Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183711/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania
inwestycyjnego pn. „Modernizacja Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szrm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniainwestycyjnego pn. „Modernizacja Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8819f26-16c8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000957/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego.pn.: Modernizacja Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183711/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/2/ZPIK/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2801951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:
1) wykonanie analizy wariantowej obejmującej co najmniej trzy nowe źródła ciepła, polegającej na zbadaniu (porównanie stosunku nakładów do korzyści finansowych – oszczędności na rachunkach oraz efektów ekologicznych – zmniejszenie emisji CO2) na jakie źródło ciepła powinna być wymieniona obecnie działająca kotłownia olejowa oraz zaprojektowanie optymalnego systemu ogrzewania dla całego Schroniska, zatwierdzonego przez Użytkownika, BOŚ, BOPiPK, Dyrektora Koordynatora ds. zrównoważonego rozwoju i zieleni oraz Zamawiającego - w 3 egz..
2) wykonanie projektu zagospodarowania terenu – w 4 egz.;
3) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego – w 4 egz.;
4) wykonanie projektów technicznych (dotyczących wszystkich etapów) i projektów wykonawczych (dotyczących etapu II i III) – w 4 egz., w tym między innymi:
a) architektura zawierająca m.in. warunki ochrony pożarowej i scenariusz pożarowy, aranżację wnętrz,
b) konstrukcja,
c) zagospodarowanie terenu zawierające m. in.: projekt zieleni (w tym min. 200 m2 zielonego dachu ekstensywnego na budynku geriatrii) i gospodarkę zielenią istniejącą, ogrodzenie itp.; dojście i dojazdy,
d) instalacje elektryczne, w tym:
- sporządzenie bilansu mocy wraz z porównaniem z istniejącym przydziałem mocy oraz ewentualnym jego zwiększeniem,
- wewnętrzne linie zasilające,
- rozdział energii w obiekcie,
- instalacja oświetlenia ogólnego,
- instalacja oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjne i kierunkowe),
- instalacja oświetlenia terenu,
- instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
- instalacja gniazd wtykowych dedykowanych dla sieci komputerowej,
- system podtrzymania napięcia UPS dla wybranych obwodów,
- instalacja połączeń wyrównawczych,
- instalacja odgromowa,
- instalacja zasilająca wszystkie urządzenia i systemy wynikające z projektów branżowych;
e) instalacje teletechniczne w tym:
- projekt przyłącza teletechnicznego do istniejącej serwerowni,
- sieć strukturalna LAN (wraz z niezbędnymi urządzeniami i instalacjami telefonicznymi)
oraz integracja z instalacjami istniejącymi,
- system telewizji CCTV (monitoring IP) wraz z integracją z systemem istniejącym,
- instalacja wideodomofonowa z funkcją Kontroli Dostępu do obiektu,
- systemy bezpieczeństwa z zakresu ppoż. wynikające z warunków ppoż. obiektu,
obowiązujących przepisów oraz przyjętych rozwiązań projektowych,
- instalacja przyzywowa,
- instalacje AV w wyznaczonych pomieszczeniach;
f) instalacje sanitarne, w tym:
- w dokumentacji projektowej opisującej I etap realizacji inwestycji : projekt dostosowania istniejącej kotłowni dla potrzeb istniejących budynków i nowoprojektowanego budynku geriatrii;
- w dokumentacji projektowej opisującej II etap realizacji inwestycji: projekt wymiany kotłowni na nowe źródło ciepła zgodnie z zatwierdzoną analizą, o której mowa w ppkt. 1),
- instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego,
- instalacja wody użytkowej (zimnej, ciepłej z cyrkulacją), wody na cele ppoż. (instalacja hydrantowa),
- instalacja solarna dla ciepłej wody użytkowej w nowym budynku administracyjnym,
- kanalizacja sanitarna (w tym biały montaż i wyposażenie łazienek w tym dla
niepełnosprawnych),
g) instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z automatyką;
h) przyłącza sanitarne (przebudowa istniejących przyłączy):
- przyłącze wodociągowe,
- przyłącze kanalizacji ściekowej,
- odprowadzenia wód opadowych z terenu i dachu budynku,
i) instalacje zewnętrzne;
4) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) do każdego projektu technicznego i wykonawczego - 4 egz.
5) wykonanie przedmiarów robót w zakresie etapu II i III - 2 egz.;
6) wykonanie kosztorysów inwestorskich robót budowlanych (metodą szczegółową) dla etapu II i III - 2 egz.
7) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji, w tym decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę i budowę.
2.2. Wykonanie robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej etapu I opracowanej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i decyzją o warunkach zabudowy w zakresie:
1) Prac rozbiórkowych, w tym w szczególności:
a) rozbiórki istniejącego budynku magazynu, boksów dla psów w części wschodniej,
b) rozbiórki istniejącego budynku geriatrii,
c) rozbiórki części ogrodzenia i budowy ogrodzenia w nowej lokalizacji.
2) Prac budowlanych, w tym w szczególności:
a) budowa nowego budynku geriatrii i połączenia z istniejącym szpitalem,
b) zagospodarowanie terenu.
3. Poszczególne opracowania należy wykonać w formie:
1) papierowej w ilościach jw.,
2) elektronicznej - po 2 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym:
a) analiza wariantowa – w formacie (*.pdf) i (*.doc);
b) projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne i wykonawcze w formatach:
- dla rysunków (*.dwg)/(*.dxt) (w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych) oraz (*.pdf) i (*.jpg) albo (*.tif) w rozdzielczości 600 dpi,
- dla tekstu (*.pdf) i (*.doc);
b) kosztorysy inwestorskie robót budowlanych, przedmiary robót - w programie Norma lub kompatybilnym w formacie (*.ath) i (*.pdf);
c) STWiOR - w programie WORD lub kompatybilnym w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf).
3) załączniki formalno-prawne, w tym: decyzję o pozwoleniu na budowę, decyzję na rozbiórkę, oraz inne niezbędne opinie, decyzje i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie PDF.
Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia, która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, natomiast po uzyskaniu pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu skan całej dokumentacji, tj. forma elektroniczna będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty:
1) „Program Funkcjonalno-Użytkowy” - stanowiący Załącznik Nr 11 do SWZ,
2) Decyzja Nr 167/2020 o warunkach zabudowy z dnia 16.11.2020 r. - stanowiący Załącznik Nr 12 do SWZ,
3) Wymagania Zamawiającego – stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ.
5. Dokumentacja projektowa powinna wskazać etapowanie realizacji inwestycji i umożliwić uzyskanie pozwolenia na użytkowanie kolejno dla każdego etapu z osobna:
1) I etap – wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia (związanych z budową budynku geriatrii);
2) II etap - budowa nowego budynku administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu (w tym drogi, dojścia, brama, ogrodzenie, zieleń, mała architektura);
3) III etap – przebudowa istniejącego budynku administracyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4151250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9144000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4900000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drozda Construction Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213861421
7.3.3) Ulica: ul. Przebiśniega 19
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, roboty instalacyjne elektryczne, roboty w zakresie zagospodarowania terenu, roboty ogólnobudowlane, roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4900000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.