Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253683/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00263036/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00287744/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00290800/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu do obsługi magazynu typu Pick-by-system wraz z wyposażeniem do pracowni kształcenia Logistyka w PUZ w Suwałkach w ramach przedsięwzięcia Inicjatywa Wsparcia Dążenia do Doskonałości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 562 84 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puz.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://bip.puz.suwalki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu do obsługi magazynu typu Pick-by-system wraz z wyposażeniem do pracowni kształcenia Logistyka w PUZ w Suwałkach w ramach przedsięwzięcia Inicjatywa Wsparcia Dążenia do Doskonałości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0329cb73-37e2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012695/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa systemu zarządzania magazynem wraz z wyposażeniem na potrzeby utworzenia pracowni zarządzania procesami logistycznymi w PWSZ w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253683/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3730.08.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 363793,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do obsługi magazynu wraz z wyposażeniem przeznaczonego do pracowni kształcenia na kierunku Logistyka w ilościach, asortymencie i o parametrach określonych w załączniku nr 3 i 4 do SWZ . Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42965110-2 - System składowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające
39141100-3 - Regały
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568432,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568432,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568432,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luca Logistic Solution Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542984373
7.3.3) Ulica: Mikołajczyka 16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-271
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacja i konfiguracja serwera bazodanowego DELL PowerEdge R540 do systemu sterującego wszystkimi modułami
Cocon Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568432,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
- Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
- Remont płyty postojowej dla samolotów na lotnisku w Suwałkach
- Powiat Suwalski. Dostawa energii elektrycznej na lata 2025-2026.
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby kompleksu zabiegowego Oddziału Urologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w ramach pr. pn. Lean Healthcare
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku przy ul. Waryńskiego 11 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla ZSCKR w Nowosielcach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego tj. komputery przenośne (laptopy) i stacjonarne, monitory i akcesoria zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego
- Budowa przedszkola w Zasowie
- Wyposażenie pracowni zawodowych - zakup i dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego oraz sieciowego
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na części: część I - część VIII
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego, stanowiącego część I zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu - Etap II
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.