Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00202138/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00215952/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00220943/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 478114606
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48bf7c7a-e595-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48bf7c7a-e595-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028404/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W zakresie pakietu nr 1- w ramach projektu: „Wzmocnienie zdolności dochodzeniowo - śledczych i potencjału lubelskich policjantów techniki operacyjnej poprzez zakup zaawansowanych narzędzi technicznych do zwalczania nieprawidłowości na szkodę budżetu UE"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/1.2.19/23/SZP/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195648,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie – 6 kpl, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.1 do SWZ,
Wraz z dostawą urządzeń Zamawiający wymaga przeprowadzenia pokazu instruktażowego dotyczącego działania i użytkowania zestawu. Instruktaż zostanie przeprowadzony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie miasta Lublin, w terminie uzgodnionym przez strony, jednak nie później niż w terminie dostawy urządzeń. Czas trwania instruktażu powinien wynosić co najmniej 1 godzinę zegarową dla każdego rodzaju urządzenia/zestawu.
W zakresie pakietu nr 1 zadanie realizowane będzie w ramach projektu „Wzmocnienie zdolności dochodzeniowo - śledczych i potencjału lubelskich policjantów techniki operacyjnej poprzez zakup zaawansowanych narzędzi technicznych do zwalczania nieprawidłowości na szkodę budżetu UE”
z Programu Zwalczania Nadużyć Finansowych – European Union Anti - Fraud Programme (EUAF). „Poprawa zdolności dochodzeniowo śledczej i operacyjnej Policji na zewnętrznej granicy UE” (101060270-2021-PL-SIIOCP) – Unijny Program Zwalczania Nadużyć Finansowych – European Union Anti-Fraud Programme (EUAF).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
4.5.5.) Wartość części: 83709,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie – 7 kpl, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.2 do SWZ.
Wraz z dostawą urządzeń Zamawiający wymaga przeprowadzenia pokazu instruktażowego dotyczącego działania i użytkowania zestawu. Instruktaż zostanie przeprowadzony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie miasta Lublin, w terminie uzgodnionym przez strony, jednak nie później niż w terminie dostawy urządzeń. Czas trwania instruktażu powinien wynosić co najmniej 1 godzinę zegarową dla każdego rodzaju urządzenia/zestawu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.2 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
4.5.5.) Wartość części: 111938,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73912,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manticora s.c. Łukasz Łydka, Dariusz Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372191123
7.3.3) Ulica: Króla Kazimierza Wielkiego 18
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MANTICORA S.C. Łukasz Łydka, Dariusz Wieczorek
jakie przetargi wygrała firma
MANTICORA S.C. Łukasz Łydka, Dariusz Wieczorek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110312,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manticora s.c. Łukasz Łydka, Dariusz Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372191123
7.3.3) Ulica: Króla Kaziemierza Wielkiego 18
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MANTICORA S.C. Łukasz Łydka, Dariusz Wieczorek
jakie przetargi wygrała firma
MANTICORA S.C. Łukasz Łydka, Dariusz Wieczorek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pakiet nr 2 - umowa nr 101/C/2023 z dnia 29.06.2023 r.
Termin realizacji - 30 dni od dnia zawarcia umów.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych przeglądów technicznych oraz utrzymaniu w pełnej sprawności użytkowej w okresie 12 miesięcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.