Og³oszenie z dnia 2022-08-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00349949/01 - Wynik z dnia 2022-09-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do szkó³ z terenu Gminy Trzebnica w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ ADMINISTRACYJNY PLACÓWEK O¦WIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932099617
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. marsz. Józefa Pi³sudskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3120259
1.5.8.) Numer faksu: 71 3120259
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zapo.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.zapo.trzebnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do szkó³ z terenu Gminy Trzebnica w roku szkolnym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a6a0a93b-124a-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00287963
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00067432/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do szkó³ podstawowych z terenu Gminy Trzebnica w roku szkolnym 2022/2023.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Za po¶rednictwem Profilu Nabywcy. dopuszczalna jest równie¿ komunikacja elektroniczna pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: przetargi@zapo.trzebnica.pl. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. ofertê nale¿y sk³adaæ poprzez Platformê w sposób okre¶lony w rozdz. XVI SWZ.
1. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. X ust. 1 SWZ, podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. X ust. 2 SWZ, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX ust. 4 SWZ, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 SWZ, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy PZP, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 t.j.).
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 1, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach okre¶lonych w ust. 1 lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
4. Wykonawca mo¿e przekazywaæ dokumenty w postêpowaniu w formacie poddaj±cym dane kompresji. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z
5. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wymienionym w ust. 1 wystêpuj±: .rar .gif .bmp. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
7. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1 SWZ, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w jednej z nastêpuj±cych form:
a. w formie elektronicznej - elektroniczny orygina³ pliku opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym,
b. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,
c. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem przekazanych w ofercie oraz wszelkiej dokumentacji wytworzonej na potrzeby przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych jest Kierownik ZAPO, dane bêd± przetwarzane w ZAPO, pl. M. J. Pi³sudskiego 1, 55-100 Trzebnica; •kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Trzebnica: iod@um.trzebnica.pl;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w ramach postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, w zwi±zku z powinno¶ci± wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z obowi±zuj±cych aktów prawnych, w celu: prawid³owego, zgodnego z przepisami ustawy PZP oraz przepisami wykonawczymi do wskazanej ustawy, przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzenia czynno¶ci kontrolnych, w tym przed³o¿enia organom kontrolnym, na potrzeby krajowych oraz zagranicznych instytucji uprawnionych do podejmowania czynno¶ci kontrolnych zwi±zanych ze sprawdzeniem zgodno¶ci postêpowania o udzielenie zamówienia z przepisami ustawy PZP oraz prawid³owym wydatkowaniem ¶rodków publicznych, w tym ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej,- wype³nienia obowi±zków wynikaj±cych z dostêpu do informacji publicznej,
• odbiorcami danych osobowych zawartych w dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a tak¿e po zakoñczeniu niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach dostêpu do informacji publicznej, z wy³±czeniem danych skutecznie zastrze¿onych jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Zamawiaj±cy zwraca uwagê, ¿e nie wszystkie dane osobowe zawarte w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu mog± zostaæ zastrze¿one. Zakres danych osobowych, które nie mog± podlegaæ zastrze¿eniu okre¶la art. 222 ust. 5 ustawy PZP (nazwy(firmy) oraz adresy Wykonawców). Wszelkie dane osobowe mog± zostaæ ujawnione w³a¶ciwym organom upowa¿nionym do ich przetwarzania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem;• dane osobowe bêd± przechowywane przez okres przewidziany w art. 78 ustawy PZP, a nastêpnie archiwizowane zgodnie z przepisami prawa. W przypadku, gdy zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków UE, dane bêd± przechowywane przez okres trwa³o¶ci projektu, wynikaj±cy z umowy o dofinansowanie.• obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niepodanie danych uniemo¿liwia prawid³owe z³o¿enie oferty w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadkach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (konkretne wymagania w danym postêpowaniu) niepodanie czê¶ci danych uniemo¿liwi równie¿ ocenê z³o¿onych ofert w ramach przyjêtych przez Zamawiaj±cego kryteriów oceny, jak równie¿ weryfikacjê spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu;
• w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, jak równie¿ dane osobowe nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
• wszystkie osoby fizyczne, których dane osobowe s± wymienione w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego maj±:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie jej danych narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZAPO.271.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego do szkó³ z terenu Gminy Trzebnica w roku szkolnym 2022/2023. w ilo¶ci oko³o 50 000 litrów do ni¿ej wymienionych obiektów:
1) Szko³a Podstawowa w Bole¶cinie, Bole¶cin 23, 55-100 Trzebnica,
2) Szko³a Podstawowa w Ku¼niczysku, Ku¼niczysko, ul. Ku¼nicza 1, 55-100 Trzebnica,
3) Szko³a Podstawowa w Uje¼d¼cu Wielkim. Uje¼dziec Wielki 46, 55-100 Trzebnica.
Podana powy¿ej ilo¶æ jest ilo¶ci± szacunkow±. Mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Zamawiaj±cy jednocze¶nie wskazuje minimaln± warto¶æ zamówienia jako 80%. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie w ci±gu 48 godzin od momentu zg³oszenia telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego. Zak³ada siê, ¿e dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze.
Dostarczony olej powinien posiadaæ nastêpuj±ce parametry okre¶lone w obowi±zuj±cej normie jako¶ciowej PN-C-96024:2011
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta która otrzyma³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e
• posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa
Urzêdu Regulacji Energetyki.
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
wykona³ lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonuje, w
okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegaj±ce na wykonywaniu us³ugi dostawy oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 55 000 litrów ka¿de.
• posiada pojazd s³u¿±cy do przewozu oleju opa³owego wyposa¿ony w zalegalizowany licznik odmierzaj±cy ilo¶æ oleju, dla którego zosta³a wydana decyzja zatwierdzaj±ca ¶rodek transportu na prowadzenie dzia³alno¶ci polegaj±cej na transporcie paliw
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
b. wykaz pojazdów s³u¿±cych do przewozu oleju opa³owego wyposa¿onych w
zalegalizowany licznik odmierzaj±cy ilo¶æ oleju, dla którego zosta³a wydana decyzja zatwierdzaj±ca ¶rodek transportu na prowadzenie dzia³alno¶ci polegaj±cej na transporcie paliw.
c. wykaz us³ug które wykona³ lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegaj±ce na wykonywaniu us³ugi dostawy oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 55 000 litrów ka¿de wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3 rozdzia³u IX SWZ, nale¿y do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 8 do SWZ);- Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, nale¿y do³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
- Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o którym mowa w w ust. 1 rozdzia³u X SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy wzakresie:
a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiaj±cemu, ¿e nowy podmiot spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w niniejszym w postêpowaniu,
b) zmiany warto¶ci Umowy w przypadku zwiêkszenia b±d¼ zmniejszenia stawek podatku od towarów i us³ug, dotycz±cych przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug, które wejd± w ¿ycie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcê obowi±zku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec odpowiedniemu zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu.
c) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana ta ma wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê – w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
d) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiana te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian.
e) w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy PZP.
f) zmiany w zakresie realizacji Umowy przy udziale Podwykonawców - zmiany w tym zakresie nast±piæ mog± z uwagi na zapewnienie prawid³owej realizacji Umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji Umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyj±tkiem przypadków, w których Zamawiaj±cy na³o¿y³ obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na us³ugi mo¿e:
• powierzyæ realizacjê czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia takiej czê¶ci do powierzenia Podwykonawcom;
• wskazaæ inny zakres Podwykonawstwa ni¿ przedstawiony w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;
• wskazaæ innych Podwykonawców ni¿ przedstawieni w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;
• zrezygnowaæ z podwykonawstwa.
Je¿eli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
g) gdy nast±pi wp³yw na nale¿yte wykonanie umowy okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 lub zwi±zanych z dzia³aniami wojennymi prowadzonymi na terytorium Ukrainy lub innego pañstwa.
h) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Wykonawca, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19 lub zwi±zane z dzia³aniami wojennymi prowadzonymi na terytorium Ukrainy lub innego pañstwa, mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie ³±cz±cej go umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub jego czê¶ci, uzgadnia odpowiedni± zmianê tej umowy, w szczególno¶ci mo¿e zmieniæ termin wykonania umowy lub jej czê¶ci, czasowo zawiesiæ wykonywanie umowy lub jej czê¶ci, zmieniæ sposób wykonywania umowy lub zmieniæ zakres wzajemnych ¶wiadczeñ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-11 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Ploatformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica na stronie dotycz±cej przedmiotowego postêpowania w miejscu "Formularz", "Oferta/Wniosek Wykonawcy"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-09
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- "Sukcesywna dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego i wielorazowego u¿ytku"
- MA£USZYN droga dojazdowa do gruntów rolnych - Etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1368 D wraz z budow± ci±gu pieszo-rowerowego w miejscowo¶ci Ligota Piêkna, gm. Wisznia Ma³a".
- Opracowanie dokumentów planistycznych dla miejscowo¶ci Raszów, Ksiêginice, Ja¼winy dla gminy Trzebnica''
- Zakup ³adowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
- Us³uga sprz±tania budynków S±du Rejonowego w Trzebnicy przy ul. Parkowej 4 oraz przy ul. ¦wiêtej Jadwigi 25a na rok 2025.
wiêcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince
- Dostawa oleju opa³owego
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA M£ODZIE¯OWEGO O¦RODKA WYCHOWAWCZEGO W PODG£ÊBOKIEM
- dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego dla Zespo³u Szkó³ w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.