eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoRemont części pomieszczeń nadziemia budynku nr 7 Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń nadziemia budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/632597

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części pomieszczeń nadziemia budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a814ef6-f6e5-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027825/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont toalety i pokoju nauczycielskiego - szkoła podstawowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228675/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 374135,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń nadziemia budynku nr 7 Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, przy ul. Sobieskiego 277C.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
1) roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianek działowych, okładzin ścian z płytek ceramicznych wraz z tynkami pod płytkami, rozebranie posadzek
2) ułożenie posadzek,
3) wykonanie ścianek działowych
4) osadzenie parapetu okiennego z konglomeratu
5) wykonanie tynków cementowo - wapiennych ścian pod glazurę.
6) okładziny ścian płytkami glazurowanymi
7) osadzenie luster wtopionych nad umywalkami.
8) cekolowanie ścian i sufitów
9) montaż drzwi
10) naprawa drzwi drewnianych płycinowych z uzupełnieniem ubytków,
11) osadzenie naświetla okiennego w profilach aluminiowych,
12) oklejenie okien folią matową.
13) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z zeskrobaniem i zmyciem starej farby
14) malowanie drzwi drewnianych z wcześniejszym opalaniem farby
15) wymiana listew podłogowych z pcv na nowe z drewna iglastego malowane lakierobejcą.
16) okładzina ściany płytami gk
17) cekolowanie ścian i sufitów.
18) wymiana listew podłogowych z pcv na nowe z drewna iglastego malowane lakierobejcą
19) montaż do ściany odbojnicy płaskiej ściennej
20) rozebranie okładziny ścian z tynku mozaikowego.
21) montaż wycieraczki wewnętrznej aluminiowo-tekstylnej 150x60 cm zagłębionej w posadzce.
22) wymiana tynków na nowe cementowo-wapienne we wnęce z sejfem.
23) strop podwieszany z płyt gkf na ruszcie stalowym do rei 60.
24) uzupełnienie fragmentu parkietu.
25) lakierowanie parkietu z uprzednim cyklinowaniem.
26) usunięcie lamperii olejnej ze ścian.
27) demontaż instalacji wod.-kan. wraz z białym montażem
28) wykonanie nowych instalacji wod.-kan.
29) montaż umywalek ceramicznych z półpostumentem i baterią stojącą
30) montaż zlewu gospodarczego dla sprzątaczek
31) montaż ustępów porcelanowych kompaktowych z deską sedesową
32) montaż ustępów porcelanowych podwieszanych na stelażu z deską sedesową
33) osadzenie zaworu czerpalnego z końcówką do węża oraz kratki ściekowej podłogowej
34) osadzenie uchwytów na papier toaletowy ze stali kwasoodpornej
35) osadzenie dozowników mydła w płynie ze stali kwasoodpornej
36) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych.
37) demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego.
38) roboty instalacyjne elektryczne
39) montaż oświetlenia
40) montaż naściennej, automatycznej suszarki elektrycznej do rąk (z obudową ze stali nierdzewnej)
41) montaż wentylatorów łazienkowych i osadzenie kratki zewnętrznej
42) sprawdzenie i pomiary instalacji
43) okładziny stopni schodowych z płytek gresowych
44) wymiana pochwytów schodowych na nowe ze stali kwasoodpornej.
45) montaż nad sufitem belki stalowej z ceownika 240 z zawiesiami do montażu sprzętu rehabilitacyjnego.
46) likwidacja drewnianego progu w drzwiach na parterze z uzupełnieniem wykładziną pcv.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu odrzucono jedyną złożoną ofertę, wobec powyższego podlegało ono unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.