Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00224113/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Podkowa Leśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akacjowa 39/41
1.5.2.) Miejscowość: Podkowa Leśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 759 21 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiasta@podkowalesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkowalesna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48503418-d644-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026397/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30””.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30”
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w OPZ polegającym na:
a) Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 spotkań dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Warszawy w Podkowie Leśnej w celu zapoznania z wprowadzanymi zmianami. Każde spotkanie ma trwać minimum 45 minut, termin musi być ustalony z dyrekcją szkoły wraz z rozdaniem ulotek z pkt. b) .
b) Opracowanie szaty graficznej, wydrukowanie i rozkolportowanie po domach kolorowych ulotek informacyjnych w formacie A5 o wprowadzonych zmianach w ilości 2 500 egz. (w tym 500 na spotkania w szkole).
c) Opracowanie szaty graficznej, wyprodukowanie i powieszenie 4 szt. dużych dwustronnych kolorowych banerów informujących o wprowadzanych zmianach do zawieszenia na istniejącej infrastrukturze nad ulicami: Brwinowska (okolice Orlej i Sokolej), Jana Pawła II (przy granicy miasta), Paproci (przy granicy miasta), Bukowa (przy granicy miasta). Minimalne wymiary banerów5,0 x 1,2 m (3 szt.) i 4,0 x 1,0 m (1 szt). Banery mają być umieszczone od rozpoczęcia robót polegających na wprowadzeniu SOR (pkt. d) do dnia 30 września 2024 roku.
d) wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z załącznikiem graficznym pt. „Opracowanie dokumentacji projektowej stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna – Etap I – „strefa 30”, polegającym na demontażu i montażu oznakowania pionowego i poziomego wraz ze zawiadomieniem o wprowadzeniu SOR do Starostwa Grodziskiego, Komendy Policji w Grodzisku Mazowieckim oraz Urzędu Miasta Podkowa Leśna. Zdemontowane oznakowanie należy do Wykonawcy. W zakresie robót nie ma wykonania progów zwalniających i opracowania nowego projektu SOR,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253379,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253379,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fenix SR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213680174
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 22A lok. 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-771
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253379,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.