Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00364225/01 - Wynik z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa pieszych na terenie Gminy Włoszakowice poprzez wyznaczenie 2 przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa pieszych na terenie Gminy Włoszakowice poprzez wyznaczenie 2 przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ede94214-19a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062161/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa bezpieczeństwa pieszych na terenie Gminy Włoszakowice poprzez wyznaczenie 2 przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w Rozdziale VIII SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej i w Rozdziale XI do SWZ - Opis
sposobu przygotowania oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Włoszakowice,
ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice;
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Włoszakowice możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wloszakowice.pl;
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie przepisów prawa – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych na terenie Gminy Włoszakowice poprzez wyznaczenie 2 przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej”,
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami ustawy z 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
w sposób gwarantujący jego nienaruszalność; Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie 2 przejść dla pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Włoszakowice.
Zadanie obejmuje wykonanie dwóch przejść z aktywną sygnalizacją o ruchu pieszym wraz z czujnikiem ruchu i żółtym sygnałem świetlnym oraz podświetlanymi znakami D-6 zasilane panelem solarnym. Oznakowanie poziome wykonane farbą drogową z odpowiednia szorstkością zbliżona do szorstkości nawierzchni. Dodatkowo montaż elementów odblaskowych 3 M na jezdni. W przypadku przejścia na skrzyżowaniu drogi powiatowej 3903P i drogi gminnej 712631P w miejscowości Włoszakowice należy wykonać dodatkowo przestrzeń azylu P-10 z nawierzchni bitumicznej układanej na zimno za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowych.
Lokalizacja przejść interaktywnych:
1) w ciągu drogi wewnętrznej ul. Szkolnej w miejscowości Krzycko Wielkie (rysunek techniczny przejście Krzycko Wielkie)
2) na skrzyżowaniu drogi powiatowej 3903P drogi gminnej i 712631P w miejscowości Włoszakowice (rysunek techniczny przejście Włoszakowice)
Szczegółowy zakres prac określa:
1) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
2) Rysunek techniczny przejście Krzycko Wielkie stanowiący załącznik nr 8a do SWZ,
3) Rysunek techniczny przejście Włoszakowice stanowiący załącznik nr 8b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
Cena oferty brutto (C) – 60 pkt
Okres gwarancji (G) – 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje budowę miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych oraz dostawę 4 mobilnych miasteczek ruchu drogowego do edukacji wczesnoszkolnej do Szkoły Podstawowej w Dłużynie, Szkoły Podstawowej im. Ks. Teodora Kurpisza w Bukówcu Górnym, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzycku Wielkim i Zespołu Szkół Ogólnokształcących we Włoszakowicach.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ,
2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST) stanowiąca załącznik nr 9a do SWZ,
3) Rysunek Plac stanowiący załącznik nr 9b do SWZ,
4) Rysunek Plac z kostki stanowiący załącznik nr 9c do SWZ.
W ramach tej części Wykonawca dostarczy 4 zestawy miasteczek do nauki wczesnoszkolnej, w skład którego wchodzą:
1) Mini znaki drogowe z materiału PVC – 11 szt. (wys. 105 cm, śr. 20 cm)
2) Przesuwany sygnalizator 3-komorowy dla ruchu kołowego – 2 szt. (wys. 105 cm, tarcza 14 x 28 cm, śr. słupka 37 mm)
3) Przesuwany sygnalizator 2-komorowy dla ruchu pieszego – 2 szt.
4) Makieta pojazdu (wizerunek przodu oraz tyłu pojazdu np. ambulans, wóz strażacki, samochód policyjny itp.) – 9szt. o wymiarach 36 x 45 cm.
Elementy pomocnicze:
1) Mata gumowa, antypoślizgowa (szer. 60 cm, dł. 105 cm, gr. 3 mm) „przejście dla pieszych” – 2 szt.
2) Mata gumowa, antypoślizgowa (szer. 60 cm, dł. 105 cm, gr. 3 mm) „ścieżka” – 10 szt. (w tym dwie maty „zakręt”)
3) Gwizdek plastikowy – 1szt.
4) Opaska odblaskowa samozaciskowa – 1 szt.
5) Czapka policjanta – 1 szt.
Elementy dodatkowe:
1) Nakładka odblaskowa – 10 szt.
2) Zawieszki odblaskowe miękkie i twarde MIX – 100 szt.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Dłużynie, Szkoła Podstawowa im. Ks. Teodora Kurpisza w Bukówcu Górnym, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Krzycku Wielkim i Zespół Szkół Ogólnokształcących we Włoszakowicach.
Elementy wyposażenia winny posiadać winny posiadać następujące certyfikaty zgodności:
1) Deklaracja zgodności w odniesieniu do Dyrektywy 2001/95/EC oraz ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów,
2) Deklaracja zgodności w odniesieniu do Dyrektywy 2004/108/EC oraz Dyrektywy 1999/5/EC,
3) Karta Produktu zgodna z atestem wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – PN-EN ISO 16000-9:2009 ISO 16000-3 i -6:2011 Wyroby spełniają wymagania MZiOS z dnia 12.03.1996 dotyczące zawartości LZO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
Cena oferty brutto (C) – 60 pkt
Okres gwarancji (G) – 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu interaktywnego przejścia dla pieszych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto. WARUNEK DOTYCZY CZĘŚCI I
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną usługę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie placu o wartości w wysokości co najmniej 100 000,00 zł brutto. WARUNEK DOTYCZY CZĘŚCI II
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy z zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 10 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; (Załącznik nr 6a do SWZ).
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; (Załącznik nr 6b do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Deklaracja zgodności w odniesieniu do Dyrektywy 2001/95/EC oraz ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów, Deklaracja zgodności w odniesieniu do Dyrektywy 2004/108/EC oraz Dyrektywy 1999/5/EC, Karta Produktu zgodna z atestem wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – PN-EN ISO 16000-9:2009 ISO 16000-3 i -6:2011 Wyroby spełniają wymagania MZiOS z dnia 12.03.1996 dotyczące zawartości LZO – UWAGA DOTYCZY CZĘŚCI II5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Deklaracja zgodności w odniesieniu do Dyrektywy 2001/95/EC oraz ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów, Deklaracja zgodności w odniesieniu do Dyrektywy 2004/108/EC oraz Dyrektywy 1999/5/EC, Karta Produktu zgodna z atestem wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – PN-EN ISO 16000-9:2009 ISO 16000-3 i -6:2011 Wyroby spełniają wymagania MZiOS z dnia 12.03.1996 dotyczące zawartości LZO – UWAGA DOTYCZY CZĘŚCI II5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 3 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby);
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) - Załącznik nr 4 do SWZ,
4) Oświadczenie dotyczące rodzajów robót/usług wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) – Załącznik nr 5 do SWZ,
5) Pełnomocnictwo upoważaniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
6) W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w SWZ,
7) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują
roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
(Załącznik nr 5 do SWZ).
5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zamówienia.
6) W odniesieniu do warunków określonych w ust. 2 pkt 4 lit. a), b) niniejszego rozdziału SWZ, wymagania te muszą być
spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z
Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w ust. 6 pkt 1 lit. a)
rozdziału VII SWZ.
7) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione
w Rozdziale VII SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art.454 -455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7a lub 7b do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-18
INNE PRZETARGI WŁOSZAKOWICE
więcej: przetargi WŁOSZAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemów edukacyjnych do fizjologii i farmakologii, znak sprawy AEZ/S-153/2024
- Bieżące zabezpieczenie ruchu sieci drogowej miasta Ruda Śląska. Dostawa i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego. Konserwacja oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.