eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąpielskUtworzenie Klubu dziecięcego w Półwiesku Małym w ramach programu MALUCH+ 2022-2029.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Klubu dziecięcego w Półwiesku Małym w ramach programu MALUCH+ 2022-2029.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąpielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wąpielsk

1.5.2.) Miejscowość: Wąpielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-337

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564938321

1.5.8.) Numer faksu: 564938322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wapielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wapielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bd72912-df9c-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Klubu dziecięcego w Półwiesku Małym w ramach programu MALUCH+ 2022-2029.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bd72912-df9c-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001068/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Utworzenie Klubu dziecięcego w Półwiesku Małym w ramach programu MALUCH+ 2022-2029.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie zostało dofinansowane w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022-2029.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2024.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181512,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Części nr 1 zamówienia – Roboty budowlane związane z przystosowaniem pomieszczeń.
Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do potrzeb prowadzenia Klubu dziecięcego zgodnie z załączonym przedmiarem oraz dokumentacją robót dodatkowych.
W ramach Inwestycji zaplanowano wykonanie robót:
1. Branża sanitarna:
a.) montaż grzejników wraz z zaworami i doprowadzeniem rur zasilających;
b.) wykucie bruzd pod rozprowadzenie kanalizacji pod posadzką - 2,5m3;
c.) wywóz taczkami z budynku gruzu, z utylizacją - zasypanie i zagęszczenie pospółką + odtworzenie warstwy "chudego" betonu;
d.) zmiana lokalizacji grzejników we wszystkich pomieszczeniach - 16 kpl;
e.) wykucie bruzd pod rury c.o. zasilających grzejniki - 60mb;
f.) wykonanie odpowietrzenia pionów kanalizacji sanitarnej poprzez wyprowadzenie ponad dach - 4 szt;
g.) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych - 30mb;
h.) montaż wentylatorów kanałowe wraz z klapami zwrotnymi - 3 kpl;
i.) montaż rur spiro śr. 100mm, ocieplanych - 50mb;
j.) wykonanie przyłącza wodociągowego - 25mb;
2. Branża ogólnobudowlana:
a.) Montaż kabin HPL;
b.) Wykonanie schodów z kostki brukowej (główne oraz przy bocznym wejściu) - 13m2;
c.) Wydzielenie klatki schodowej jako odrębnej strefy p.poż. oraz wykonanie sytstemu oddymiania. Klapa oddymiająca wraz z wymurowaniem i obrobieniem szachtu nad dachem. Obrobienie go od wewnątrz. Montaż okablowania i siłowników do okna napowietrzającego.
Przygotowanie dokumentacji technicznej.
d.) Demontaż starego sufitu drewnianego oraz montaż nowego, kasetonowego
3. Branża elektryczna:
1. Wykonanie grawitacyjnego systemu oddymiania klatki schodowej;
2. Wykonanie monitoringu obiektu Szkoły Podstawowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 166526,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Części nr 2 zamówienia – Ogrodzenie terenu wokół budynku.
W ramach zagospodarowania terenu powstanie płot na granicy działki wraz z wymianą bram wjazdowych. Wykonanie ogrodzenia z paneli metalowych z siatki zgrzewanej, mocowanej do słupków z profilu metalowego zamkniętego na podmurówce betonowej.
Zakres zadania zgodny z załączonym przedmiarem oraz projektem zagospodarowania działki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 56734,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279526,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KP-INVEST Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-393-85-62

7.3.3) Ulica: Bajkowa

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-696

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83148,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181425,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83148,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HALTOM SPORT Tomasz Tylicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 569-138-38-50

7.3.3) Ulica: Jasna

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.5) Kod pocztowy: 06-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83148,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.