Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228675/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00231746/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń nadziemia budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6325971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części pomieszczeń nadziemia budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a814ef6-f6e5-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027825/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont toalety i pokoju nauczycielskiego - szkoła podstawowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 374135,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń nadziemia budynku nr 7 Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, przy ul. Sobieskiego 277C.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
1) roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianek działowych, okładzin ścian z płytek ceramicznych wraz z tynkami pod płytkami, rozebranie posadzek
2) ułożenie posadzek,
3) wykonanie ścianek działowych
4) osadzenie parapetu okiennego z konglomeratu
5) wykonanie tynków cementowo - wapiennych ścian pod glazurę.
6) okładziny ścian płytkami glazurowanymi
7) osadzenie luster wtopionych nad umywalkami.
8) cekolowanie ścian i sufitów
9) montaż drzwi
10) naprawa drzwi drewnianych płycinowych z uzupełnieniem ubytków,
11) osadzenie naświetla okiennego w profilach aluminiowych,
12) oklejenie okien folią matową.
13) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z zeskrobaniem i zmyciem starej farby
14) malowanie drzwi drewnianych z wcześniejszym opalaniem farby
15) wymiana listew podłogowych z pcv na nowe z drewna iglastego malowane lakierobejcą.
16) okładzina ściany płytami gk
17) cekolowanie ścian i sufitów.
18) wymiana listew podłogowych z pcv na nowe z drewna iglastego malowane lakierobejcą
19) montaż do ściany odbojnicy płaskiej ściennej
20) rozebranie okładziny ścian z tynku mozaikowego.
21) montaż wycieraczki wewnętrznej aluminiowo-tekstylnej 150x60 cm zagłębionej w posadzce.
22) wymiana tynków na nowe cementowo-wapienne we wnęce z sejfem.
23) strop podwieszany z płyt gkf na ruszcie stalowym do rei 60.
24) uzupełnienie fragmentu parkietu.
25) lakierowanie parkietu z uprzednim cyklinowaniem.
26) usunięcie lamperii olejnej ze ścian.
27) demontaż instalacji wod.-kan. wraz z białym montażem
28) wykonanie nowych instalacji wod.-kan.
29) montaż umywalek ceramicznych z półpostumentem i baterią stojącą
30) montaż zlewu gospodarczego dla sprzątaczek
31) montaż ustępów porcelanowych kompaktowych z deską sedesową
32) montaż ustępów porcelanowych podwieszanych na stelażu z deską sedesową
33) osadzenie zaworu czerpalnego z końcówką do węża oraz kratki ściekowej podłogowej
34) osadzenie uchwytów na papier toaletowy ze stali kwasoodpornej
35) osadzenie dozowników mydła w płynie ze stali kwasoodpornej
36) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych.
37) demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego.
38) roboty instalacyjne elektryczne
39) montaż oświetlenia
40) montaż naściennej, automatycznej suszarki elektrycznej do rąk (z obudową ze stali nierdzewnej)
41) montaż wentylatorów łazienkowych i osadzenie kratki zewnętrznej
42) sprawdzenie i pomiary instalacji
43) okładziny stopni schodowych z płytek gresowych
44) wymiana pochwytów schodowych na nowe ze stali kwasoodpornej.
45) montaż nad sufitem belki stalowej z ceownika 240 z zawiesiami do montażu sprzętu rehabilitacyjnego.
46) likwidacja drewnianego progu w drzwiach na parterze z uzupełnieniem wykładziną pcv.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu odrzucono jedyną złożoną ofertę, wobec powyższego podlegało ono unieważnieniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I CHEMII GOSPODARCZEJ
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont pomieszczenia łaźni w pawilonie A w Areszcie Śledczym w Poznaniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.