Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242126/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b39a4e7-3302-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup gadżetów promocyjnych
1.2.23 Dostawa artykułów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.49.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256240,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych wraz z ich rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilościach:
1) Kolorowanka - 1 500 szt.
2) Piórnik z Wyposażeniem - 300szt.
3) Kubek w tekturowym opakowaniu - 1 000 szt.
4) Opaska odblaskowa na rękę – 2 000 szt.
5) Smycz dwustronna - 2 500 szt.
6) Czapka z daszkiem - 500 szt.
7) Ołówek giętki dla dzieci – 1 500 szt.
8) Brelok z karabińczykiem – 500 szt.
9) Kamizelka odblaskowa dla dzieci - 1 000 szt.
10) Opaska Led na ramię – 700 szt.
11) Zestaw do gry w badmintona – 500 szt.
12) Torba sportowa – 200 szt.
13) Plecak – 150 szt.
14) Zestaw narzędzi rowerowych – 150 szt.
15) Plecak rowerowy – 200 szt.
16) Bidon rowerowy – 200 szt.
17) Ręcznik sportowy – 100 szt.
18) Nerka sportowa na biodro – 300 szt.
19) Termos metalowy z dwoma kubkami – 200 szt.
20) Power Bank z podświetlanym logotypem – 100 szt.
21) Słuchawki bezprzewodowe – 100 szt.
22) Rozgałęźnik do ładowania – 500 szt.
23) Zegar z ładowarką indukcyjną – 100 szt.
24) Pendrive metalowy o pojemności 64 GB – 300 szt.
25) Zegar ścienny – 100 szt.
26) Głośnik bezprzewodowy – 100 szt.
27) Polar damski – 50 szt.
28) Polar męski – 50 szt.
29) Parasol – 100 szt.
30) Zestaw pióro długopis – 200 szt.
31) Długopis metalowy – 1 000 szt.
32) Notes A5 – 200 szt.
33) Torba papierowa Standard – 2 500 szt.
34) Torba papierowa Duża – 500 szt.
35) Szklanka z pokrywką bambusową – 100 szt.
36) Scyzoryk – 200 szt.
37) Brelok metalowy ze skórzanym paskiem – 500 szt.
38) Skrobaczka do szyb – 500 szt.
39) Zestaw akcesoriów do wina – 100 szt.
40) Płaszcz przeciwdeszczowy – 500 szt.
41) Apteczka samochodowa – 100 szt.
42) Czyścik do ekranu telefonu/laptopa – 500 szt.
43) Zestaw do gry w karty – 500 szt.
44) Koc piknikowy – 100 szt.
45) Teczka tekturowa – 1 000 szt.
46) Długopis metalowy – 500 szt.
47) Notes A4 – 500 szt.
48) Okładka na identyfikatory – 400 szt.
49) Zestaw pióro długopis – 100 szt.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250075,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389789,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250075,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6571007990
7.3.3) Ulica: Stokowa 7
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250075,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Prowadzenie windykacji należności za przejazd bez uprawnień lub bez ważnego biletu pasażerów komunikacji miejskiej w Kielcach"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu Sedan lub Liftback, 5-osobowego (1 kierowca + 4 pasażerów) na potrzeby Kuratorium Oświaty w Kielcach
- Usługa wsparcia informatycznego oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 1287T i nr 1381T wraz z rozbudową mostu w miejscowości Umer gm. Zagnańsk.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby zainstalowania i uruchomienia zbiorników do przechowywania komórek krwiotwórczych w temperaturach par ciekłego azotu - 196 stopni C
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Dostawa podkładek drewnianych, miar i długopisów z logo Lasów Państwowych
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up'ów "Startuj z Mazowsza"
- Wykonanie oraz dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych projektów stypendialnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2024-2025 oraz "Lubelska kuźnia talentów"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.