Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00240680/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania budynku przy ul. Piłsudskiego 55 i ul. Grodziskiej 1 na nową siedzibę Środowiskowego Domu Samopomocy w Kościanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W KOŚCIANIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384964772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SZCZEPANOWSKIEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655124458
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sds.koscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/koscian1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania budynku przy ul. Piłsudskiego 55 i ul. Grodziskiej 1 na nową siedzibę Środowiskowego Domu Samopomocy w Kościanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb52efe-ff88-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004743/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja budynku narożnikowego znajdującego się przy ul. Piłsudskiego 55 oraz ul. Grodziskiej 1 w Kościanie na nową siedzibę Środowiskowego Domu Samopomocy w Kościanie przy ul. Grodziskiej 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240680
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4313668,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku na podstawie dokumentacji projektowej: projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu zagospodarowania terenu, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w celu dostosowania budynku przy ul. Piłsudskiego 55 i ul. Grodziskiej 1 na nową siedzibę Środowiskowego Domu Samopomocy w Kościanie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe wraz z wywozem i utylizacją materiałów,
2) roboty budowlane (wykonanie fundamentów, wymurowanie ścian fundamentowych, wymurowanie ścian nośnych i działowych, wykonanie podłogi na gruncie, roboty izolacyjne, wykonanie konstrukcji stropu, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, montaż konstrukcji szybu windowego),
3) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
4) renowacja stolarki,
5) wykonanie elewacji wraz z obróbkami blacharskimi,
6) montaż podwieszanych sufitów i roboty wykończeniowe (tynkowanie, szpachlowanie wraz z malowaniem, warstwy wykończeniowe podłóg i schodów),
7) montaż i uruchomienie dźwigu osobowego,
8) roboty instalacyjne elektryczne, odgromowe i teletechniczne,
9) instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego o zwiększonym natężeniu do 5 lx,
10) wyposażenie budynku (pomieszczenia i drogi ewakuacyjne) w czujki dymu 230 V,
11) impregnacja drewnianej klatki schodowej środkami ogniochronnymi,
12) roboty instalacyjne w zakresie centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody użytkowej, zimnej wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazu i wentylacji,
13) kompleksowe wyposażenie toalet w ścianki działowe, szafki pod umywalkowe, pochwyty, armaturę, lustra, dozowniki na mydło i podajniki papieru,
14) uporządkowanie terenu budowy,
15) wykonanie dróg wewnętrznych, nasadzeń roślinności i chodników,
16) wykonanie pozostałych prac wynikających z przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej,
17) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, badań i odbiorów w zakresie instalacji, dźwigu osobowego, zajęć pasa drogowego oraz opłat z tego tytułu,
18) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac,
19) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262210-6 - Fundamentowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4990727,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7982700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5348606,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekspertis Budownictwo Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365714857
7.3.3) Ulica: Nieszawska 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-021
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy:
Branża budowlana – brak danych na etapie podpisania umowy
Branża sanitarna - brak danych na etapie podpisania umowy
Branża elektryczna - brak danych na etapie podpisania umowy
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKSPERTIS BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKSPERTIS BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5348606,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów
- PRZEBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ - ETAP II
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie
- Rozbiórka budynku oraz rozbiórka zasieku i budynku gospodarczego położonego przy ulicy Moniuszki 7 w Kościanie
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku NZOZ w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.