Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279333/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00337039/01 - Wynik z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie
od 01.01.2022 r. do 31.12.2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZIELONOGÓRSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770149
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Podgórna 5
1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287167
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00279333/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty został
w załącznikach nr 1A ( formularz cenowo-techniczny) oraz 3 (wzór umowy) do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2021 r. oraz rok 2022),
- powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,
- musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- zamienniki nie mogą być regenerowane,
- musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba.
5. Zamawiający informuje, że mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe – Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ oraz jej załącznikach, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty został
w załącznikach nr 1A ( formularz cenowo-techniczny) po zmianie z dnia 29.11.2021 r. oraz 3 (wzór umowy) do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2021 r. oraz rok 2022),
- powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,
- musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- zamienniki nie mogą być regenerowane,
- musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba.
5. Zamawiający informuje, że mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe – Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ oraz jej załącznikach, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Kompletna oferta powinna zawierać:
1) Formularz oferty – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2) Formularz cenowo-techniczny – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ
UWAGA: Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz cenowo-techniczny stanowi integralną część Formularza Oferty, nie podlega więc uzupełnieniu. Brak przedłożenia ww. formularza skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 3) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z Odpisu z Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Po zmianie:
Kompletna oferta powinna zawierać:
1) Formularz oferty – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ po zmianie z dnia 29.11.2021 r.
2) Formularz cenowo-techniczny – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ
UWAGA: Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz cenowo-techniczny stanowi integralną część Formularza Oferty, nie podlega więc uzupełnieniu. Brak przedłożenia ww. formularza skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 3) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z Odpisu z Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-02 09:00
Po zmianie:
2021-12-03 07:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-02 10:00
Po zmianie:
2021-12-03 07:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-31
Po zmianie:
2022-01-01
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
- Przeprowadzenie kursów: pielęgnacja włosów, przedłużanie włosów różnymi metodami
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części (...)
- Przeprowadzenie kursu - kasa fiskalna ( powiat słubicki)
- Świadczenie usługi hotelarskiej wraz zapewnieniem noclegu, wyżywienia oraz sal konferencyjnych podczas szkolenia dla 50 osób.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.