Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239392/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26694290-fc48-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239392/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.51.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268112,50
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie numer 1: Artykuły biurowe część I2. Zakres przedmiotowy, ilościowy został określony w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
3. Artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania.
4.Podane ilości w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) są zapotrzebowaniem szacunkowym – planowanym, przyjętym dla potrzeb porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, ustalonym w oparciu o wielkość zakupów poczynionych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy. W trakcie realizacji zamówienia ilości zamawianych artykułów zostaną dostosowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał ilości zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem jego jednostek, w cenach jednostkowych wynikających z oferty, z zastrzeżeniem, iż łączna cena ofertowa brutto stanowi górną granicę zobowiązania – maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Warunki realizacji zamówienia:
a) Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy, czyli ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia rzeczy przejdzie na Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejsce realizacji zamówienia: jednostki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie (na terenie Częstochowy).
b) Realizacja będzie następowała sukcesywnie, w drodze zamówień częściowych składanych na bieżąco, wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wielkość i zakres poszczególnych zamówień częściowych będzie określany przez jednostki Zamawiającego.
c) Zamówienie częściowe będzie określać: wielkość i zakres dostawy, adres jednostki zamawiającej będący miejscem realizacji zamówienia częściowego.
d) Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianego asortymentu.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
7. Miejsce realizacji zamówienia: Częstochowa, jednostki organizacyjne Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
8. Termin realizacji: w ciągu 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 16.08.2022 r.
9. Dostawy częściowe będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia Wykonawcy zamówienia częściowego przez Zamawiającego. Dni robocze: dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
10. Wykonawca przez cały czas trwania umowy jest związany cenami zaoferowanymi w formularzu cenowym, z zastrzeżeniem postanowień załącznika numer 4 do SWZ projekt umowy – Paragraf 5.
11. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.5.) Wartość części: 162180,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie numer 1: Artykuły biurowe część II2. Zakres przedmiotowy, ilościowy został określony w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
3. Artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania.
4.Podane ilości w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) są zapotrzebowaniem szacunkowym – planowanym, przyjętym dla potrzeb porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, ustalonym w oparciu o wielkość zakupów poczynionych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy. W trakcie realizacji zamówienia ilości zamawianych artykułów zostaną dostosowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał ilości zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem jego jednostek, w cenach jednostkowych wynikających z oferty, z zastrzeżeniem, iż łączna cena ofertowa brutto stanowi górną granicę zobowiązania – maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Warunki realizacji zamówienia:
a) Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy, czyli ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia rzeczy przejdzie na Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejsce realizacji zamówienia: jednostki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie (na terenie Częstochowy).
b) Realizacja będzie następowała sukcesywnie, w drodze zamówień częściowych składanych na bieżąco, wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wielkość i zakres poszczególnych zamówień częściowych będzie określany przez jednostki Zamawiającego.
c) Zamówienie częściowe będzie określać: wielkość i zakres dostawy, adres jednostki zamawiającej będący miejscem realizacji zamówienia częściowego.
d) Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianego asortymentu.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
7. Miejsce realizacji zamówienia: Częstochowa, jednostki organizacyjne Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
8. Termin realizacji: w ciągu 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 16.08.2022 r.
9. Dostawy częściowe będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia Wykonawcy zamówienia częściowego przez Zamawiającego. Dni robocze: dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
10. Wykonawca przez cały czas trwania umowy jest związany cenami zaoferowanymi w formularzu cenowym, z zastrzeżeniem postanowień załącznika numer 4 do SWZ projekt umowy – Paragraf 5.
11. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30192000-1 - Wyroby biurowe
30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Wartość części: 105932,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80791,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80791,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80791,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Solo-Kolos Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492198193
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-209
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SOLO-KOLOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SOLO-KOLOS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80791,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-16 do 2023-08-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50113,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50113,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50113,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Solo-Kolos Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492198193
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-209
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SOLO-KOLOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SOLO-KOLOS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50113,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-16 do 2023-08-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia okresu realizacji umowy maksymalnie na okres kolejnych 6 miesięcy, gdy łączna wartość zakupów dokonanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy wskazanym w ust. 1 niniejszego paragrafu nie osiągnie wartości łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, określonej w § 4 pkt 1. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający przed zakończeniem okresu obowiązywania Umowy poinformuje Wykonawcę o woli przedłużenia Umowy i okresie, na jaki umowa zostanie przedłużona, pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług w zakresie budowy, wdrożenia wraz z cykliczną obsługą modelu controllingu, z udostępnieniem narzędzia analitycznego
- Zakup 1 sztuki samochodu ciężarowego wywrotki dla PZD w Częstochowie.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.