Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242538/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLACHOWNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Blachownia
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.bednarczyk@blachownia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://blachownia.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e06c433-31ca-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e06c433-31ca-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000433/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242538/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego
w wysokości 538.736,39 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek: 1.461.263,61 zł
a) Okres kredytowania: do 20 grudnia 2030 roku.
b) Kwota kredytu: 2.000.000,00 PLN.
c) Karencja w spłacie kredytu: do 19 marca 2022 roku.
d) Spłata kredytu :
20 marzec 2022 r. - 10 000,00 PLN
20 marzec 2023 r. - 10 000,00 PLN
20 marzec 2024 r. - 10 000,00 PLN
20 marzec 2025 r. - 10 000,00 PLN
20 marzec 2026 r. - 10 000,00 PLN
20 marzec 2027 r. - 20 000,00 PLN
20 maj 2027 r. - 30 000,00 PLN
20 wrzesień 2027r. - 50 000,00 PLN
20 marzec 2028r. - 50 000,00 PLN
20 maj 2028r. - 100 000,00 PLN
20 wrzesień 2028r. - 150 000,00 PLN
20 marzec 2029r. - 100 000,00 PLN
20 maj 2029r. - 200 000,00 PLN
20 wrzesień 2029r. - 200 000,00 PLN
20 listopad 2029r. - 100 000,00 PLN
20 marzec 2030r. - 200 000,00 PLN
20 maj 2030r. - 300 000,00 PLN
20 wrzesień 2030r. - 250 000,00 PLN
20 listopad 2030r. - 200 000,00 PLN
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108294,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142226,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108294,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8340000658
7.3.3) Ulica: Stary Rynek 18
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI ŁOWICKIEJ W ŁOWICZU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI ŁOWICKIEJ W ŁOWICZU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108294,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2030-11-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.530.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2024 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Udzielenie w 2024 r. i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.200 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gorzków
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.