Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251394/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00251438/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie obudowy studni głębinowej nr 3 z budową przyłącza wodociągowego i elektroenergetycznego od studni nr 3 do budynku stacji uzdatniania wody w Dąbrowie Biskupiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Biskupia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Topolowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Biskupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-133
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 523117022
1.5.8.) Numer faksu: +48 525065420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowabiskupia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7727751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie obudowy studni głębinowej nr 3 z budową przyłącza wodociągowego i elektroenergetycznego od studni nr 3 do budynku stacji uzdatniania wody w Dąbrowie Biskupiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-332d89bf-03aa-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050898/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa studni głębinowej w Dąbrowie Biskupiej (wykonanie obudowy studni głębinowej z budową przyłącza wodociągowego i elektroenergetycznego od studni do budynku stacji uzdatniania)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 425271,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie obudowy studni głębinowej nr 3 z budową przyłącza wodociągowego i elektroenergetycznego od studni Nr 3 do budynku stacji uzdatniania wody w Dąbrowie Biskupiej
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) CZĘŚĆ INSTALACJI WODNEJ
Wykonanie obudowy studni S3
Montaż podwodnego agregatu pompowego wraz z instalacją tłoczną i sterowniczą.
Wykonanie przyłącza wodociągowego na trasie studnia S3 – budynek SUW wraz z wykonaniem wewnątrz budynku kolektora zbiorczego dla istniejących studni S1 i S2 oraz projektowanej S3.
2) CZĘŚĆ BUDOWLANA
Wykonanie podbudowy pod prefabrykowaną obudowę studni.
3) CZĘŚĆ INSTALACYJNA ELEKTRYCZNA
Budowa przyłącza energetycznego dla zasilania podwodnego agregatu pompowego, ogrzewania oraz instalacji niskoprądowej systemu sterowania AKPiA
4) CZĘŚĆ INSTALACYJNA W ZAKRESIE AKPiA
Montaż systemu sterowania z wpięciem w istniejący układ sterowania SUW opartego o system PLC
Instalacja uziemienia, montaż czujników poziomu i ciśnienia hydrostatycznego.
Instalacja alarmowa.
3. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 1 do SWZ) , oraz we wzorze umowy ( załącznik nr 7 do SWZ).
4. Za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe.
5. Warunki gwarancji i rękojmi :
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia została rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres określony w ofercie Wykonawcy ( na co najmniej 36 miesięcy ) , licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa warunków pracy poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu"
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Modernizacja budynku w Gudowie z przeznaczeniem na Centrum Wsi Pojezierza Drawskiego ETAP I
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- Dostosowanie budynku "B" SPZOZ w Kole na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.