eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaNadzór inwestorski nad realizacją inwestycji; Część I - budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, część II - Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji; Część I – budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, część II – Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji; Część I – budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, część II – Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2675af72-ef12-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028018/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie - pełnienie funkcji inspektora nadzoru

1.3.5 Budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą - pełnienie funkcji inspektora nadzoru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 14/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261718,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych pn. „Budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.:
Parametry techniczne drogi:
 Długość drogi: 0,97 km
 Klasa drogi D (dojazdowa)
 Prędkość projektowa Vp=30 km/h
 Kategoria ruchu KR2
 Szerokość jezdni 5,5; 6,0 m
 Szerokość chodnika i ścieżki rowerowej 2,0 – 3,0 m
 Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
 Nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej: kostka betonowa
 Nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa

Zakres robót przewidzianych do wykonania:
 roboty przygotowawcze i pomiarowe,
 wycinkę drzew,
 roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, koryto pod konstrukcję nawierzchni ścieżki, nasypy),
 ułożenie krawężników i oporników betonowych,
 ułożenie obrzeży betonowych,
 wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej,
 wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
 ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
 ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach, ścieżkach, zjazdach i przejściach wyniesionych,
 humusowanie i obsianie skarp i poboczy,
 budowę oświetlenia drogi,
 budowę kanalizacji deszczowej,
 budowa i przebudowa sieci wodociągowej,
 budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej,
 budowa i przebudowa przyłączy wodociągowych,
 budowa i przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej,
 przebudowa kolizji z siecią teletechniczną
 oznakowanie pionowe i poziome

Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 74710,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych pn. „Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie”. W ramach przedsięwzięcia planuje się przebudowę ulic Tetmajera, Konopnickiej, Słowackiego, Kraszewskiego oraz Brzechwy w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Parametry techniczne dróg:
 Długość dróg: 2,54 km
 Klasa drogi D (dojazdowa)
 Prędkość projektowa Vp=30 km/h
 Kategoria ruchu KR2
 Szerokość jezdni 5,5; 6,0 m
 Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
 Nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej: kostka betonowa
 Nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa
 Nawierzchnia miejsc postojowych: kostka betonowa
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
 roboty przygotowawcze i pomiarowe,
 wycinkę drzew,
 roboty rozbiórkowe,
 roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, koryto pod konstrukcję nawierzchni ścieżki, nasypy),
 ułożenie krawężników i oporników betonowych,
 ułożenie obrzeży betonowych,
 wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej,
 wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
 ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
 ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach, ścieżkach, zjazdach, przejściach wyniesionych, miejscach postojowych
 humusowanie i obsianie skarp i poboczy,
 budowę oświetlenia drogi,
 budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej,
 budowa i przebudowa sieci wodociągowej,
 budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej,
 budowa i przebudowa przyłączy wodociągowych,
 budowa i przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej,
 przebudowa kolizji z siecią energetyczna i gazową
 oznakowanie pionowe i poziome

Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o zgłoszenia robót oraz w oparciu o pozwolenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 187008,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99507,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory-GL Grzegorz Leszman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-135-28-60

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 3

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220047,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory-GL Grzegorz Leszman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-135-28-60

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 3

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-08

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I:
Termin zakończenia robót budowlanych i zakończenia terminu pełnienia nadzoru inwestorskiego może ulec zmianie. Przedmiot umowy będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego nadzorowanych robot budowlanych z zastrzeżeniem, że okres nadzoru w ramach ceny ofertowej ulega automatycznemu przedłużeniu w
przypadku przedłużenia realizacji inwestycji bez względu na jego przyczyny.
Część II:
Termin zakończenia robót budowlanych i zakończenia terminu pełnienia nadzoru inwestorskiego może ulec zmianie. Przedmiot umowy będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego nadzorowanych robot budowlanych z zastrzeżeniem, że okres nadzoru w ramach ceny ofertowej ulega automatycznemu przedłużeniu w
przypadku przedłużenia realizacji inwestycji bez względu na jego przyczyny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.