Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00209907/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji; Część I – budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, część II – Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji; Część I – budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, część II – Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2675af72-ef12-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028018/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
1.3.5 Budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261718,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych pn. „Budowa ulicy Kopernika w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.:Parametry techniczne drogi:
Długość drogi: 0,97 km
Klasa drogi D (dojazdowa)
Prędkość projektowa Vp=30 km/h
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni 5,5; 6,0 m
Szerokość chodnika i ścieżki rowerowej 2,0 – 3,0 m
Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
Nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej: kostka betonowa
Nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze i pomiarowe,
wycinkę drzew,
roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, koryto pod konstrukcję nawierzchni ścieżki, nasypy),
ułożenie krawężników i oporników betonowych,
ułożenie obrzeży betonowych,
wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej,
wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach, ścieżkach, zjazdach i przejściach wyniesionych,
humusowanie i obsianie skarp i poboczy,
budowę oświetlenia drogi,
budowę kanalizacji deszczowej,
budowa i przebudowa sieci wodociągowej,
budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej,
budowa i przebudowa przyłączy wodociągowych,
budowa i przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej,
przebudowa kolizji z siecią teletechniczną
oznakowanie pionowe i poziome
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 74710,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych pn. „Przebudowa układu komunikacyjnego w Kościerzynie”. W ramach przedsięwzięcia planuje się przebudowę ulic Tetmajera, Konopnickiej, Słowackiego, Kraszewskiego oraz Brzechwy w Kościerzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.Parametry techniczne dróg:
Długość dróg: 2,54 km
Klasa drogi D (dojazdowa)
Prędkość projektowa Vp=30 km/h
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni 5,5; 6,0 m
Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
Nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej: kostka betonowa
Nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa
Nawierzchnia miejsc postojowych: kostka betonowa
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze i pomiarowe,
wycinkę drzew,
roboty rozbiórkowe,
roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, koryto pod konstrukcję nawierzchni ścieżki, nasypy),
ułożenie krawężników i oporników betonowych,
ułożenie obrzeży betonowych,
wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej,
wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach, ścieżkach, zjazdach, przejściach wyniesionych, miejscach postojowych
humusowanie i obsianie skarp i poboczy,
budowę oświetlenia drogi,
budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej,
budowa i przebudowa sieci wodociągowej,
budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej,
budowa i przebudowa przyłączy wodociągowych,
budowa i przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej,
przebudowa kolizji z siecią energetyczna i gazową
oznakowanie pionowe i poziome
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o zgłoszenia robót oraz w oparciu o pozwolenia na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 187008,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99507,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory-GL Grzegorz Leszman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-135-28-60
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 3
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220047,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory-GL Grzegorz Leszman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-135-28-60
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 3
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-08SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin zakończenia robót budowlanych i zakończenia terminu pełnienia nadzoru inwestorskiego może ulec zmianie. Przedmiot umowy będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego nadzorowanych robot budowlanych z zastrzeżeniem, że okres nadzoru w ramach ceny ofertowej ulega automatycznemu przedłużeniu w
przypadku przedłużenia realizacji inwestycji bez względu na jego przyczyny.
Część II:
Termin zakończenia robót budowlanych i zakończenia terminu pełnienia nadzoru inwestorskiego może ulec zmianie. Przedmiot umowy będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego nadzorowanych robot budowlanych z zastrzeżeniem, że okres nadzoru w ramach ceny ofertowej ulega automatycznemu przedłużeniu w
przypadku przedłużenia realizacji inwestycji bez względu na jego przyczyny.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DZP/48/24 ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- DZP/46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Udzielenie schronienia osobom bezdomnym - Świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościerzynie z podziałem na 2 części
- Opracowanie planu ogólnego miasta Kościerzyna
- Budowa drogi leśnej nr 189 o nazwie ZABRODY-PODRĄBIONA na terenie Leśnictwa Zabrody i Podrąbiona
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.