Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00060413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch zbiorników wodnych w Leśnictwie Pożarów (oddz. 209 i oddz. 212) na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1940025f-b90e-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi leśne, budowa dróg leśnych, usługi transportowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch zbiorników wodnych w Leśnictwie Pożarów (oddz. 209 i oddz. 212) na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1940025f-b90e-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055449/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dwóch zbiorników wodnych w Leśnictwie Pożarów (oddz. 209 i oddz. 212) na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dwóch zbiorników wodnych w Leśnictwie Pożarów (oddz. 209 i oddz. 212) na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na to, iż oba zbiorniki wodne zlokalizowane są na terenie Leśnictwa Pożarów w obrębie Nadleśnictwa Krzystkowice. Produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia są pokrewne, oferowane przez tych samych dostawców, a rozmiar zamówienia pozwala na udział w postępowaniu i zrealizowanie całego przedmiotu zamówienia także podmiotom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót jest tożsamy dla obydwu zbiorników i obejmuje:
a) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – koryta pod nawierzchnie placów postojowych;
b) Zdjęcie warstwy urodzajnej humusu z transportem urobku samochodami na odkład w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
c) Roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami na nasyp;
d) Roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami w miejsce wskazane przez Zmawiającego;
e) Pompowanie oczyszczające;
f) Igłofiltry o średnicy do 50 mm wpłukiwane w grunt bezpośrednio bez obsypki do głębokości 6 m;
g) Zakup i dowóz ziemi przez Wykonawcę do wykonania nasypów;
h) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. Do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. I-II z ziemi z wykopów;
i) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. Do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. I-II z ziemi zakupionej i dowiezionej przez Wykonawcę;
j) Wylot kolektora fi 200 z betonu C16/20, ścianki grubości 20 cm, ułożenie rury fi 200 mm o długości 4,7 m w obsypce piaskowej grub. 10 cm. Na zakończeniu rury osadzenie kraty stalowej zamontowanej na stałe;
k) Studnie czerpalne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości do 3,00 m;
l) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV (wyrównanie dna zbiornika);
m) Ułożenie geokraty na dnie zbiornika o wysokości 20 m;
n) Ułożenie geokraty na skarpach zbiornika o wysokości 10 cm;
o) Ułożenie warstwy separacyjnej z bantomatu na skarpach i dnie zbiornika;
p) Nawierzchnia z pospółki (pobocza przy zbiorniku);
q) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm;
r) Umocnienie skarp kanałów narzutem kamiennym o wys. 20 cm;
s) Schody drewniane na dno zbiornika;
t) Poręcze ochronne sztywne z pochwytem z rur fi 32 mm grub. 2 mm oraz ze słupkami mocującymi;
u) Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych wraz z wykonaniem bramy z elementów drewnianych;
v) Opracowanie mapy powykonawczej, obsługa geodezyjna oraz geotechniczna w trakcie wykonywania robót.
2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają:
dokumentacja projektowa, opis techniczny oraz przedmiar robót – stanowiące załączniki nr 9 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3. Informacje dodatkowe:
1) Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Okres gwarancji na wykonanie zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
3) Wykonawca uwzględni w cenie wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z zakupem materiałów i ich transportem w miejsce wbudowania. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych maszyn, narzędzi, materiałów i urządzeń.
4) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych, które dopuszczają zastosowanie materiałów w budownictwie.
5) Wykonawca musi uzyskać zgodę Inspektora Nadzoru na wbudowanie wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania.
6) Wykonawca na własny koszt dokona badań niezbędnych do realizacji robót budowlanych będących przedmiotem postępowania.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 40% wartości zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego niezależnie od ich podstawy prawnej. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz ilości rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę robót.
8) Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych.
9) Uzyskanie od Zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy.
10) Przedmiot umowy realizowany będzie na terenach Nadleśnictw, które podlegają procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certifiation Schemes). Roboty oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla tych standardów, które dostępne są pod adresem: https://pl.fsc.org/pl oraz www.pefc.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477892,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994775,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477892,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Korona Usługi Ziemne „KORONA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9281957791
7.3.3) Ulica: Surowa nr 16
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ KORONA USLUGI ZIEMNE "KORONA"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ KORONA USLUGI ZIEMNE "KORONA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477887,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie tablic rejestracyjnych
- "Dostawa olejów, smarów, płynów hydraulicznych oraz innych płynów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych 2025"
- Zapewnienie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Poszerzenie poboczy w miejscowości Rozłogi od figurki w stronę nowego osiedla i od figurki do nr 26
- Budowa kolumbarium - etap III w m. Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Rozbudowa i przebudowa budynku żłobka w Rząśni
- Remont drogi gminnej nr 116171E w miejscowości Poświętne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.