.00. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 6.45.
5. Odwóz dzieci i młodzieży szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 12.30 do godz. 17.50.
6. Godziny wymienione w pkt. 4 i 5 mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach w zależności od potrzeb zgłaszanych przez szkoły i przedszkola, przy czym zmniejszenie liczby dowożonych uczniów może ulec zmianie w ciągu roku szkolnego 2022/2023 - do 25%, zwiększenie liczby dowożonych uczniów ww. roku szkolnym może wynieść do - 25%. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych dzieci, a tym samym zmniejszenia ilości zamówionych biletów miesięcznych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
8. Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy w oparciu o komunikację regularną zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym.
9. Linie komunikacji regularnej muszą być tak zorganizowane, aby umożliwiały bezpieczną, wygodną i zgodną z przepisami oraz z planem lekcji w poszczególnych szkołach realizację usługi.
10. Przeznaczone do realizacji umowy autobusy muszą być pojazdami dopuszczonymi do ruchu, które spełniają warunki techniczne wymagane przepisami ruchu drogowego, (rok produkcji pojazdów minimum 2004 r.), a kierowcy posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia, co umożliwia bezpieczną realizację zamówienia.
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty organizacji linii komunikacji regularnej (uzyskanie zezwoleń, zamieszczenie rozkładu jazdy, opłata za korzystanie z przystanków, itp.).
12. W przypadku awarii pojazdu wykonującego przewozy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu zastępczego o parametrach jak autobus ofertowy.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe w związku z realizacją usługi, będącej przedmiotem niniejszej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009948

7.3.3) Ulica: Piotrkowicach 22A

7.3.4) Miejscowość: Ślesin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.