Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323442/01 - Wynik z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa toru motorcrossowego dla motocykli Pit - Bike w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 41B
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@rsk.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rsk.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa toru motorcrossowego dla motocykli Pit - Bike w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d499981-1578-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013771/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa toru motorcrossowego dla motocykli Pit- Bike w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d499981-1578-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d499981-1578-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e- Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-0d499981-1578-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp., ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
C.d . w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ/6/RB/2023/TP1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i budowę toru motocrossowego dla motocykli Pit – Bike
4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:2000,00 zł (dwa tysiące złotych). Szczegóły w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej opisanych przypadkach:1) przedłużenie terminu wykonania umowy w sytuacji, gdy uzyskanie przez Wykonawcę pozwoleń, uzgodnień lub opinii niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy zostanie wydane przez właściwe organy z przekrocze-niem terminów ustawowych, a w przypadku braku terminu ustawowego, gdy oczekiwanie na otrzymanie wymaganych dokumentów wynosi powyżej 30 dni od daty złożenia wniosku o ich wydanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania Zamawiającemu daty złożenia wniosku oraz faktu pisemnego monitowania przez Wykonawcę właściwego organu w za-kresie terminu, celem przedłużenia umowy. Przedłużenie czasu wykonania umowy możliwe jest o liczbę dni kalendarzowych przekroczenia podanych wyżej terminów, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy przedłużenie terminów, o których mowa w niniejszym punkcie powstało z przyczyn leżą-cych po stronie Wykonawcy, a w szczególności: złożenie wniosków i podję-cie innych czynności przez Wykonawcę w sposób wadliwy, w tym niezu-pełny, do niewłaściwego organu etc., brak jest podstaw do zmiany umowy z podanych przyczyn.
2) przedłużenie terminu wykonania umowy w sytuacji wniesienia do uzyska-nych aktów administracyjnych dotyczących któregokolwiek z etapów reali-zacji dokumentacji projektowej, odwołań, zażaleń, skarg, itp. o okres od momentu złożenia odwołania, zażalenia, skargi, itp. do czasu prawomoc-nego rozstrzygnięcia przez organy wyższego stopnia, Przedłużenie czasu wykonania umowy możliwe jest o liczbę dni kalendarzowych przekroczenia podanych wyżej terminów, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy prze-dłużenie terminów, o których mowa w niniejszym punkcie powstało z przy-czyn leżących po stronie Wykonawcy, a w szczególności: złożenie wnio-sków, skarg, zażaleń i podjęcie innych czynności przez Wykonawcę w spo-sób wadliwy, w tym niezupełny, do niewłaściwego organu etc., brak jest podstaw do zmiany umowy z podanych przyczyn.
3) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia protestów społecznych w miejscu, dla którego realizowana jest niniejsza inwestycja,
o czas na jaki roboty zostały wstrzymane,
4) przedłużenie terminu wykonania umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz przy-rodnicze),
5) przedłużenie terminu wykonania umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu lub śniegu w okresie min. 3 dni (udokumentowane odręb-nym pismem) i potwierdzone przez Zamawiającego, które nie pozwolą na wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
6) przedłużenie terminu wykonania umowy o tyle dni, ile będą trwały tempera-tury poniżej 5ºC lub powyżej 35ºC w okresie min. 3 dni (udokumentowane odrębnym pismem) i potwierdzone przez Zamawiającego, które nie pozwolą na wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
7) przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wprowadzenia stanu wyjątkowego związanego z pandemią, jeżeli zostanie ograniczona możli-wość poruszania się i prowadzenia robót, o tyle dni, ile będzie trwało wstrzymanie robót,
C.d. w polu "Informacje dodatkowe"
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.C.d. z pola :Projektowane postanowienia umowy"
8) przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń
o charakterze siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nad-zwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieże-nia którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej sta-ranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części, niezależnych od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. W razie wystąpienia siły wyższej strony zobowiązują się dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do mini-mum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powsta-łego na skutek działania siły wyższej. Przedłużenie czasu wykonania umowy możliwe jest o okres trwania i oddziaływania siły wyższej,
9) przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku obecności na terenie budowy inwestora prowadzącego roboty budowlane kolidujące, utrudniają-ce bądź uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych objętych umo-wą. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na dokonanie uzgod-nień, realizację zadań przez inwestora, podpisanie porozumień umożliwia-jących realizację przedmiotu umowy,
10) przedłużenie terminu wykonania umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiającego, ze względu na decyzje i postanowienia wstrzymujące te roboty (z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę) wydane przez służby i inspekcje mogące kontrolować obiekt, o czas wynikający z decyzji/ posta-nowienia,
11) przedłużenie terminu wykonania umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiającego w przypadku konieczności opracowania niezależnych opi-nii lub ekspertyz niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ich opracowania nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, do czasu ich opracowania,
12) przedłużenie terminu wykonania umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiającego ze względu na konieczność uzyskania decyzji i uzgodnień wynikających z przepisów prawa niezależnych od działań wykonawcy oraz ich ewentualnych realizacji, których konieczności uzyskania nie można by-ło przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji robót,
2. Przedłużenie terminu umowy nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie wystąpienia ww. okoliczności i/lub przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi przyczynę i okres wstrzymania robót na podstawie ww. okoliczności. Zgłoszenia dokonane po upływie terminu wykonania umowy są bezskuteczne. Wstrzymanie robót budowlanych może dotyczyć całości lub ich części.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 będą wprowadzone do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych w postanowieniach niniejszego paragrafu.
4. W przypadku, gdy wskazanie dokładnego okresu, na jaki ma dojść do przedłużenia terminu realizacji umowy nie jest możliwe, strony w aneksie do umowy określą termin przewidywany z tym zastrzeżeniem, że przedłużenie nastąpi nie dłużej niż do faktycznego ustania przyczyny będącej podstawą przedłużenia umowy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
- Czyszczenie rurociągu wody surowej oe 225PE z ujęcia ,,Kłokocin" oraz oe 160PE z ujęcia ,,Judasz" do SUW dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 07510 pn. "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego" we Wrocławiu
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
- Przebudowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.