Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250661/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00264386/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych z magazynem oleju wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową dla kompleksów wojskowych: Olszewnica, Poturzyn oraz Wola Uhruska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych z magazynem oleju wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową dla kompleksów wojskowych: Olszewnica, Poturzyn oraz Wola Uhruska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8124fab4-e5cb-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-17/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Wynajem kontenerowej kotłowni olejowej wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową na terenie kompleksu wojskowego w m. OlszewnicaWynajem kontenerowej kotłowni olejowej składającej się z co najmniej 2 kotłów o mocy w przedziale od 330 kW do 350 kW z magazynem oleju opałowego o poj. min. 3 500 litrów wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica na czas od 01.05.2024 r. do 30.04.2025 r. (Dostawa i montaż najpóźniej w dniu 30.04.2024 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Wynajem kontenerowej kotłowni olejowej wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową na terenie kompleksu wojskowego w m. PoturzynWynajem kontenerowej kotłowni olejowej składającej się z kotła o mocy w przedziale od 90 do 110 kW z magazynem oleju opałowego o poj. 1 000 litrów wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową na terenie kompleksu wojskowego w m. Poturzyn na czas od 01.05.2024 r. do 30.09.2024 r. (Dostawa i montaż najpóźniej w dniu 30.04.2024 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 47500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Wynajem kontenerowej kotłowni olejowej wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową na terenie kompleksu wojskowego w m. Wola UhruskaWynajem kontenerowej kotłowni olejowej składającej się z co najmniej 2 kotłów o mocy w przedziale od 70 kW do 80 kW z magazynem oleju opałowego o poj. 1 000 litrów wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową na terenie kompleksu wojskowego w m. Wola Uhruska przy ul. 1 Maja na czas od 01.10.2024 r. do 30.04.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144033,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144033,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144033,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DP Tech Dariusz Podbielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7581176594
7.3.3) Ulica: Brzozowa nr 2A
7.3.4) Miejscowość: Tobolice
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144033,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47478,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47478,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47478,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DP Tech Dariusz Podbielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7581176594
7.3.3) Ulica: Brzozowa nr 2A
7.3.4) Miejscowość: Tobolice
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47478,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2024-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39237,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39237,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39237,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DP Tech Dariusz Podbielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7581176594
7.3.3) Ulica: Brzozowa nr 2A
7.3.4) Miejscowość: Tobolice
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39237,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-58/2024 Opracowanie dokumentacji projek.-kosztor. na budowę kotłowni olejowej w bud nr 59 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa ul. Marsa 80.
- Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Remont kotłowni, budowa wew. instalacji gazu wraz z wymianą kotłów warzelnych oraz budowa zew. instalacji gazu oraz przyłączy c.t i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w m. Grójec
- SVA/U/4620-54/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
- SVA/U/4620-56/2024: Opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych obejmujących swym zakresem fragment kompleksu wojskowego w miejscowości Toruń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.