eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoTermomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38a1f7b2-e776-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019710/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38a1f7b2-e776-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. – nie dotyczy niniejszego postępowania
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.
 Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ”Termomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie.
2. Informacje ogólne:
Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest opracowanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń wraz z przeniesieniem na zamawiającego praw autorskich, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem m.in.:
a) Zmiany w zakresie konstrukcji przegród budowlanych - doprowadzenie istniejących przegród zewnętrznych budynku hotelowego - skrzydła wschodniego wraz z wymianą ślusarki okiennej i drzwiowej (z pominięciem ślusarki w pomieszczeniach hipoksji), do izolacyjności spełniającej aktualne wymagania w tym zakresie
b) Przebudowę pomieszczeń oraz rozbudowę obiektu w zakresie:
- wyburzenie części zachodniej skrzydła wschodniego z istniejącą klatką schodową i pomieszczeniami przylegającymi,
- wyburzenie pawilonu wejściowego z jednoczesnym zachowaniem i zabezpieczeniem jego podpiwniczenia w rejonie magazynów żywności i przebudową podpiwniczenia w rejonie istniejącej klatki schodowej i pomieszczeń sanitarnych
- demontaż dźwigu osobowego wraz z przeszklonym szybem dźwigowym
- rozbudowa obiektu o nowy dwukondygnacyjny pawilon wejściowy z nową strefę wejścia z proj. klatką schodową i nowym dźwigiem osobowym dostosowanym do transportu osób niepełnosprawnych,
- rozbudowa obiektu o łącznik komunikujący obiekt z istniejącym budynkiem krytej pływalni,
- przebudowa pomieszczeń skrzydła zachodniego w rejonie połączenia ze skrzydłem wschodnim,
- przebudowa pomieszczeń skrzydła wschodniego w rejonie połączenia ze skrzydłem zachodnim,
- przebudowa hallu wejściowego na pływalnię w rejonie połączenia z proj. łącznikiem
- remont I i II piętra skrzydła wschodniego
c) Przebudowę placu przed wejściem głównym, z pochylnią i schodami
zewnętrznymi, przed wejściem głównym, oraz schodami zejścia do piwnicy, przy ścianie zachodniej strefy wejścia.
d) Przebudowę ciągu pieszego na odcinku 15m na drogę pożarową umożliwiającą cofnięcie pojazdu o nacisku osi na nawierzchnię co najmniej 100kN.
e) Zmianę lokalizacji butli z ciekłym azotem wraz z przebudową instalacji łączącej butlę z pomieszczeniem technicznym przy komorze kriogenicznej w budynku krytej pływalni.
f) Przebudowę elewacji i pokrycia dachowego trafostacji zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie łącznika
g) Miejscową rekultywację trawników, w rejonie przewidywanej rozbudowy
h) Przebudowę wewnętrznych doziemnych instalacji wody, kanalizacji sanitarnych i deszczowych, ciepłociągu, instalacji energetycznych i teletechnicznych w rejonie kolizji z nowym zagospodarowaniem terenu.
i) Zakłada się wykonanie w projektowanym obiekcie niezbędnych instalacji wewnętrznych wraz z jego całościowym wyposażeniem
Realizacja planowanego przedsięwzięcia nastąpi jednoetapowo, nie przewiduje się jej wykonania w częściach. W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano pełnienie wszelkich czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac związanych z przedmiotem zamówienia.
3. Wymagania (parametry) szczegółowe zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej: OPZ) stanowiących załącznik nr 7 do SWZ – odrębny folder .zip oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający dla przedmiotowego zamówienia posiada prawomocną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr RGNiGP.6733.2.2024.DB z dnia 15.03.2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości za wady na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
9.1. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. w szczególności wykonywania robót budowlano-montażowych, na kwotę nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów 00/100 zł),
Ocenę spełniania tych w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń w odpowiedzi na wezwanie, które skierowane zostanie do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
9.2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
I. (Doświadczenie) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wystarczy zakończenie robót w tym terminie, rozpoczęcie robót może nastąpić wcześniej) wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane (budowy) polegające na kompleksowej budowie (w tym również: przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie) budynku o wartości przynajmniej 7 000 000,00 zł brutto (słownie: siedem milionów zł) na każdy budynek (budowę).
Uwaga – definicje sporządzone na użytek niniejszego SWZ:
• budynek – taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.
• budowa budynku - wykonywanie budynku w określonym miejscu, a także przebudowę rozbudowę, nadbudowę budynku.
• Przez kompleksową budowę (też: przebudowę, rozbudowę lub nadbudowę) - rozumie się pełny zakres robót ogólnobudowlanych oraz przynajmniej roboty instalacji wod. – kan, c.o. i elektrycznej.
• wykonany zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończony budynek – sformułowanie to oznacza, że dokonany został odbiór budynku przez Inwestora, a w przypadku takiej konieczności – nastąpiło uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie
• Wartość 7 000 000 zł brutto – odnosi się do jednego budynku (w przypadku rozbudowy lub nadbudowy ta wielkość odnosi się do części nowej budynku, jeżeli „stara” część nie była przebudowywana)

II. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), w tym:
1. Co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą co najmniej 5-cioletnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów architektonicznych, która wykaże w okresie ostatnich pięciu lat, przed terminem składania ofert, wykonaniem minimum 3 (trzech) dokumentacji projektowych obejmujących budowę (w tym także przebudowę rozbudowę lub nadbudowę) budynków wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym dokumentacji co najmniej jednego budynku o kubaturze minimum 1200 m3 (w przypadku rozbudowy lub nadbudowy ta wielkość odnosi się do części nowej budynku, jeżeli „stara” część nie była przebudowywana)
2. Co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą co najmniej 5-cioletnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów konstrukcyjno-budowlanych, która w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, zaprojektowała konstrukcję co najmniej jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1200 m3 (w przypadku rozbudowy lub nadbudowy ta wielkość odnosi się do części nowej budynku, jeżeli „stara” część nie była przebudowywana)
3. Co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą minimum 5-cioletnie doświadczenie w opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie posiadanych uprawnień, która w okresie ostatnich pięciu lat, przed terminem składania ofert, zaprojektowała co najmniej jedną instalację wod-kan. i c.o. w budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1200 m3, (w przypadku rozbudowy lub nadbudowy ta wielkość odnosi się do części nowej budynku, jeżeli „stara” część nie była przebudowywana)
4. Co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą minimum 5-cioletnie doświadczenie w opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie posiadanych uprawnień, która w okresie ostatnich pięciu lat, przed terminem składania ofert, zaprojektował co najmniej jedną instalację w zakresie posiadanych uprawnień w obiekcie o kubaturze nie mniejszej niż 1200 m3, (w przypadku rozbudowy lub nadbudowy ta wielkość odnosi się do części nowej budynku, jeżeli „stara” część nie była przebudowywana)
5. Co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami ogólnobudowlanymi i do pełnienia funkcji kierownika budowy, lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która posiada uprawnienia w powyższej specjalności co najmniej pięć lat oraz w ciągu ostatnich 5 lat, przed terminem składania ofert, kierowała co najmniej jedną robotą budowlaną o wartości min. 7 000 000 zł brutto.
6. Co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która posiada uprawnienia w powyższej specjalności co najmniej pięć lat oraz w ciągu ostatnich 5 lat, przed terminem składania ofert, kierowała co najmniej jedną robotą budowlaną we wskazanej specjalności o wartości min. 200 000 zł brutto.
7. Co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która posiada uprawnienia w powyższej specjalności co najmniej pięć lat oraz w ciągu ostatnich 5 lat, przed terminem składania ofert, kierowała co najmniej jedną robotą budowlaną we wskazanej specjalności o wartości min. 200 000 zł brutto.

Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.) w przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład zespołu, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza na język polski

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych i zawodowych oraz potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ Wykaz robót
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ Wykaz osób,
3) dokumentów potwierdzających (łącznie z potwierdzeniem opłacenia aktualnej składki), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców występujących wspólnie (w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP) wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający określa, iż dla ustalenia warunków udziału w postępowaniu jak w pkt. XIV.9.2.I. SWZ podmiot udostępniający zasoby (podmiot trzeci) powinien wykazać ten warunek w całości. Niedozwolone jest łączenie doświadczenia Wykonawcy oraz podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunku doświadczenia.
Również zgodnie z art. 117 ust. 1 PZP, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym mowa powyżej zostanie spełniony wyłącznie jeżeli przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie spełnia warunek doświadczenia samodzielnie, analogicznie jak przy korzystaniu z doświadczenia podmiotów trzecich.
Wskazanie podziału realizacji zamówienia pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP) wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:
1) zmianie terminów wykonania przedmiotu niniejszej umowy;
2) zmianie wynagrodzenia umownego;
3) zmianie zakresu przedmiotu niniejszej umowy;
4) zmian opisanych w art. 436 pkt 4 b i art. 439 ustawy Pzp;
5) wydłużeniu okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres.
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania robót budowlanych ( w tym zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego ) będzie możliwa, jeżeli:
1) wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, których nie można było przewidzieć na etapie wykonania projektów budowlanych i na etapie uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz które będą miały wpływ na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy;
2) wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym;
3) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym:
a) działanie siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu umowy, a w szczególności: wojny, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładzie Wykonawcy,
b) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z założeniami STWiOR ,
c) kolizje z infrastrukturą techniczną, której występowania nie ujawniono, uniemożliwiające ze względów technologicznych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń i dokonywanie odbiorów – pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane. Na tę okoliczność Kierownik Budowy sporządzi wpis do Dziennika Budowy, który potwierdzi Inspektor Nadzoru;
4) wystąpi konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych,
5) Zmiana terminu wykonanie przedmiotu umowy może nastąpić w zależności od zaistnienia okoliczności opisanych w pkt. 1-4 o ilość dni wstrzymania robót lub o ilość dni trwania przeszkody skutkującej niemożliwości zachowania terminu umownego lub o ilość dni niezbędnych do realizacji zleconych robót, jeżeli ich wykonanie nie jest możliwe z zachowaniem terminu umownego.
c.d. w zakładce "informacje dodatkowe"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. opisu zmian do umowy
4. Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w następujących przypadkach:
1) określonych w ust. 13 lub ust. 16;
2) wystąpi konieczność zastosowania rozwiązania projektowego zamiennego, którego nie można było przewidzieć na etapie wykonania projektów budowlanych i na etapie uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, bez którego wykonanie przedmiotu umowy byłoby niemożliwe lub obarczone błędem;
3) wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
4) nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części umowy (przy czym minimalna wartość świadczenia stanowić będzie nie mniej niż 85 % wynagrodzenia pierwotnego wskazanego w ofercie Wykonawcy), nastąpi zmiana sposobu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, lub nastąpi konieczność wykonania prac dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania.
W przypadku robót zaniechanych wycena prac zostanie wykonana w oparciu o kosztorys szczegółowy określony w §3 ust. 5 ( sporządzony przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia zaistnienia podstawy jego sporządzenia) . W przypadku robót dodatkowych oraz robót zamiennych wycena nastąpi poprzez sporządzenie kosztorysu metodą szczegółową, przy zastosowaniu ceny z kosztorysu szczegółowego określonego w §3 ust. 5 ( sporządzony przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia zaistnienia podstawy jego sporządzenia), a w przypadku braku tych odnośników na podstawie nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku, np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego):
a) stawka roboczogodziny „R” – średnia dla woj. pomorskiego,
b) koszty pośrednie „Kp” (R+S) – średnie dla woj. pomorskiego
c) zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp) – średnie dla woj. pomorskiego
d) ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.,
e) nakłady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku robót dla których brak nakładów w KNR, będzie zastosowana wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzana przez Zamawiającego.
5. Zmiana zakresu przedmiotu niniejszej umowy będzie możliwa w następujących przypadkach:
1) wystąpi konieczność uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć, działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, a także okoliczności faktycznych zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy (nie dającymi się przewidzieć) wpływającymi na zakres lub sposób wykonania przedmiotu umowy.
2) konieczność takiej zmiany wyniknie w trakcie uzyskiwania przez Wykonawcę uzgodnień, opinii, warunków technicznych lub decyzji;
3) nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.

Tryb wprowadzania zmian oraz sposób waloryzacji opisano szczegółowo w par. 13 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 1 do SWZ)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.