Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00258855/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór geotechniczny przy nadzorowaniu przez Metro Warszawskie Sp. z o.o. prac podczas zadania - Projekt i budowa II linii metra w Warszawie - III etap realizacji odcinka zachodniego oraz STP Mory.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wilczy Dół 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-798
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-eh@metro.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór geotechniczny przy nadzorowaniu przez Metro Warszawskie Sp. z o.o. prac podczas zadania - Projekt i budowa II linii metra w Warszawie - III etap realizacji odcinka zachodniego oraz STP Mory.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e2abc62-09b5-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.25.00093.2023.K.I.RAOL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa pn. Nadzór geotechniczny przy nadzorowaniu przez Metro Warszawskie Sp. z o.o. prac podczas zadania „Projekt i budowa II linii metra w Warszawie - III etap realizacji odcinka zachodniego oraz STP Mory”. W zakres Przedmiotu Zamówienia wchodzą czynności wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru (dalej: „STWiO”) (zał. nr 1 do SWZ).
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022, poz. 1510 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: art. 91 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie ma możliwości dokonania podziału zamówienia na części z uwagi na fakt, że Przedmiot Zamówienia stanowi integralne zadanie, którego uwarunkowania techniczne skutkują brakiem możliwości wyodrębnienia części.
Zamawiający przyjmuje, że uśredniona pracochłonność Wykonawcy związana z realizacją Przedmiotu Zamówienia wynosi 100h (słownie: sto godzin) co przy 30 miesiącach realizacji Przedmiotu Zamówienia wynosi łącznie 3000h (słownie: trzy tysiące godzin).
Wykonawca w formularzu oferty wskazuje cenę jednostkową za 1rbh natomiast płatność za wykonanie usługi w każdym miesiącu będzie stanowić iloczyn 100h (przyjęta uśredniona pracochłonność miesięczna) oraz ceny jednostkowej za 1rbh wskazanej w ofercie. Szczegółowe zapisy dot. wynagrodzenia i płatności zawiera Wzór Umowy (zał. nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Pełnienie funkcji koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Przebudowa, rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Tarnogrodzie.
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.