eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 478114606

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48bf7c7a-e595-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48bf7c7a-e595-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028404/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W zakresie pakietu nr 1- w ramach projektu: „Wzmocnienie zdolności dochodzeniowo - śledczych i potencjału lubelskich policjantów techniki operacyjnej poprzez zakup zaawansowanych narzędzi technicznych do zwalczania nieprawidłowości na szkodę budżetu UE"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/1.2.19/23/SZP/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195648,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie – 6 kpl, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.1 do SWZ,
Wraz z dostawą urządzeń Zamawiający wymaga przeprowadzenia pokazu instruktażowego dotyczącego działania i użytkowania zestawu. Instruktaż zostanie przeprowadzony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie miasta Lublin, w terminie uzgodnionym przez strony, jednak nie później niż w terminie dostawy urządzeń. Czas trwania instruktażu powinien wynosić co najmniej 1 godzinę zegarową dla każdego rodzaju urządzenia/zestawu.
W zakresie pakietu nr 1 zadanie realizowane będzie w ramach projektu „Wzmocnienie zdolności dochodzeniowo - śledczych i potencjału lubelskich policjantów techniki operacyjnej poprzez zakup zaawansowanych narzędzi technicznych do zwalczania nieprawidłowości na szkodę budżetu UE”
z Programu Zwalczania Nadużyć Finansowych – European Union Anti - Fraud Programme (EUAF). „Poprawa zdolności dochodzeniowo śledczej i operacyjnej Policji na zewnętrznej granicy UE” (101060270-2021-PL-SIIOCP) – Unijny Program Zwalczania Nadużyć Finansowych – European Union Anti-Fraud Programme (EUAF).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

4.5.5.) Wartość części: 83709,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa systemów do obserwacji w trudno dostępnych miejscach dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie – 7 kpl, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.2 do SWZ.
Wraz z dostawą urządzeń Zamawiający wymaga przeprowadzenia pokazu instruktażowego dotyczącego działania i użytkowania zestawu. Instruktaż zostanie przeprowadzony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie miasta Lublin, w terminie uzgodnionym przez strony, jednak nie później niż w terminie dostawy urządzeń. Czas trwania instruktażu powinien wynosić co najmniej 1 godzinę zegarową dla każdego rodzaju urządzenia/zestawu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.2 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

4.5.5.) Wartość części: 111938,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73912,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manticora s.c. Łukasz Łydka, Dariusz Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372191123

7.3.3) Ulica: Króla Kazimierza Wielkiego 18

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110312,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manticora s.c. Łukasz Łydka, Dariusz Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372191123

7.3.3) Ulica: Króla Kaziemierza Wielkiego 18

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pakiet nr 1 - umowa nr 100/C/2023 z dnia 29.06.2023 r.
Pakiet nr 2 - umowa nr 101/C/2023 z dnia 29.06.2023 r.
Termin realizacji - 30 dni od dnia zawarcia umów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.