Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262148/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock, w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W SEROCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011840059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 15
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zosip@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0af4ce8e-0b57-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock, w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0af4ce8e-0b57-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00260562/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock, w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOSiP.260.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 498573,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych (3 linie dowożenia):Linia 1. Dowożenie od 6 do 12 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo, będących mieszkańcami gminy do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69, oraz dowiezienie ok. 12 uczniów do Szkoły Podstawowej w Serocku, przy ul. Pułtuskiej 68 z Serocka ul. Leśna i ul. Moczydło.
Linia 2. Dowożenie od 7 do 12 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Pod Fiołkami” w Nasielsku przy ul. Ogrodowej 9 i do Niepublicznego Przedszkola „Pod Fiołkami” w Nasielsku, przy ul. Kościelnej 21.
Linia 3. Dowożenie od 8 do 12 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pułtusku przy ul. Tysiąclecia 12, oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Wyszkowie, ul. Zakolejowa 15a. Szczegółowy opis tras dowożenia znajduje się w załączniku 1a do SWZ.
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów i wychowanków, osób niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkół, w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024, wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024, ustalonego na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017r., poz. 1603 z późn.zm.) oraz do przedszkoli i ośrodków zgodnie z kalendarzem pracy placówek nieferyjnych.
W roku szkolnym 2023/2024 Zamawiający zakłada dla części I zamówienia: Linia 1 - 185 dni dowożenia; linia 2 - 185 dni dowożenia uczniów do szkoły i 242 dni dowożenia wychowanków do przedszkola; linia 3 – 185 dni dowożenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 345795,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie 3 uczniów niepełnosprawnych będących mieszkańcami gminy do:1) Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno- Wychowawczego w Warszawie przy ul. Krasińskiego 41A – 1 uczeń,
2) Zespołu Placówek Szkolno-Rewalidacyjno-Wychowawczych w Warszawie przy ul. Bełskiej 5 – 1 uczeń,
3) Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. Ruy Barbosy w Warszawie, ul. W. Burdzińskiego 4.
Szczegółowy opis tras dowożenia znajduje się w załączniku 1b do SWZ.
Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów i wychowanków, osób niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkół, w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024, wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024, ustalonego na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017r., poz. 1603 z późn.zm.) oraz do przedszkoli i ośrodków zgodnie z kalendarzem pracy placówek nieferyjnych.
W roku szkolnym 2023/2024 Zamawiający zakłada dla ucznia dowożonego do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Warszawie przy ul. Krasińskiego - planowana ilość dni dowożenia maksymalnie 222 dni; dla pozostałych 2 uczniów dowożonych do Warszawy - planowana ilość dni dowożenia maksymalnie 185 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 152778,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla części I zamówienia została złożona 1 oferta z ceną ofertową w wysokości 447 917,04 zł brutto. Cena przedmiotowej oferty przekracza wysokość środków finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia tj. kwotę brutto – 373 458,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla części II zamówienia została złożona 1 oferta z ceną ofertową w wysokości 187 012,80 zł brutto. Cena przedmiotowej oferty przekracza wysokość środków finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części II zamówienia tj. kwotę brutto – 165 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI SEROCK
- Termomodernizacja budynku Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
- 2025 r. Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.