Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00227193/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom – placówki oświatowe”- Zadanie Nr 2 – Publiczna Szkoła Podstawowa w Goczałkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom – placówki oświatowe”- Zadanie Nr 2 – Publiczna Szkoła Podstawowa w Goczałkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c34bc133-f87f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom- placówki oświatowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.14.2023.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 631907,84 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120476,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom – placówki oświatowe” - Zadanie Nr 2 – Publiczna Szkoła Podstawowa w Goczałkowie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla dwóch budynków szkolnych:
BUDYNEK 1
ul. Parkowa 4, 58-150 Goczałków.
Nieruchomość wpisana do Gminnej Ewidencji Zabytków (dz. nr 344, AM-3, Obr. Goczałków)
Powierzchnia użytkowa budynku szkoły: 468 m²
Kubatura budynku szkoły: 1380 m³
Powierzchnia całkowita: 554 m²
Źródło ciepła: kocioł co stalowy – wodny UKS na paliwo stałe (koks);
Kotłownia znajduje się w osobnym budynku gospodarczym.
Zamawiający dysponuje starą nieaktualną inwentaryzacją.
BUDYNEK 2
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki z oddziałami przedszkolnymi w Goczałkowie
ul. Szkolna 1, 58-150 Goczałków
Nieruchomość wpisana do Gminnej Ewidencji Zabytków (dz. nr 354, AM-3, Obr. Goczałków)
Powierzchnia użytkowa: 428 m²
Kubatura: 1199 m³
Źródło ciepła: kocioł co żeliwny WIADRUS U-22 na paliwo stałe (koks);
Kotłownia znajduje się budynku szkoły.
Zamawiający dysponuje starą nieaktualną inwentaryzacją.
2. Zamówienie składa się z trzech etapów ( dla każdego budynku odrębnie):
Etap I obejmuje opracowanie audytu energetycznego i wykonanie inwentaryzacji budynków wraz z zestawieniem kosztów inwestycji niezbędnych do złożenia wniosku o dofinansowanie.
Etap II obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, kosztorysów, sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, pozyskanie dokumentów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, tj.: warunków technicznych, uzgodnień, odstępstw, opinii, badań, ekspertyz, postanowień, pomiarów, decyzji, itp. oraz innych dokumentów, koniecznych do właściwego sporządzenia dokumentacji projektowej i uzyskania dokumentu stanowiącego pozwolenie na wykonanie prac termomodernizacyjnych i remontowych w przedmiotowym zakresie zgodnie
z przepisami prawa.
Etap III obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego do dnia zakończenia realizacji zadania objętego projektami, będącym przedmiotem niniejszej umowy i dokonaniu odbioru technicznego inwestycji.
3. Zamówienie obejmuje między innymi:
Dla budynku 1 zaprojektowanie:
-docieplenia całego budynku,
-wymiany obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
-wymiany pokrycia dachowego
-wymiany instalacji odgromowej,
-zmiany źródła ciepła systemu ogrzewania oraz wymiany instalacji c.o. i c.u.w. w całym budynku,
-wymiany instalacji elektrycznej i opraw na led w niezbędnym zakresie określonym w audycie,
-remontu pomieszczeń ,
-remontu budynku kotłowni,
-wykonania niezbędnej wentylacji ,
-wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej,
-ocena stanu technicznego budynku wraz z wzmocnieniem konstrukcji jeżeli będzie konieczne.
-określenie i usunięcie źródeł zawilgocenia ścian budynku i pomieszczeń piwnicznych.
-systemu zarządzania energią, umożliwiającego monitorowanie działania i wydajności systemu grzewczego i elektrycznego oraz sterowanie wybranymi urządzeniami,
-wykonania innych niezbędnych robót towarzyszących oraz wynikających z audytu termomodernizacyjnego i ewentualnych rozwiązań zastępczych wskazanych przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu ,
-remontu schodów i wejść zewnętrznych do budynku wraz z zastosowaniem możliwych rozwiązań ułatwiających ruch osobom o trudnościach poruszania się (np. pochylnia).
Dla budynku 2 zaprojektowanie:
-docieplenia całego budynku,
-wymiany obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
-wymiany pokrycia dachowego
-wymiany instalacji odgromowej,
-zmiany źródła ciepła systemu ogrzewania oraz wymiany instalacji c.o. i c.u.w. w całym budynku,
-wymiany instalacji elektrycznej i opraw na led w niezbędnym zakresie określonym w audycie,
-remontu wszystkich pomieszczeń ,
-wykonania niezbędnej wentylacji ,
-wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej,
-systemu zarządzania energią, umożliwiającego monitorowanie działania i wydajności systemu grzewczego i elektrycznego oraz sterowanie wybranymi urządzeniami,
-ocenę stanu technicznego budynku wraz z wzmocnieniem konstrukcji jeżeli będzie konieczne.
-określenie i usunięcie źródeł zawilgocenia ścian budynku i pomieszczeń piwnicznych.
-wykonania innych niezbędnych robót towarzyszących oraz wynikających z audytu termomodernizacyjnego i ewentualnych rozwiązań zastępczych wskazanych przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu,
-remontu schodów i wejść zewnętrznych do budynku wraz z zastosowaniem możliwych rozwiązań ułatwiających ruch osobom o trudnościach poruszania się (np. pochylnia).
4. Dokumentację stanowiącą przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dla każdego budynku w następującej ilości:
1) w wersji papierowej:
-projekt budowlany- 4 egz.
-inwentaryzacja – 2 egz.
-audyt energetyczny – 2 egz.
-ekspertyza pożarowa (jeżeli będzie wymagana przepisami prawa) – 2 egz.
-przedmiar robót- 2 egz.
-kosztorys inwestorski- 2 egz.
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 3 egz.
-informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz.
-pozostałe dokumenty – uzgodnienia, warunki itp. – 1 egz.
2) w wersji elektronicznej (całość dokumentacji) - 2 egz. z rozszerzeniem PDF na płycie CD (kosztorysy dodatkowo z rozszerzeniem ath).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa - mgr inż. arch. Ewa Ostapińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8841143794
7.3.3) Ulica: R. Zamorskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres powierzenia zamówienia podwykonawcom wynosi 40% i obejmuje:
1) branżę konstrukcyjną
2) branżę sanitarną
3) branżę elektryczną
4) audyt energetyczny.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA mgr inż. arch. EWA OSTAPIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA mgr inż. arch. EWA OSTAPIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 195 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.