Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194174/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport tj.dowóz/odwóz uczestników projektu pn. „STREFA PLUS 50 - rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Senior
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ADAMOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006055611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adamów 11b
1.5.2.) Miejscowość: Adamów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-442
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846187722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@adamow.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://adamowjo.bip.gmina.pl/index.php?id=696
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport tj.dowóz/odwóz uczestników projektu pn. „STREFA PLUS 50 - rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Senior2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56cb261f-e347-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080945/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Transport tj.dowóz/odwóz uczestników projektu pn. „STREFA PLUS 50 - rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Senior
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
STREFA PLUS 50 - rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Senior2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194174/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2202.2.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług w zakresie zbiorowego transportu (dalej: usługa transportowa lub usługa lub przewóz osób) - dowozu/odwozu (w obie strony) - uczestniczek/uczestników (dalej: pasażerowie) projektu pt. „STREFA PLUS 50 - rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Senior”, na zajęcia prowadzone w Klubie Seniora w pod adresem Jacnia 49B 22-442 Adamów - w ilości do 30 osób.
I. Założenia dotyczące świadczenia usługi:
1. Pasażerami będą osoby (mężczyźni i/lub kobiety), które:
a. ukończyły 50 rok życia,
b. są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w rozumieniu Wytycznych w realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego na lata 2014-2020,
c. zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, na terenie gminy Adamów (województwo Lubelskie, powiat Zamojski)
2. Usługa obejmuje transport zbiorowy osób - w tym osób niepełnosprawnych - z miejsca odbioru/zamieszkania do Klubu Seniora w Jacni 49B i odwóz tych osób do miejsca przeznaczenia/zamieszkania.
3. Usługa (co do zasady) świadczona będzie przez trzy dni w tygodniu (w uzasadnionych przypadkach częstotliwość dowozu może ulec zwiększeniu do 5 dni w tygodniu oraz na weekendach o każdym przypadku Zamawiający poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem):
a. dowożenie pasażerów odbywać się będzie do godz. 8.00,
b. odwożenie pasażerów odbywać się będzie od godz. 16.00.
4. Godziny dowożenia oraz odwożenia pasażerów mogą ulec zmianie z uwagi na ilości kursów w danym dniu lub nieprzewidziane okoliczności lub potrzeby uczestniczek/uczestników projektu lub z powodu innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn.
5. Długość trasy to średnio 150 km na dzień (łącznie) - jest ona uzależniona od ilości osób biorących udział w zajęciach w danym dniu - w tym zakresie:
a. Wykonawca wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego będzie ustalał plan trasy, przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem. Zakłada się realizację usługi uwzględniając więcej niż tzw. „jeden kurs”, podczas którego zostaną odebrani/rozwiezieni wszyscy pasażerowie z/do miejsca docelowego, wówczas jeżeli założenia związane z funkcjonowaniem Klubu Seniora będą na to założenie wpływać (dotyczy np. planowania pod kątem logistycznym trasy i miejsc zamieszkania uczestniczek/uczestników, godzin otwarcia Klubu Seniora, możliwych remontów/zamknięć dróg, zmiany miejsc przeznaczenia lub z powodu innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn) - w takim przypadku Wykonawca zrealizuje usługę dedykowanym środkiem transportu lub może zrealizować dany kurs/dane kursy przy pomocy większej ilości pojazdów którymi dysponuje (które spełniać muszą niniejsze kryteria),
b. usługa rozliczana będzie na podstawie realnie przejechanych kilometrów w danym dniu, a następnie rozliczana sumarycznie za ilość kilometrów przejechanych w danym miesiącu świadczenia usługi - Wykonawca wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia ustali/wypracuje procedurę/dokumenty potwierdzania/potwierdzające wykonania/wykonanie usługi w dany dzień, która to stanowić będzie podstawę do rozliczeń.
6. Usługa świadczona będzie:
a. od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia, w którym zostaną uruchomione pierwsze zajęcia w Klubie Seniora - Zamawiający zakłada, że zajęcia zostaną uruchomione w dniu 20 czerwca 2022 roku), przez okres 16 miesięcy, nie później niż do 30 września 2023 roku,
b. przez średnio 12 dni w miesiącu., łącznie przez 195 dni
7. Wsparcie dla osób niepełnosprawnych:
a. Zamawiający na etapie niniejszego postępowania informuje, że do projektu nie została/została zakwalifikowany/zakwalifikowana uczestnik/uczestniczka z niepełnosprawnością ruchową, nie mniej jednak takie zdarzenie może nastąpić w przyszłości, dlatego też pojazd, którym świadczona będzie usługa (co do zasady) musi być dostosowany do osób z niepełnosprawnością ruchową - w tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiedniego pojazdu, po wcześniejszym poinformowaniu o tym fakcie przez Zamawiającego,
b. w czasie świadczenia usługi może zaistnieć konieczność zamontowania dodatkowego wyposażenia w postaci poręczy, uchwytów itp. umożliwiających bezpieczne wsiadanie, wysiadanie i przewożenie uczestników.
8. Środki transportu (dwa pojazdy) dedykowane do realizacji usługi muszą być:
a. dostosowane do zbiorowego przewozu osób, tj. zapewniający każdemu z pasażerów miejsce siedzące w pojeździe (min. 15 miejsc każdy z pojazdów)- mogą to być busy lub autobusy lub inne spełniające te kryteria, mające możliwość poruszania się i zawracania po wąskich drogach lokalnych,
b. w pełni sprawne technicznie - stany techniczne pojazdów muszą zostać potwierdzone odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych - muszą posiadać ważne ubezpieczenie OC (dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego),
c. wyposażone w klimatyzację samochodową, zapewniającą utrzymanie odpowiedniej temperatury, dostosowaną do panujących warunków atmosferycznych
9. Podczas wykonywania usługi Wykonawca musi zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny w szczególności w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu pasażerów.
10. Zapewnienie środków transportu, ubezpieczenia środka transportu, kierowcy i osób przewożonych tym środkiem transportu na czas wykonywania usługi, należy do obowiązków Wykonawcy - Wykonawca ponosi także pełną odpowiedzialność za pasażerów w zakresie powiązanym (bezpośrednio korelującym) ze świadczoną usługą.
11. W przypadku nie wykonania usługi przez Wykonawcę w uzgodnionym terminie/harmonogramie, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody powstałej skutkiem braku wykonania usługi. W takim wypadku Wykonawcy zostanie potrącona równowartość wyrządzonej szkody z wynagrodzenia za wykonanie usługi.
12. W przypadku awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia innego środka transportu przystosowanego do wykonania przedmiotu usługi.
II. Założenia dotyczące świadczenia usługi mogą ulec zmianie, tj.:
1. Zamawiający z powodu uzasadnionych merytorycznie przyczyn których nie można było przewiedzieć na etapie postępowania, zastrzega sobie możliwość zmiany terminu pierwszego dnia rozpoczęcia zajęć w Klubie Seniora w Jacni, a w konsekwencji pierwszego dnia świadczenia usługi,
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych osób - zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia liczby pasażerów, np. w przypadku choroby, rezygnacji z dowozu, innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn,
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu oraz miejsc docelowych odwożenia/dowożenia pasażerów oraz wyżej wskazanych średniej ilości dni - harmonogram może ulegać zmianom w celu optymalizacji świadczonych usług lub gdy wynikać będzie z absencji/sytuacji losowych uczestników lub planu pracy Klubu Seniora lub z powodu innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn,
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy spowodowanej tzw. „objazdem”, a w konsekwencji zmniejszenia lub zwiększenia ilości kilometrów, w szczególnych przypadkach np. masowych zachorowań lub konieczności dostosowania trasy pod stan faktyczny realizacji usługi związanej z jej założeniami lub z powodu innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn,
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość całkowitego odwołana (w danym dniu) lub zawieszenia na określony czas świadczenia usługi z uzasadnionych merytorycznie przyczyn - o tym fakcie Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej na godzinę przed realizacją usługi w pierwszym dniu wystąpienia takiej sytuacji,
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaprzestania realizacji przedmiotu zamówienia i rozwiązania umowy o świadczenie usługi transportowej, w przypadku zmiany założeń projektu lub z powodu innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn, których nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, a które to bezpośrednio wpłynęłyby na w/w kryteria świadczenia usługi - Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać roszczenie finansowe w postaci np. kar czy dodatkowego wynagrodzenia - o tym fakcie Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą pisemną
7. Zamawiający zastrzega że w przypadku braku możliwości funkcjonowania Klubu z uwagi na obowiązujące na terenie Polski stan epidemii lub stan zagrożenia epidemicznego częstotliwość świadczenia usług może zostać zmieniona, lub całkowicie zawieszona. Częstotliwość może ulec zmianie również na skutek zmian projektowych .
8. Zamawiający nie korzysta z możliwości podziału zamówienia na części oraz nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Podział zamówienia spowodowałby trudności techniczne, potrzebę skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co zagroziłoby prawidłowemu wykonaniu zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu zostały określone przez Zamawiającego na minimalnym poziomie, nieutrudniającym dostępu do przedmiotowego zamówienia małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani Wykonawcy. Zamawiający zapewnił konkurencyjność między Wykonawcami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227272,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406867,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227272,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Skiba Marcin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222486321
7.3.3) Ulica: Konopnickiej 4
7.3.4) Miejscowość: Krasnobród
7.3.5) Kod pocztowy: 22-440
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE SKIBA MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE SKIBA MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227272,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ADAMÓW
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem wysięgnik 5m, kosiarka bijakowa TUZ i szczotka do zamiatania minimum 2m
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Adamów
więcej: przetargi ADAMÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.