Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087066/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00191330/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00210524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pątnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pątnów 48
1.5.2.) Miejscowość: Pątnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-335
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@patnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-683c1c6a-bf76-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-683c1c6a-bf76-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000240/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część 1 oraz od Części 3 do Części 6: zostaną zrealizowane przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 PątnówW ramach inwestycji na I piętrze budynku w Grębieniu (Grębień 107, 98-335 Pątnów) zostanie utworzony gminny żłobek. Prace budowlane mają na celu techniczne dostosowanie nieużywanych pomieszczeń po dawnej szkole podstawowej na potrzeby żłobka, zgodnie z obowiązującymi przepisami i obejmują m. in.:
• wykonanie szybu windowego w części pomieszczenia przy wejściu do budynku wraz z montażem windy,
• wydzielenie przeciwpożarowo klatki schodowej wraz z montażem klapy oddymiającej i systemem napowietrzającym,
• roboty budowlane adaptacyjne na piętrze i parterze budynku,
• roboty wykończeniowe i malarskie,
• budowę placu zabaw.
Realizacja Części 1 zakłada przebudowę wszystkich istniejących instalacji tj. centralnego ogrzewania, wentylacyjnej, wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej.
W zakres niniejszej części wchodzi także budowa i wyposażenie placu zabaw, zgodnie z załączoną dokumentacją. Urządzenia placu zabaw muszą posiadać wymagane atesty a ich parametry muszą pozwalać na bezpieczne użytkowanie przez dzieci w wieku do 3 lat.
UWAGA: Wykaz pomieszczeń po realizacji: klatka schodowa, korytarze, 2 pomieszczenia – gabinet pielęgniarski i sekretariat, sala sensoryczna, sypialnia, sala żłobka, pomieszczenie socjalne, wc personelu, łazienka dla dzieci, 4 pomieszczenia techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1234135,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przebudowa Publicznego Przedszkola w GrębieniuW ramach inwestycji zostanie wykonana przebudowa parteru istniejącego budynku przedszkola i dostosowanie wszystkich pomieszczeń użytkowanych przez przedszkolaków do wymogów sanitarnych z dwoma oddziałami przedszkolnymi. W ramach inwestycji planuje się następujące rodzaje robót:
• wykonanie instalacji elektrycznej,
• wykonanie instalacji sanitarnej: zewnętrzna i wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna w tym hydrantowa, wentylacja mechaniczna,
• roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, ogólnobudowlane, wykończeniowe i malarskie, a także roboty porządkowe, utylizacyjne i montażowe.
W ramach zadania zostaną zmodernizowane m. in. dwie sale zajęć dla dzieci, toalety dla przedszkolaków, pomieszczenia socjalne wraz z zapleczem dla personelu, szatnie dla przedszkolaków wraz z ciągami komunikacyjnymi. Zostanie również zakupione niezbędne wyposażenie pomieszczeń. W wyniku realizacji zadania obiekt będzie dostosowany do wymogów sanitarnych, oświatowych, przeciwpożarowych oraz zapewni pełne bezpieczeństwo i komfort pracy, jak również zabawy i nauki dla przedszkolaków.
UWAGA: Ponadto w zakres Części 2 wchodzi dostawa i montaż wyposażenia, którego wykaz wraz z opisem parametrów znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Sprzęt IT musi być fabrycznie nowy, nie dopuszcza się urządzeń refabrykowanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
39161000-8 - Meble przedszkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 694761,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup mebli i wyposażeniaW ramach Części 3 zostanie zakupione fabrycznie nowe wyposażenie Gminnego Żłobka, posiadające niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalające na bezpieczne i komfortowe korzystanie przez personel i dzieci do 3 lat. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanych do zakupienia mebli i przedmiotów codziennego użytku (m. in. pościel, sztućce, kosze na śmieci) znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 6 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych mebli i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia nie spełniania wymaganych warunków bezpieczeństwa lub niezgodność parametrów z opisem którejkolwiek rzeczy, Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania innego przedmiotu.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 216775,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup zabawek i pomocy dydaktycznychW ramach Części 4 zostaną zakupione fabrycznie nowe zabawki i pomoce dydaktyczne do Gminnego Żłobka, posiadające niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalające na bezpieczne i komfortowe korzystanie przez personel i dzieci do 3 lat. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanych do zakupienia zabawek i pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 7 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych zabawek i pomocy dydaktycznych. W przypadku stwierdzenia nie spełniania wymaganych warunków bezpieczeństwa lub niezgodność parametrów z opisem którejkolwiek rzeczy/urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania innego przedmiotu.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 70650,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup sprzętu AGDW ramach Części 5 zostanie zakupione fabrycznie nowy sprzęt AGD do Gminnego Żłobka, posiadający niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalające na bezpieczne i komfortowe korzystanie. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanego do zakupienia sprzętu AGD znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 8 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych urządzeń AGD. W przypadku stwierdzenia nie spełniania wymaganych warunków bezpieczeństwa lub niezgodność parametrów z opisem któregokolwiek urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania innego urządzenia.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.5.) Wartość części: 9200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup sprzętu ITW ramach Części 6 zostanie zakupiony fabrycznie nowy sprzęt IT (nie dopuszcza się urządzeń refabrykowanych) dla Gminnego Żłobka, posiadający niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalający na bezpieczne i komfortowe korzystanie. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanego do zakupienia sprzętu IT znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 9 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych urządzeń IT. W przypadku stwierdzenia nie spełniania wymaganych warunków bezpieczeństwa lub niezgodność parametrów z opisem któregokolwiek urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania innego urządzenia.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32250000-0 - Telefony komórkowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280218,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2650758,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1280218,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRK-MANAGMENT Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 576-15-80-976
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CRK-MANAGMENT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CRK-MANAGMENT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1280218,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1228906,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736138,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRK-MANAGMENT Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 576-15-80-976
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CRK-MANAGMENT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CRK-MANAGMENT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736138,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przeprowadzona została weryfikacja siedmiu ofert złożonych na realizację Części 3 ww. postępowania. W jej wyniku sześć spośród siedmiu ofert podlega odrzuceniu. Pozostała w tej części postępowania oferta opiewa na kwotę 245 998,95 zł brutto. Tym samym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 3. Równocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 3.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przeprowadzona została weryfikacja siedmiu ofert złożonych na realizację Części 4 ww. postępowania. W jej wyniku sześć spośród siedmiu ofert podlega odrzuceniu. Pozostała w tej części postępowania oferta opiewa na kwotę 133 473,66 zł brutto. Tym samym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 4. Równocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7491,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55965,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7491,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-29-02-720
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7491,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przeprowadzona została weryfikacja trzech ofert złożonych na realizację Części 6 ww. postępowania. W jej wyniku dwie spośród trzech ofert podlegają odrzuceniu. Pozostała w tej części postępowania oferta opiewa na kwotę 110 560,99 zł brutto. Tym samym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 6. Równocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 6.
INNE PRZETARGI PĄTNÓW
więcej: przetargi PĄTNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.